BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Evermind |
Geplaatst op donderdag 04 juni 2015 19:26 |
||||
Hooo, GoT spoiler in het verkeerde forum Zo ver was ik nog niet the Evermind that knows no season and withers not |
||||
arsimo |
Geplaatst op donderdag 04 juni 2015 23:31 |
||||
Mooie serie. Voordeel is dat als ze deze onverhoopt voortijdig cancellen dat je dan het boek kan lezen. Als je dat al niet gedaan hebt althans. |
||||
FrankenBender |
Geplaatst op vrijdag 05 juni 2015 09:17 |
||||
Seizoen 2 is al aangekondigd hoor jongens |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 05 juni 2015 10:18 |
||||
Quote:Het vervolg was vorig jaar al besteld. Het 2e seizoen zal bestaan uit minstens 13 afleveringen. Er is geen serie zoals Outlander in haar genre (Romantisch drama).. Het is eigenlijk een echte romantische vrouwenserie, maar door de hardheid en het goede acteerwerk kunnen mannen er ook van genieten. Die baby bobmb op het einde vond ik echter niet nodig hoor! Pff.. zoveel series lijken hier tegenwoordig wel mee te willen eindigen Als het om verkrachting gaat in het algemeen kan je jezelf afvragen of mensen dit wel willen zien in deze extremiteit. GoT gaat daar door alle kritiek nu iets beter mee om vind ik.. Al ben ik wel van mening dat als het bronmateriaal hier ook niet van afkeert, je dit als TV serie ook wel mag laten zien. Mensen weten zelf ook wel dat dit een hele andere wereld is dan de onze anno 2015. Als Outlander kritiek krijgt over hun verkrachtings-/ martelscenes zullen ze het volgend jaar ook wel minder graphic maken als ze zulke scenes hebben.. Ik heb de boeken gelukkig niet gelezen dus laat me volgend seizoen weer compleet verassen Ik ben benieuwd waar ze nu weer mee gaan komen. Door het tijdreis aspect is alles mogelijk natuurlijk Vincit omnia veritas! |
||||
arsimo |
Geplaatst op vrijdag 05 juni 2015 11:39 |
||||
Seizoen 2 is al aangekondigd ja, dat wist ik, maar als ze het tempo aanhouden waarmee ze nu door het materiaal gaan dan hebben ze flink meer seizoenen nodig. Of ze die allemaal werkelijk gaan maken? Dus vandaar mijn "gelukkig hebben we de boeken nog". |
||||
captjaneway |
Geplaatst op vrijdag 05 juni 2015 12:02 |
||||
Nou ja seizoen 1 was 1 boek dus als ze dat aanhouden komt het wel goed dan hebben we nog wat seizoenen voor de boeg.. Ze verfilmen toch niet alles in de boeken.. En anders moeten de seizoenen gewoon langer worden hoor. hahaha.. |
||||
Yehdi |
Geplaatst op zaterdag 06 juni 2015 00:08 |
||||
Zouden ze na een handvol afleveringen er dan weer een ½ jaar tussenuit gaan? Dat vond ik vreselijk storend bij het eerste seizoen. Yehdi! |
||||
FrankenBender |
Geplaatst op zaterdag 06 juni 2015 00:29 |
||||
Ik vond het net beter dat het in 2 delen werd gekapt, alleen zat er net iets teveel tijd tussen. Nu hoef je hopelijk ook geen volledig jaar meer te wachten op het vervolg |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|