Forum > Developers > Auto sub download scriptje
|
|
Pagina 13 van de 41
|
|
Auteur |
Bericht |
|
@Netfreak
Geen probleem! Ik probeer trouwens normaal sneller op issue te reageren, maar op 1 of andere manier krijg ik geen berichten meer.
Die error was mij ook al opgevallen. Volgens mij is er iets aan de hand met de bierdopje feed ik krijg namelijk: "Website Currently Unavailable"
zyronix wijzigde dit bericht op 29-01-2012 om 22:05, totaal 1 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
@zyronix
Mogelijk is de rss feed checken elke 5 minuten teveel?(kan de server dit aan? met veel clients?)
Mogelijk moet het langer duren, bijvoorbeeld elk uur.
Ik denk dat een antwoord nodig is van de Bierdopje dev crew, zodat scripts kunnen worden aangepast mits nodig.
Sorry voor de vorige dubbelpost, is een Chrome browser issue blijkbaar met dit forum..
|
|
|
Quote:
Netfreak schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:05:
@zyronix
Mogelijk is de rss feed checken elke 5 minuten teveel?(kan de server dit aan? met veel clients?)
Mogelijk moet het langer duren, bijvoorbeeld elk uur.
Ik denk dat een antwoord nodig is van de Bierdopje dev crew, zodat scripts kunnen worden aangepast mits nodig.
Sorry voor de vorige dubbelpost, is een Chrome browser issue blijkbaar met dit forum.. |
De RSS feed wordt niet bij bierdopje zelf gehost, dus wij bestoken Bierdopje niet Maar idd, ik proberen dev's al te spreken, maar geen reactie in de IRC.
<removed>
|
|
|
@zyronix
Ik ben je dankbaar voor je laatste changes en die zijn waard de BSD License Beer. (give a beer when you meet the developer)
|
|
|
Quote:
zyronix schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:04:
SabNZB is echt heel erg in geheugen op eten. Daarom ben ik daarvan afgestapt en hebt NZBGet (samen met NZBGetWeb). Werkt een stuk stabieler en ik kan eenvoudig het memory inperken van NZBGet.
Nieuwe commit weer online.
- Meer features in config.properties, zie de wiki voor meer info:https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/ConfigProperties
- config file als parameter meer geven.
Code (php):
1 |
python AutoSub.py --config=/home/user/config.properties
|
Ik ga alles nu op mijn eigen NAS instaleren, en mocht het werken maak ik een nieuwe release. |
ik heb jarenlang een nzbget release uitgebracht voor de CH3SNAS/CH3MNAS Conceptronic NASjes (als compleet 'installatie' pakketje) met hellavcr, dat werkte uit de kunst (en nog steeds). Enige probleem wat ik met nzbget heb is dat er geen geweldige 'uitpak' script is wat zo sterk en goed is als sabnzbd, dus het script wat ik gebruikte om alles te parren/uit te pakken op die NAS werkt niet meer op een ander Linux gebakje :-(
Dus als jij daar een goed script voor hebt ;-) dan kan ik misschien nzbget weer gaan gebruiken.
Ik denk dat ik sabnzbd maar 'soley' en alleen op mijn dedicated plug moet blijven draaien en andere apps op een andere plug ... ;-)
Ga vanavond de update pullen via hg ;-)
P
zeroday wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 07:17, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Klopt het dat ik in de AutoSubService.log de *info* meldingen niet meer terug vind, maar alleen de *error* meldingen? Als dat klopt, waar kan ik dan instellen dat ie ook de *info* meldingen laat zien ?
|
|
|
Ik gebruik nzbget samen met hun standaard postprocessscript. Heb hier alleen een kleine aanpassing ingedaan. Standaard wordt de output weergegeven van het uitpakken. De output (van unrar) bevat niet ascii tekens, als je NZBGetWeb gebruikt krijg je steeds een foutmelding, door aan unrar meetegeven dat ie geen output mag geven werkt het prima!
Hij pakt goed uit, niet perfect. 1 op de 50 files wil soms niet lukken, als ik hem dan opnieuw download werkt ie 9 van de 10 keer wel. Als ie toch mislukt is de file meestal echt niet goed.
Heb er wel even over gedaan om de instellingen zo te krijgen, maar nu ben ik er blij mee. Voor mij vervangt ie nzbget!
Mijn hardware is trouwens een Alix moederbordje met 256mb ram geheugen. ik draai er ArchLinux op. De software pakketen die er opdraaien zijn:
- Spotweb
- NzbGet
- SickBeard
- AutoSub
- Samba
- MySQL (for xbmc database en spotweb database)
- Lighttpd
MySQL is de grootste Mb vreter (meer zelfs dan het OS)
Dit draait bij mij perfect. De vorige stable versie van AutoSub draaide sinds zijn laatste reboot (42 dagen geleden). Met alle recente aanpassingen gebruik AutoSub 5Mb meer. Deze +5mb heb je alleen als je PostProcess gebruikt.
