BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
dench |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 07:51 |
|||||
Net als vele anderen ontvang ook ik graag een PM met alternatieven. |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
TinusTussengas |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 07:54 |
|||||
Als je denkt dat oud-vertalers je een pm gaan sturen terwijl jij zelf jarenlang niet het fatsoen hebt gehad zo nu en dan je waardering te tonen voor het werk dat zij geleverd hebben, heb je een plaat voor je kop waar je u tegen zegt. |
|||||
sandman4sure |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 07:56 |
|||||
Heel jammer dat Bierdopje moest stoppen. Het was de #1 plek om heen te gaan voor goede Nederlandse ondertiteling. Heel veel dank aan alle vertalers, en hopelijk gaan jullie elders verder met dit goede werk. |
|||||
jasjaakie |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 08:06 |
|||||
graag een PM voor alternatief |
|||||
Svennyboy |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 08:11 |
|||||
Waar moeten we heen???? Al die leuke series, maar geen ondertitels, kan iemand me een PM bezorgen met de alternatieven of gelijkaardige (bijna onmogelijk) site. |
|||||
mayita |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 08:12 |
|||||
Hai daar mede gebruikers, ik zou ook een PM willen ontvangen met alternatieven |
|||||
sabinaweisz |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 08:20 |
|||||
ik wil alle vertalers heel erg bedanken voor alle subs die ik gebruikt heb. voor mij zelf maar ook voor mijn moeder die geen engels kan en slecht horend is. |
|||||
Willem1977 |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 08:24 |
|||||
Quote: Gebruik je gezond verstand en gebruik google om de juiste sites te vinden. (Heb ik ook gedaan) Als je de laatste jaren een beetje opgelet hebt wie de 'vaste' vertalers van je serie zijn kom je ze wel weer tegen en pak je de google translates er zo uit. En laat je die natuurlijk links liggen. Willem1977 wijzigde dit bericht op 02-12-2013 om 08:25, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
Grabit |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 08:51 |
|||||
Quote: Dan sturen ze het toch niet.Stopt bierdopje nu door Brein of doordat de vertalers menen dat ze niet genoeg bedankjes hebben gehad.Als dat niet genoeg bedanken zo'n punt is had je dat allang kunnen opvangen zoals andere sites dat ook doen.Daar kun/kon je alleen downen op het moment dat je een bedankje plaats.Daarnaast, maar blijkbaar is dat dus niet genoeg, wil het niet bedanken niet zeggen dat men het niet waardeert.Als men dat denkt heeft men zeker een plaat voor hun kop.Al hun werk is al die jaren meer dan gewaardeert, dat blijkt wel uit de vele reacties hier en hoe de site werd bezocht.Verder, Wij, de gebruikers kunnen er ook geen reet aan doen dat Brein Bierdopje op de korrel heeft genomen, dus kuur de/je frustraties niet af op ons a.u.b. ... |
|||||
driverpieter |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:02 |
|||||
Ik zou ook graag een alternatief krijgen via pm indien mogelijk.Bedankt |
|||||
HansR |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:06 |
|||||
Jammer, Als de stichting BREIN nu zelf eens voor NL ondertitelingen zorgt, nee ze maken liever een heel mooi initiatief kapot. |
|||||
lsc2000 |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:11 |
|||||
Ook graag een PM voor alternatief. Mijn dank gaat naar alle vertalers. |
|||||
TinusTussengas |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:12 |
|||||
Het gaat mij totaal niet om Brein. Die doen alleen maar hun werk, hoe kansloos dat ook moge zijn. Het gaat mij ook niet eens om degenen die nu een bedankje oid sturen. Het gaat mij om de vele '1-berichters' die jarenlang totaal geen waardering getoond hebben maar er nu wel als de kippen bij zijn om hun "waardering te tonen" (lees: om te zorgen dat zij hun subs weer krijgen) en dan verwachten dat zij de alternatieven ook nog eens aangedragen krijgen in een pm. Quote: TinusTussengas wijzigde dit bericht op 02-12-2013 om 09:28, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
dicko |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:14 |
|||||
Quote: Ik denk niet dat het gaat om frustraties afkuren (wat dat ook moge betekenen) maar om het egoïsme van veel gebruikers. Mensen met één of twee posts, die het blijkbaar geen reet interesseert wat er met de community gebeurt (ze hebben iig nooit deelgenomen aan die community) en die het alleen maar gaat om het eigen belang van 'als ik m'n subs maar weer krijg'. Ik zou er ook geen pm aan besteden iig. |
|||||
RemcoDijkstra |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:21 |
|||||
Hier ook graag een PM... |
|||||
knoester |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:26 |
|||||
Newscrew
