BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
DarkNight |
Geplaatst op vrijdag 15 oktober 2010 20:00 |
||||
NBC heeft wel andere zorgen. Ik denk dat het wel een volledige seizoen krijgt. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Rickth64 |
Geplaatst op vrijdag 15 oktober 2010 20:11 |
||||
Gebruiker
Heb je ook wel weer gelijk in. Als ik er van uit ga dat het niet zo is, dan kan het alleen maar positiever worden Rickth64 wijzigde dit bericht op 15-10-2010 om 20:11, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Krimsonnation |
Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 21:37 |
||||
Elke keer als er weer een aflevering afgelopen is, kijk je alweer uit naar de nieuwe. Wat een TOPserie!!! |
||||
Stevo |
Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 22:22 |
||||
Het is een hele snelle serie, vol met verassingen, dat doet me denken aan 24 Ik kijk elke week uit naar de volgende, aflevering 4 was btw ook weer steengoed!! Alleen jammer dat de kijkcijfers met de week dalen, hoop dat die trend zich niet doorzet anders krijgen we FlashForward grappen en cancellen ze de boel Vincit omnia veritas! |
||||
Rickth64 |
Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 22:47 |
||||
Gebruiker
The Event is al benoemd tot bubble show, maar Chuck, Law&Order LA, Community en Parenthood, allemaal van NBC, zijn dat ook. Bovendien zijn Undercovers, Outlaw en Chase, ook allemaal van NBC, zo goed als gecancelled, waarvan Undercovers waarschijnlijk het grootste probleem is. The Event doet het nog niet zo slecht, ze hebben grotere dingen om zich zorgen over te maken. Rickth64 wijzigde dit bericht op 17-10-2010 om 22:48, totaal 1 keer bewerkt |
||||
kenwel |
Geplaatst op maandag 18 oktober 2010 06:31 |
||||
Aflevering 4 was top en ze zullen The Event niet zomaar cancellen. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 19:32 |
||||
Newscrew
Er is al een back-9 order geplaatst, desondanks nog steeds een bubble show, echter ik heb goede hoop dat dit een 2de seizoen krijgt, óf dat ze het goed afsluiten. |
||||
10o |
Geplaatst op woensdag 24 november 2010 21:53 |
||||
Inmiddels heb ik alle afleveringen tot nu toe gezien (t/m 9). 't Basisidee is top en biedt veel mogelijkheden! 10o wijzigde dit bericht op 24-11-2010 om 21:53, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Rickth64 |
Geplaatst op woensdag 24 november 2010 21:59 |
||||
Gebruiker
Snap totaal niet waarom je een serie/aflevering die je kijkt door zou spoelen.... |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op woensdag 24 november 2010 23:04 |
||||
De serie is goed maar de het duurt allemaal zo lang (ik weet het, alles moet snel tegenwoordig...). Iedere aflevering weer een "" dingetje" erbij zoals de oude meisjes enz. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op woensdag 24 november 2010 23:44 |
||||
Quote: Je zegt dat dingen in de serie te lang duren maar je wil wel zien hoe iemand van een cruiseschip naar de VS gaat? Dat is simpelweg iets wat niet interessant genoeg is om te laten zien (en waar misschien ook wel gewoon geen tijd voor is). De dingen gebeuren daarnaast in Flashforwards/Flasbacks dus je weet niet hoeveel tijd er verstreken is tussen aangegeven dingen, ze gaan ervan uit dat je zelf wel verzint dat hij een vlucht geboekt heeft en daar opgestapt is ofzo Verder denk ik niet dat Sean een hybrid is, of iig heeft, in mijn ogen, niets daarnaar verwezen. Het enige wat hij eigenlijk zei tijdens de maaltijd was dat hij niet goed overweg kon met zijn ouders. Die vrouw met die zonnenbloem was het liefje van Simon jaren geleden; In mijn ogen heeft Sean zeker geen Japans/Aziatischse kenmerken die hij wel zou moeten hebben als Simon zijn vader zou zijn (of bedoel je dat die vrouw met een andere alien een kind gehad zou hebben). Ik vraag me af hoe iemand tot de conclusie is gekomen dat een omgekeerde E zou staan voor de aarde Volgens mij staat E nooit voor Earth, zowel in de wiskunde, natuurkunde als algemeen gebruik heeft het andere meningen (toch?). Het is volgens mij ook wel duidelijk dat de groep die tegen de aliens is aan genmanipulatie doet, zo te zien om o.a. uit te vinden waarom die heel langzaam ouder worden met als doel dat na kunnen maken. The Event blijft erg leuk vind ik en ik hoop zeker dat ze zo door gaan en ons blijven verrassen en geinteresseerd houden! DarkForce wijzigde dit bericht op 24-11-2010 om 23:47, totaal 2 keer bewerkt "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Rickth64 |
Geplaatst op vrijdag 26 november 2010 01:02 |
||||
Gebruiker
Die omgedraaide E staat in de wiskunde/logica voor de existentiekwantor, uitgesproken als "there exists". Altijd leuk om te weten natuurlijk. |
||||
|