De ontwikkelaar van SabNZBd geven aan dat je minimaal 128MB nodig hebt, maar dat is zelf behoorlijk weinig. Ik (met 256MB ram) had circa elke week wel dat ie crashde, zeker met grote rars. Na de switch naar nzbget geen problemen meer.
<removed>
|
|
|
Quote:
Default is veranderd naar error idd, check de wikisite. Je kan tegenwoordig in config.properties aangeven wat het loglevel moet zijn. http://code.google.com/p/auto-sub/wiki/ConfigProperties#Section
Ik wil hem niet op debug standaard hebben.
Hoe willen mensen het graag, console op error en logfile op info?
zyronix wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 09:08, totaal 2 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
Error en Info zou handig zijn, personelijk. Maar debug inderdaad minder relevant!
|
|
|
@zyronix
Ik heb net geprobeerd om het met growl werkend te krijgen maar ik krijg deze melding:
2012-01-30 11:22:53,144 ERROR downloadSubs: PostProcess: Traceback (most recent call last):
File "PostProcess.py", line 156, in <module>
create_growl(var[-1])
File "PostProcess.py", line 59, in create_growl
send_growl(growl_host,growl_port,notice.encode())
File "PostProcess.py", line 45, in send_growl
print response
File "/Users/MacMini/AutoSub/library/growl/gntp.py", line 63, in __str__
return self.encode()
File "/Users/MacMini/AutoSub/library/growl/gntp.py", line 236, in encode
self.validate()
File "/Users/MacMini/AutoSub/library/growl/gntp.py", line 169, in validate
raise ParseError('Missing Notification Header: ' + header)
library.growl.gntp.ParseError: Missing Notification Header: Error-Code
Voor de duidelijkheid: ik heb van ExamplePostProcess gewoon PostProcess.py gemaakt.
|
|
|
Quote:
janjrdeboer schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:29:
@zyronix
Ik heb net geprobeerd om het met growl werkend te krijgen maar ik krijg deze melding:
2012-01-30 11:22:53,144 ERROR downloadSubs: PostProcess: Traceback (most recent call last):
File "PostProcess.py", line 156, in <module>
create_growl(var[-1])
File "PostProcess.py", line 59, in create_growl
File "PostProcess.py", line 45, in send_growl
print response
return self.encode()
self.validate()
library.growl.gntp.ParseError: Missing Notification Header: Error-Code
Voor de duidelijkheid: ik heb van ExamplePostProcess gewoon PostProcess.py gemaakt. |
Naar welke Growl client/server probeer je te sturen? Ik test het met Growl for Linux en Windows en daar werkt het mee. (Versie nummer enzo zou handig zijn)
EDIT: Ik zie dat de wikipagina informatie mist. Je moet de app eerst registeren. Dit doe je door alles in te stellen voor Growl vervolgens het script uittevoeren zonder arguemten mee te geven. Dus stel het IP + PORT (+ PASSWORD) in. Zet de variable 'what' op 'growl'.
Run het script 1x:
Code (php):
1 |
python ExamplePostProcess.py
|
EDIT2: ik zie dat je een MacMini hebt. Let op! Growl versie 1.3 is vereist voor netwerk notificaties. Growl versie 1.2 en lager hebben geen ondersteuning voor GNTP (berichten over het netwerk).
zyronix wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 11:21, totaal 2 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
Quote:
zyronix schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:04:
Ik gebruik nzbget samen met hun standaard postprocessscript. Heb hier alleen een kleine aanpassing ingedaan. Standaard wordt de output weergegeven van het uitpakken. De output (van unrar) bevat niet ascii tekens, als je NZBGetWeb gebruikt krijg je steeds een foutmelding, door aan unrar meetegeven dat ie geen output mag geven werkt het prima!
Hij pakt goed uit, niet perfect. 1 op de 50 files wil soms niet lukken, als ik hem dan opnieuw download werkt ie 9 van de 10 keer wel. Als ie toch mislukt is de file meestal echt niet goed.
Heb er wel even over gedaan om de instellingen zo te krijgen, maar nu ben ik er blij mee. Voor mij vervangt ie nzbget!
Mijn hardware is trouwens een Alix moederbordje met 256mb ram geheugen. ik draai er ArchLinux op. De software pakketen die er opdraaien zijn:
- Spotweb
- NzbGet
- SickBeard
- AutoSub
- Samba
- Lighttpd
Dit draait bij mij perfect. De vorige stable versie van AutoSub draaide sinds zijn laatste reboot (42 dagen geleden). Met alle recente aanpassingen gebruik AutoSub 5Mb meer. Deze +5mb heb je alleen als je PostProcess gebruikt.
