BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Jozer |
Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 07:53 |
||||
Geweldig als een soortgelijk iets wordt geïmplenteerd. Collectief knutselen aan subjes. Is niet verkeerd om ook wat bij te dragen ipv alleen maar te downloaden. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 08:38 |
||||
sxf: Veel succes met er aan werken deze week dan, want de hele week wordt het weer pokke weer. |
||||
SkY |
Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 10:23 |
||||
Dus als ik het goed begrijp zijn er twee mensen bezig aan een soortgelijk project? En het staat ook op de todo lijst voor één van de volgende versies van Bierdopje? |
||||
djredmar |
Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 13:58 |
||||
@sky, |
||||
sxf |
Geplaatst op woensdag 25 maart 2009 15:49 |
||||
DaanMartens: Oh jah. Dat moet ik er nog even inzetten. Bedankt voor de tip. Voor nu moet je even een srt bestand aanmaken op je computer en dan copy/past vanaf de website. Het is even heel druk op mijn website, dus het gaat wat sloom op het moment. Ben er al mee bezig het verbruik te verminderen in de volgende versie van de gehele website. uSub gebruikt namelijk al bijna het minimale wat kan. --------- Vind het wel jammer dat het eigenlijk in compleet andere taal is gescript en het dus nauwelijks aan elkaar te koppelen is. (Je kan het een beetje zien als Duits tegen Nederlands, je herkent woorden maar ze zijn niet hetzelfde) :s Echt zonde. Ik heb namelijk alles gescript in PHP 6 en dan met het nieuwe PDO (i.p.v. MySQL) voor het oproepen van de database. Ik heb wel geprobeerd deze twee aan elkaar te koppelen, maar het simpelweg veel te lastig. Ik zou dan beter gewoon helemaal zelf kunnen gaan scripten dan alles omzetten, snappie? |
||||
c0de1 |
Geplaatst op donderdag 05 mei 2011 08:34 |
||||
Ik wil best wel helpen met vertalen van zinnen, geef mij maar een PM |
||||
DutchWolf |
Geplaatst op donderdag 05 mei 2011 08:57 |
||||
Ik weet niet of dit echt werkt. Windows update: reboot; UNIX update: be ROOT ! :D |
||||
gijsie |
Geplaatst op zaterdag 07 mei 2011 16:18 |
||||
Mooi project. Heb net even gekeken en geprobeerd. Het is inderdaad wel handig dat je ook die regels voor en na jouw regeltje ziet anders is het lastig de context te verklaren. Zie er toch wel potentie in. Handig om zo wat regeltjes te vertalen terwijl je je verveelt in de trein ofzo(op mijn telefoon). |
||||
|