BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 22:02 |
||||
Newscrew
Het zou wat mij betreft ook nog Spoiler!Jack kunnen zijn. Daarnaast maken Spoiler!Amanda/Emily in elk geval die vriendin van de hoofdpersoon of Tyler kunnen zijn. . Ik kan echt niet wachten op de volgende ep!
|
||||
CorMac |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 01:01 |
||||
Nope Spoiler!Jack niet, dat blijkt uit de verassende twist in de jongste aflevering. En niet Daniel, maar Tyler is dood, had ik ook niet verwacht. Wat ook hem uitsluit. Wat een aflevering... Ik heb lang uitgekeken naar deze aflevering maar kijk nu nog meer uit naar de volgende
CorMac wijzigde dit bericht op 17-02-2012 om 01:02, totaal 1 keer bewerkt |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 07:49 |
||||
Spoiler!Zag die twist op gegeven moment wel een beetje aankomen. Het lag er allemaal zo dik bovenop. Toen Victoria zo hysterisch begon te doen was het mij wel duidelijk dat het Tyler was.
Wat ik wel een beetje een misser vind is dat ze Tyler pas omdraaien als ze eerst iedereen erbij gehaald hebben. Je kijkt toch meteen of iemand nog leeft? Al helemaal als je denkt dat het je broer is. Ben wel heel benieuwd naar het vervolg van het Amanda/Takeda verhaal. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
DragonChief |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 07:53 |
||||
Hé... ik dacht dat ik de laatste aflevering had gezien en verwachtte nu dat ik de helft had gemist ofzo (naar aanleiding van bovenstaande spoilers), maar nu zie ik dat er nog een aflevering is uitgezonden Oei, nu ben ik een klein beetje kennis teveel.... maar ach, dat zal de pret niet drukken Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 20:10 |
||||
Spoiler!En rara wie zit er achter die anonieme donatie, net op het moment dat Emily Jack uit de buurt wil hebben.
|
||||
subman |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 21:05 |
||||
het is Chuck Norris |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 21:29 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Ik vond dat Tyler gebeuren een beetje een anti-climax! Nu vraag ik me af waar de rest van de serie over gaat. Takeda lijkt me inderdaad een interessante verhaallijn, hoe komt ze daar, wat gebeurd er met Amanda...etc
|
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 22:07 |
||||
@ Subman: Spoiler!Het was inderdaad een beetje een tegenvaller maar vond het vooral erg ongeloofwaardig. Ze wisten natuurlijk niet dat Tyler daar was maar Daniel en Tyler lijken echt totaal niet op elkaar. Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe Takeda nou aan dat kistje kwam. Of heb ik even niet op zitten letten?
|
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 22:11 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Takeda zal wel dat ding hebben afgenomen van Tyler. Het kan natuurlijk nog altijd zo zijn dat die Takeda de boel 'op de rails' heeft gezet. Kortom, Tyler vermoord, Amanda eruit gehaald, kistje terug.
|
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 22:24 |
||||
Spoiler!Dat lijkt mij niet. Takeda gaf dat kistje al op het feest aan Emily. Daniel was daar toen nog en die zag dit ook gebeuren. Er is ook nog een telefoon bij Tyler gevonden waar natuurlijk een hoop telefoontjes naar Emily op staan. Dat zou ook nog een staartje kunnen krijgen.
|
||||
|