De ontwikkelaar van SabNZBd geven aan dat je minimaal 128MB nodig hebt, maar dat is zelf behoorlijk weinig. Ik (met 256MB ram) had circa elke week wel dat ie crashde, zeker met grote rars. Na de switch naar nzbget geen problemen meer. |
Dus jij moet na uitpakken alles nog gaan verplaatsen?
dat sabnzbd qua memory 'ruk' is en nzbget vele malen beter ben ik met je eens, alleen door de hoeveelheid series die ik heb ben ik wel genoodzaakt enigszinds dit geautomatiseerd te hebben. de standaard postprocessing van nzbget gaat niet ver genoeg.
|
|
|
@zyronix
Ik heb even een printscreentje gemaakt van al mijn settings, ik draai Growl 1.3.2. Ik heb net even python postprocess.py los geprobeerd maar dan komt hij met dezelfde meldingen.
Printscreentje
enig idee wat ik verkeerd doe?
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Het is verplicht voor Growl for Mac om een wachtwoord in te stellen.
Laat even weten of dat de oplossing is, anders moet ik op 1 of andere manier een mac in handen krijgen om het te kunnen testen en een patch maken voor de growl library.
zyronix wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 12:39, totaal 1 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
Quote:
zeroday schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:11:
Quote:
zyronix schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:04:
- Spotweb
- NzbGet
- SickBeard
- AutoSub
- Samba
- Lighttpd
De ontwikkelaar van SabNZBd geven aan dat je minimaal 128MB nodig hebt, maar dat is zelf behoorlijk weinig. Ik (met 256MB ram) had circa elke week wel dat ie crashde, zeker met grote rars. Na de switch naar nzbget geen problemen meer. |
Dus jij moet na uitpakken alles nog gaan verplaatsen?
dat sabnzbd qua memory 'ruk' is en nzbget vele malen beter ben ik met je eens, alleen door de hoeveelheid series die ik heb ben ik wel genoodzaakt enigszinds dit geautomatiseerd te hebben. de standaard postprocessing van nzbget gaat niet ver genoeg. |
Ik gebruik SickBeard, daarmee tag ik series in NZBGet elk bestand dat sickbeard download wordt in de catogory "tv" geplaatst (nzbget maakt voor elke catogory een folder aan). Vervolgens laat ik Sickbeard de map TV in de gaten houden. Als daar een nieuwe video file in komt verplaatst hij hem naar mijn serie folder. Op die serie folder let Auto-Sub en download vervolgens de ondertiteling.
zyronix wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 12:38, totaal 1 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
wow thx voor de snelle reactie!
ik heb nu een ww ingesteld en nu komt ie met het volgende:
Mac-Mini:autosub MacMini$ python postprocess.py
Traceback (most recent call last):
File "postprocess.py", line 152, in <module>
register_growl()
File "postprocess.py", line 68, in register_growl
send_growl(growl_host,growl_port,register.encode())
File "postprocess.py", line 45, in send_growl
print response
return self.encode()
self.validate()
library.growl.gntp.ParseError: Missing Notification Header: Response-Action
Mac-Mini:autosub MacMini$
dus nog steeds niet helaas..
|
|
|
Quote:
janjrdeboer schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:39:
wow thx voor de snelle reactie!
ik heb nu een ww ingesteld en nu komt ie met het volgende:
Mac-Mini:autosub MacMini$ python postprocess.py
Traceback (most recent call last):
File "postprocess.py", line 152, in <module>
register_growl()
File "postprocess.py", line 68, in register_growl
send_growl(growl_host,growl_port,register.encode())
File "postprocess.py", line 45, in send_growl
print response
return self.encode()
self.validate()
Mac-Mini:autosub MacMini$
dus nog steeds niet helaas.. |
Zeer appart dit...
Het versturen lijkt te lukken, maar de reactie die terugkomt is niet ok. Weet je of het mogelijk is om Lion OS x in een virtuele machine te draaien? Anders kan ik het niet fixen
EDIT:
Ff wat testen (dit is de versie van NZBGet voor growl)
Ga naar library/growl/ verwijder daar gntp.py
Download: https://raw.github.com/thezoggy/sabnzbd/fed1c16524ac0361e644d06f36c046efb39c9f41/gntp/__init__.py
Sla die op als gntp.py in the map /library/growl/
zyronix wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 12:52, totaal 1 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
het wordt nog gekker: ik heb net al mijn srt files gewist en toen autosub gedraaid en op sommige subfiles geeft ie wel een growl en op andere niet.
de subs komen gewoon netjes binnen.
