BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Gatito |
Geplaatst op dinsdag 14 oktober 2014 09:09 |
||||
Quote: Ja ik ook! Was een superaflevering weer. Wordt weer een seizoen genieten! |
||||
GoldfisH |
Geplaatst op dinsdag 14 oktober 2014 09:39 |
||||
De groep wordt wel erg groot nu. Spoiler! de volgende aflevering komt die priester erbij en misschien wel Morgan nog, al zie ik hem pas weer rond ep 8 verschijnen
|
||||
knoester |
Geplaatst op dinsdag 14 oktober 2014 09:48 |
||||
Newscrew
Quote: Valt toch wel mee? De groep was eerst een stuk groter. |
||||
ako |
Geplaatst op dinsdag 14 oktober 2014 12:28 |
||||
Quote: tsja, als je bedenkt hoe lang ze op die boerderij en in die gevangenis bezig waren dan was dit eigenlijk wel heel erg kort. Vond dat nek doorsnijden in het begin wel vrij ongepast met al dat ISIS gedoe tegenwoordig, dat kon ook wel anders. Maar ben benieuwd waar het heengaat, alle opties liggen haast open. |
||||
GoldfisH |
Geplaatst op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 |
||||
Quote: Rick, Carl, Judith, Daryl, Carol, Tyreese, Sasha, Michionne, Bob, Glenn, Maggie, Tara, Abraham, Rositaen Eugene. Dat zijn er al 15 en dan reken ik Beth, die priester en eventueel Morgan nog niet mee. Sinds het begin hebben ze niet zo'n grote groep survivors gehad die ook echt een rol spelen. Die mensen uit Woodbury in Rick's camp tel ik niet mee. |
||||
steelo |
Geplaatst op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 |
||||
holy shit.....best episode ever tot nu toe.....blown away.... |
||||
planckie |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 07:36 |
||||
Leuk einde weer van Ep 2. Wordt een heftig seizoen! Valar Morghulis |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
GoldfisH |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 |
||||
Leuke aflevering weer. Spoiler!Toen Bob begon te huilen had ik het gevoel dat hij was gebeten en die scene ervoor vroeg hij om nog een laatste kus aan Sasha.
|
||||
Inartie |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 11:14 |
||||
Quote: Daar dacht ik eerst ook aan. Maar deze wending vind ik een stuk beter |
||||
knoester |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 12:21 |
||||
Newscrew
Damn dat was behoorlijk ziek zeg! |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 14:25 |
||||
Newscrew
@GoldfisH en @Inartie Imo gaat het nog een stap verder. Ik denk dat hij gekrabt was door de walker die hem onder water trok, vervolgens nam hij afscheid van Sasha ('one more') en ging hij het bos in om zelfmoord te plegen voor hij zou turnen. Daar werd hij gepakt door de Terminus-overlevers en die hebben nu besmet vlees gegeten. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
knoester |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 |
||||
Newscrew
Quote: Haha wow, aan theorieën geen gebrek haha. Al hoop ik dat de theorie van Jesse waar is. Edit: GetLittUp is de naam tegenwoordig, blijf het fout doen knoester wijzigde dit bericht op 21-10-2014 om 15:08, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Donovanray |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 15:55 |
||||
Quote: Iedereen is al besmet. Ga je dood dan kom je terug als walker, daar hoef je niet voor gebeten te zijn. De beet van een Walker zit alleen vol met bacteriën, virussen en schimmels waardoor je snel zal overlijden aan een infectie. Dus als hij "gekrabd" is dan kan het zijn dat hij een dodelijke infectie oploopt als er genoeg bacteriën, virussen en/of schimmels in zijn bloed komt maar het kan goed zijn dat hij een klein krab overleefd. Maar dat die mensen van Thermus bakken/koken het vlees eerst voordat ze het op eten, dus mochten er al bacteriën, virussen of schimmels in zijn vlees zitten dan zullen de meeste dood gaan door het verhitten van zijn vlees. Wat mij veel interessanter lijkt, is dat Bob een geschiedenis heeft met die gasten van Thermus. En waarom die gasten van Thermus zo zijn geworden want ze waren niet zo. Begint wel een beetje een The Wire reünie te worden Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
