BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
DragonChief |
Geplaatst op zondag 20 september 2015 08:48 |
||||
Quote: Leuke theorie!! Spoiler!Maar hoe is dit anders dan Mr Robot / Eliot probleem? Deze zitten ook beide bij fsociety. Mr Robot zoekt die (weet zijn naam even niet) negroïde man op om het te bedreigen. Iets dat aangeeft dat hij hem al eerder duidelijk heeft gemaakt hoe de zaken liggen. Toch komt Eliot erbij als nieuwe in de groep, en men behandeld hem ook daadwerkelijk alsof hij nieuw is. Raar, want hij is de leider van de groep.
Dus Eliot/Tyrell is niet eens zo gek, aangezien het bovenstaande ook nooit daadwerkelijk wordt uitgelegd, en eigenlijk borderline-correct is. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
FrankenBender |
Geplaatst op maandag 21 september 2015 07:07 |
||||
Mijn mening over deze stevige nieuwkomer: |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Jelmeer |
Geplaatst op maandag 21 september 2015 13:56 |
||||
Quote: Leuk stukje, al vraag ik me wel af waarom je op het laatst de vergelijking maakt met Narcos, en het als een feit presenteert dat Narcos kwalitatief beter is dan Mr. Robot(imo niet) Jelmeer wijzigde dit bericht op 21-09-2015 om 14:08, totaal 1 keer bewerkt |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 21 september 2015 18:33 |
||||
Leuke theorie!! Spoiler!Maar hoe is dit anders dan Mr Robot / Eliot probleem? Deze zitten ook beide bij fsociety. Mr Robot zoekt die (weet zijn naam even niet) negroïde man op om het te bedreigen. Iets dat aangeeft dat hij hem al eerder duidelijk heeft gemaakt hoe de zaken liggen. Toch komt Eliot erbij als nieuwe in de groep, en men behandeld hem ook daadwerkelijk alsof hij nieuw is. Raar, want hij is de leider van de groep. Dus Eliot/Tyrell is niet eens zo gek, aangezien het bovenstaande ook nooit daadwerkelijk wordt uitgelegd, en eigenlijk borderline-correct is. [/quote] Het is al weer een tijd geleden dat ik de pilot heb gezien, Spoiler!)kan me niet echt herinneren of Elliot wordt voorgesteld aan de anderen, maar hij praat in het algemeen vrij weinig. Volgens mij was het ook de bedoeling dat ze vrij anoniem bleven voor elkaar, dus waarschijnlijk vonden ze hem gewoon raar. Het ene moment leider, dan weer onzeker en afstandig. Misschien komt er een Flashback aflevering in seizoen 2 hoe Elliot Fsociety heeft opgericht en alle andere dingen die hij heeft gedaan als Mr Robot. Eigenlijk moet je er ook een beetje rekening mee houden dat we veel vanuit het oogpunt van Elliot zien, en hij is een "unreliable narrator" dus het is nooit zeker wat er echt is
|
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 21 september 2015 18:47 |
||||
Quote: Het is al weer een tijd geleden dat ik de pilot heb gezien, Spoiler!)kan me niet echt herinneren of Elliot wordt voorgesteld aan de anderen, maar hij praat in het algemeen vrij weinig. Volgens mij was het ook de bedoeling dat ze vrij anoniem bleven voor elkaar, dus waarschijnlijk vonden ze hem gewoon raar. Het ene moment leider, dan weer onzeker en afstandig. Misschien komt er een Flashback aflevering in seizoen 2 hoe Elliot Fsociety heeft opgericht en alle andere dingen die hij heeft gedaan als Mr Robot. Eigenlijk moet je er ook een beetje rekening mee houden dat we veel vanuit het oogpunt van Elliot zien, en hij is een "unreliable narrator" dus het is nooit zeker wat er echt is. Het verschil tussen Elliot/Mr Robot en Elliot/Tyrell, is dat Tyrell een heel eigen leven heeft (inclusief vrouw en baan) naast Elliot wat ze zouden moeten uitleggen. Dus zijn vrouw zou er in ieder geval van moeten weten als Elliot ook echt Tyrell blijkt te zijn. Vond het wel een grappig idee dat zij dan Elliot in de gaten laat houden door de mannen in pakken die hij regelmatig lijkt te zien [/quote] |
||||
FrankenBender |
Geplaatst op maandag 21 september 2015 20:31 |
||||
Quote: Thx! De serie is inderdaad inhoudelijk niet te vergelijken met Narcos. Ik heb toen de vergelijking gemaakt omdat Narcos de 1e serie was die ik gezien had na Mr. Robot, waarbij ik toch net iets meer werd weggeblazen door Narcos, hoewel ze beide erg goed zijn. Dat stukje zou ik idd misschien beter aanpassen |
||||
Joey |
Geplaatst op zondag 25 oktober 2015 21:00 |
||||
Waaaaaah wat een vette serie is dit zeg!!! Deze moest ik gewoon bingewatchen kon gewoon niet stoppen met kijken |
||||
BadHorsie |
Geplaatst op maandag 21 maart 2016 15:26 |
||||
Heb een paar afleveringen gezien nu de VPRO het uitzendt. Dit is niet mijn ding, wanneer zo'n beetje alle karakters in een serie als idioten (op mij) overkomen nodigt dat niet uit tot blijven kijken. |
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 18 april 2016 08:13 |
||||
Trailer seizoen 2: Stevo wijzigde dit bericht op 22-06-2016 om 16:48, totaal 1 keer bewerkt Vincit omnia veritas! |
||||
|