2012-01-30 13:45:16,647 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /Users/MacMini/Series/Alcatraz/Season 01/Alcatraz.S01E03.720p.HDTV.X264-DIMENSION.nl.srt
2012-01-30 13:45:16,647 INFO downloadSubs: Running PostProcess
2012-01-30 13:45:16,861 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /Users/MacMini/Series/Breaking Bad/Season 03/Breaking.Bad.3x01.No.Mas.WEB-DL.720p.AC3.nl.srt
2012-01-30 13:45:16,862 INFO downloadSubs: Running PostProcess
2012-01-30 13:45:17,118 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /Users/MacMini/Series/Breaking Bad/Season 03/Breaking.Bad.3x04.Green.Light.WEB-DL.720p.AC3.nl.srt
deze deden het bijvoorbeeld wel goed. De vraag over de virtuele machine snap ik niet. bedoel je dat ik windows/linux moet gaan installeren?
-EDIT- zojuist het bovenstaande gedaan maar er verandert niks...
janjrdeboer wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 12:57, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
janjrdeboer schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:53:
het wordt nog gekker: ik heb net al mijn srt files gewist en toen autosub gedraaid en op sommige subfiles geeft ie wel een growl en op andere niet.
de subs komen gewoon netjes binnen.
2012-01-30 13:45:16,647 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /Users/MacMini/Series/Alcatraz/Season 01/Alcatraz.S01E03.720p.HDTV.X264-DIMENSION.nl.srt
2012-01-30 13:45:16,647 INFO downloadSubs: Running PostProcess
2012-01-30 13:45:16,861 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /Users/MacMini/Series/Breaking Bad/Season 03/Breaking.Bad.3x01.No.Mas.WEB-DL.720p.AC3.nl.srt
2012-01-30 13:45:16,862 INFO downloadSubs: Running PostProcess
2012-01-30 13:45:17,118 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /Users/MacMini/Series/Breaking Bad/Season 03/Breaking.Bad.3x04.Green.Light.WEB-DL.720p.AC3.nl.srt
deze deden het bijvoorbeeld wel goed. De vraag over de virtuele machine snap ik niet. bedoel je dat ik windows/linux moet gaan installeren? |
Ah k, bij welke files doet hij het niet?
Ik vroeg me af of ik Mac onder linux kon draaien zodat ik het kon testen voor je.
zyronix wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 12:58, totaal 1 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
bijvoorbeeld deze:
2012-01-30 13:49:58,579 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /Users/MacMini/Series/The Sopranos/Season 01/The.Sopranos.S01E07.720p.BluRay.x264-SiNNERS.nl.srt
2012-01-30 13:49:58,580 INFO downloadSubs: Running PostProcess
2012-01-30 13:49:58,708 ERROR downloadSubs: PostProcess: Traceback (most recent call last):
File "ExamplePostProcess.py", line 156, in <module>
create_growl(var[-1])
File "ExamplePostProcess.py", line 59, in create_growl
File "ExamplePostProcess.py", line 45, in send_growl
print response
return self.encode()
self.validate()
|
|
|
geen idee of dat kan..
|
|
|
Quote:
janjrdeboer schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:58:
bijvoorbeeld deze:
2012-01-30 13:49:58,579 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /Users/MacMini/Series/The Sopranos/Season 01/The.Sopranos.S01E07.720p.BluRay.x264-SiNNERS.nl.srt
2012-01-30 13:49:58,580 INFO downloadSubs: Running PostProcess
2012-01-30 13:49:58,708 ERROR downloadSubs: PostProcess: Traceback (most recent call last):
File "ExamplePostProcess.py", line 156, in <module>
create_growl(var[-1])
File "ExamplePostProcess.py", line 59, in create_growl
File "ExamplePostProcess.py", line 45, in send_growl
print response
return self.encode()
self.validate()
library.growl.gntp.ParseError: Missing Notification Header: Response-Action |
Kan je nog 1 of 2 files doorgeven die niet werken?
<removed>
|
|
|
hier een heleboel:
Pastebin
|
|
|
Quote:
open jouw examplepostprocess.py zoek naar
print response
maak er van
#print response
doe het zelfde voor:
response = gntp.parse_gntp(s.recv(1024))
#response = gntp.parse_gntp(s.recv(1024))
zyronix wijzigde dit bericht op 30-01-2012 om 13:13, totaal 1 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
ik heb nu alleen bij print response een # gezet en nu werkt het!!
Echt fantastisch man! Super bedankt voor alle moeite!
moet ik hem ook nog bij die gntp.parse zetten of hoeft dat niet?
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|