gekkeboi |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 |
||||
[/i] Spoiler!mwahh, ik ben denk de enige die het niet relaxed vind, dat die gasten van terminus terug zijn. nu zitten ze weer minimaal 5 afleeringen in die kerk, en dan begint het er toch weer akelig op de andere seizoenen te lijken.hopelijk word het niet langdradig en gebeurd er daadwerklijk elke aflevering iets nieuws, anders zijn ze imo het goed begin al gelijk aan het verpesten.[/spoiler]
|
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 16:30 |
||||
Newscrew
@Donovanray Als ik het me goed herinner turn je ook na een beet van de walkers (toch? daarom amputeerde ze toch Hershels been?), dus ik dacht als Bob nou gekrabt is, misschien dat hij dan ook turnt maar dan slomer en dat hij daarom moest huilen en zo overduidelijk afscheid nam van Sasha. GetLittUp wijzigde dit bericht op 21-10-2014 om 16:32, totaal 2 keer bewerkt Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
canton75 |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 |
||||
Quote: |
||||
RainbowSword |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 17:05 |
||||
Quote: In dat plaatje past ook het shot, dat hij buiten naar binnen staat te staren. Alsof hij inderdaad weet, dat het een afscheid is. Quote: Nieuws over series lezen? http://www.seriesfeed.com/ |
||||
planckie |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 17:11 |
||||
Dit vroeg ik me af: Valar Morghulis |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 |
||||
Newscrew
Quote: Bob zegt dat hij de enige overlever is van zijn vorige twee groepen, maar wie weet... "Bob states that he had been a member of two separate survivor groups before he was found by Glenn and Daryl. He was the sole survivor of both groups after they were overrun and believes it's his curse to see everyone and anything around him die or be destroyed. He has also become heavily dependent on alcohol to cope with his experiences and he admittedly drinks himself to sleep at night. Due to his experiences, Bob suffers from survivor's guilt and goes on to accept his "curse"." GetLittUp wijzigde dit bericht op 21-10-2014 om 17:55, totaal 1 keer bewerkt Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
planckie |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 17:57 |
||||
Oke bedankt voor de update! Valar Morghulis |
||||
Inartie |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 |
||||
Volgens mij wordt je door een beet niet meteen een 'Walker' maar wordt je er ziek van waardoor je doodgaat en dan verandert in een zombie. Quote: Ik denk ook dat het zoiets is. Inartie wijzigde dit bericht op 21-10-2014 om 18:28, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Donovanray |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 |
||||
Quote: Nee door de vele infecties die de walkers bij zich dragen (rottent vlees en organen) ga je dood door de beet. Dus de onderbeen van Hersel werd geamputeerd om ervoor te zorgen dat de infecties niet verder zouden verspreiden in zijn lichaam en uiteindelijk bij organen zou komen waardoor je dood ga. Ja Gabriel heeft zeker erge dingen op zijn kerfstok, dingen waarvoor Rick hem zou afmaken. Eindelijk weer een leuk seizoen (tot nu toe). Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 |
||||
Newscrew
Ah, vandaar. Technisch gezien had ik dus gelijk, hahaha. Maar bedankt voor de verduidelijking. Ik denk dat Bob niet lang meer zal leven. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
GoldfisH |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 |
||||
Vind het wel jammer, want ik vind hem wel grappig. Hij is de enige die niet al te serieus is. |
||||
gekkeboi |
Geplaatst op maandag 27 oktober 2014 04:48 |
||||
Spoiler!nice nice, ze hebben wel geleerd van de vorige seizoenen dat er wat meer actie moet zijn en sneller moet gaan, maakt het een stuk leuker ook weer 2 verhaallijnen, sinds ze opgesplitst zijn.jammer van Bob though, but he atleast Some peeps can take credit dat ze het goed geraden hebben wat betreft bob
|
||||
|