Quote: Zo waar haal je die onzin vandaan? Veel mensen merken pas wat ze missen nu de ondertitels er niet meer zijn. Tuurlijk is het leuk dat ze nu nog even bedanken, maar in de zelfde zin vragen ze al weer om een nieuwe site. Wat echter nog het ergste is, is dat men denkt dat als ze nu een bedankje sturen, dat het allemaal wel goed is. Veel vertalers hebben zich jarenlang in het zweet gewerkt en op het moment dat ze die vertaling af hadden kregen ze geen bedankje en al de bedankjes die nu worden geuit voelen voor hen als mosterd na de maaltijd. Het gaat ook waarschijnlijk niet eens direct om de bedankjes, meer om het profiteergedrag. Velen komen hier binnenzetten, halen de sub binnen en verdwijnen weer. Je hoeft niet eens voor elke sub dan een bedankje te plaatsen, maar zelf je inzet tonen kan dan bijvoorbeeld ook (vertalers, controleurs, newsposters, syncers) waren altijd nodig. Nee velen kwamen, haalden binnen en verlieten. Nu de ondertitels van de site zijn zul je deze mensen ook nooit meer zien hier. Beste mensen mochten jullie er met google echt niet uit komen (maar dat betwijfel ik, want alle sites die wij kunnen geven staan daar ook gewoon tussen), dan kunnen jullie mij een PM sturen. Een fijne dag nog, MVG Knoester knoester wijzigde dit bericht op 02-12-2013 om 09:28, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
the_Runningman |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:31 |
|||||
Heel jammer dat het hier toch echt stopt. Ik dank heel erg alle vertalers (ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt). |
|||||
oudhoff |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:31 |
|||||
Thanx for all the good work! Helaas op zoek naar een alternatief... Krijg de schijt BREIN! |
|||||
TinusTussengas |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:32 |
|||||
Ik bedoel dus precies wat Dicko en Knoester zeggen. |
|||||
Gabbaxxx |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:32 |
|||||
als er ge pm'd gaat worden, dan zou ik het ook op prijs stellen. En bedankjes, hier vind je ze weinig van me, op openftd en spotlite echter des te meer. Voor zowel de spotter(s) als de vertaler(s). |
|||||
Gibbs |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:33 |
|||||
Quote: +1 I am not much for words. Most things are better left unsaid - Gibbs |
|||||
AlasseaNellas |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:35 |
|||||
Niet leuk dit. Wat een actie zeg... |
|||||
jort1 |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:36 |
|||||
Quote: Ik snap de reactie helemaal mensen vragen toch ook niet of iemand het eten voor wil kauwen ik ben niet super handig met computers en heb geen boven gemiddeld iq ben niet opgegroeid met computers maar toen ik op school zat had je nog grote floppie s en van die kleine cassete bandjes maar ben er prima uitgekomen is gewoon een vorm van gemakzucht alles moet in hapklare brokken de b*k in geschoven worden Er bestaan geen feiten alleen interpretaties |
|||||
Grabit |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:36 |
|||||
Quote: Je hanteert de verkeerde logica.Koop jij een auto als je het die auto niet waardeert ?, eet jij een brood wat je niet lekker vind ?, kijk men naar films waar men geen ruk aan vind ?.Downlaod men subs als men ze niet waardeert.Ik kan me dat niet voorstellen.Natuurlijk zullen er mensen zijn die gemakzuchtig zijn, maar dat ze het niet waarderen wat de vertalers doen/deden is natuurlijk je reintste kul.Verder is er ook nog zo'n programmatje wat automatisch download.Tja, ik kom ook niet op alle forums. Kijk ik kan me best de frustraties van de vertalers voorstellen.Denken dat je werk niet wordt gewaardeerd, maar dat vind ik dus een verkeerde gedachte.Hun werk is al die jaren meer dan gewaardeerd, dat bewijzen de reacties en deze site. Terug naar brein.Brein vertegenwoordig diverse filmmaatschappijen.Dit had je aan kunnen zien komen, hoe achterlijk en jammer het ook is wat Brein nu doet.Maar hun logica is dat 1 en 1 2 is.Nld subtitels op series die hier nog niet uitgezonden worden of misschien wel nooit uitgezonden zullen worden.En dat beschermen ze nu dus.M.a.w. als de nld. vertaling stopt zullen veel mensen ook stoppen met het kijken naar die serie's en films, simpelweg omdat veel mensen de engelse taal niet al te machtig zijn.Dat is ook de bedoeling met de notice & takedown, en het zoeken van de films door de filmmaatschappijen.Daar is tot nu toe een oplossing op gevonden.Maar neem maar van mij aan dat de jacht hierop door gaat. |
|||||
knoester |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 09:43 |
|||||
Newscrew
Quote: En wat heb jij liever op je werk? Als jij een hele grote opdracht klaar hebt dan wil je ook graag een complimentje van je baas. Jij zou het ook niet leuk vinden om bij je werk jarenlang geen complimentje te krijgen en dan als je weggaat te horen krijgen dat je het wel leuk deed. Dus niet wij, maar jij hanteert een verkeerde logica. knoester wijzigde dit bericht op 02-12-2013 om 09:44, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
|