BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Raven92 |
Geplaatst op zondag 20 mei 2012 00:18 |
||||
Newscrew
Hoe vonden jullie het einde van Season 7? Spoiler!De manier waarop Dick Roman dood is gegaan vond ik wel jammer, dat had wel iets beter gemogen en met misschien meer drama en effecten. Nu was het gewoon 1 grote zwarte inkt bom leek het wel...
|
||||
Kareltje538 |
Geplaatst op zondag 20 mei 2012 01:30 |
||||
Spoiler!Wie zegt dat hij dood is??? Maar zoals altijd gave muziek, goede humor (Crowley is echt mijn favoriet wat dat betreft) en een mooi slot! |
||||
JustMike |
Geplaatst op zondag 20 mei 2012 08:10 |
||||
Quote: Spoiler!Was dat niet de bedoeling? Cas en Dean waren geraakt door die inkt bom en kwamen in purgutory terecht, Sam werd niet geraakt en kwam dus ook niet terecht in purgutory. Ze hebben in ieder geval Dean en Cas in purgutory geplaatst, laten we hopen dat ze er wat leuks omheen maken. Ja, zoals altijd gave muziek, ik vind dat begin liedje nog steeds zo cool: Kansas - Carry on my wayward son It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Raven92 |
Geplaatst op zondag 20 mei 2012 10:53 |
||||
Newscrew
Spoiler!Ja, misschien was dat ook wel de bedoeling, maar ik vond wel dat ze dat op een wat betere manier konden doen. Nu was het een grote BOEM en ze zaten in Purgatory. Ben inderdaad benieuwd of ze er zelf nu uit komen, of dat Sam ze moet gaan helpen op een of andere manier. En Kareltje: Spoiler!Hij moet wel dood wezen, want hij heeft Dean en Cas naar Purgatory gestuurd door dood te gaan en ze mee te nemen... Anders zou dat toch niet te verklaren zijn, lijkt me...
|
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
JustMike |
Geplaatst op zondag 20 mei 2012 11:42 |
||||
Spoiler!Hij hoeft niet dood te zijn. Want in Purgutory zou hij dan nog moeten zijn. Misschien is hij door te exploderen wel doodgegaan en zo weer in purgutory terecht gekomen
It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Daan0106 |
Geplaatst op zondag 20 mei 2012 12:33 |
||||
Leuke muziek, Crowley en Dick! Deze twee alleen al maken het de moeite waard. Dat geknuffel tussen die twee broers ben ik wel een beetje zat, na zoveel seasons =) |
||||
MugenJin |
Geplaatst op zondag 20 mei 2012 15:25 |
||||
Beheerder
Spoiler!Ben benieuwd of 1) Dick echt dood is en 2) Of alle Leviathans wel echt pleite zijn na het 'doden' van Dick
|
||||
Raven92 |
Geplaatst op maandag 21 mei 2012 20:27 |
||||
Newscrew
Dat zullen we vanzelf zien in season 8. Spoiler!Dean terug is uit Purgatory...
|
||||
JustMike |
Geplaatst op donderdag 24 mei 2012 18:10 |
||||
Spoiler!Ik denk dat het niet langer duurt dan 1 aflevering. Net als seizoen 4
||||
Raven92 |
Geplaatst op donderdag 24 mei 2012 19:42 |
||||
Newscrew
Spoiler!Hmm.. ik weet niet. Hoe wil je in vredesnaam dat voor elkaar krijgen, vooral als je in de seizoenen er voor hebt gezien dat het niet makkelijk was om iemand uit Purgatory te kunnen halen?
|
||||
JustMike |
Geplaatst op vrijdag 25 mei 2012 21:21 |
||||
Spoiler!Eve strikes back
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 29 mei 2012 17:11 |
||||
Deze seizoensfinale zat er natuurlijk aan te komen.. volgens mij zijn er enkel nog zat Leviathans over.. Crowley blijft een held en je weet maar nooit wat er gebeurd als hij tevoorschijn komt Ik ben enkel bang dat Dean binnen 1 aflevering weer terug is in deze wereld... dat Vagevuur lijkt me echter wel een interessant gebied om een seizoentje te vertoeven Helaas ziet het er wel naar uit dat Bobby voorgoed niet meer terugkomt. Spoiler!Spoilers leken me niet nodig aangezien dit al in de topic title staat
Vincit omnia veritas! |
||||
Raven92 |
Geplaatst op donderdag 07 juni 2012 21:16 |
||||
Newscrew
Quote: Bobby had toch ook geen nieuw contract gekregen, die liep toch tot seizoen 7? Al las ik wel ergens dat hij nog een contract voor seizoen 8 had, wat betekend dat hij er nog niet helemaal uit kan zijn... Ze zullen vast wel nog een voorwerp vinden wat Bobby ineens hier houd... Ik denk wel dat Dean langer dan 1 ep in Purgatory zit. Anders zouden ze niet zo'n cliffhanger hebben aan het eind van seizoen 7. Want ze hebben in het verloop van dit en vorig seizoen behoorlijk veel over Pergatory gesproken, ik denk dat de schrijvers er dan ook een mooi spektakel van willen maken, voor ons kijkers... |
||||
Meivogeltje |
Geplaatst op zaterdag 17 november 2012 22:19 |
||||
....niet dus. Nieuw record om zelfs aan het begin er al uit te zijn. Ik heb net de 1ste aflevering gekeken van het nieuwe seizoen. Is kijken of het me weer wat kan gaan boeien. |
||||
Regeer |
Geplaatst op zaterdag 17 november 2012 22:22 |
||||
Het vorige seizoen ging eigenlijk al nergens meer over met die Leviathans. |
||||
|