BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
MrCastle |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 15:51 |
||||
Newscrew
Quote: Jawel. De spoiler van FB zei genoeg: Spoiler!You've now met the mother!
#Metthemother Dat lijkt me scheef als dit nep is. |
||||
planckie |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 16:06 |
||||
Spoiler!Heel zeker zal ik maar zijn wanneer het echt in de show voorkomt . Ik had ze me trouwens totaal anders voorgesteld, meer als Stella. Terwijl ze mu toch wel verdacht veel deed denken aan Robin.
Valar Morghulis |
||||
Mick |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 16:12 |
||||
Newscrew
Spoiler!Ik vind het weer typisch dat ze veel op Robin lijkt, omdat hij in de seizoensfinale nog praat over zijn gevoelens voor Robin. Ze is precies zoals ik me had voorgesteld.
En de laarzen, de paraplu. Precies wat de moeder had. Als dat niet de moeder is, is de serie echt verpest. Ga er maar vanuit dat het gewoon mama Mosby is. |
||||
Mick |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 16:15 |
||||
Newscrew
Quote:Ja inderdaad, had ook het gevoel dat dit een beetje de seriesfinale was.. Tot het einde dan uiteraard, toen voelde 't weer 'gewoon' als seizoensfinale. |
||||
MrCastle |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 16:17 |
||||
Newscrew
Quote: Idd... maar Spoiler!
Ik vond haar er knap uit zien en ben niet ontevreden, wat velen wel zijn. Het blijft altijd lastig om de verwachtingen te voldoen, bedoel... je bouwt al 8 seizoenen op de ideale vrouw als moeder en als je haar dan ziet, is dat heel moeilijk hoor. Al met al: vond de episode wél leuk. Geen spetterende finale van de serie ofzo, maar gewoon oké. Zou zeggen 7/10. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 16:26 |
||||
Newscrew
Quote: Ik vind haar op allebei lijken. Lily's gezicht(suitdrukking), Robins uiterlijk. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Tom |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 19:02 |
||||
Jammer van de spoiler op de FB pagina. Ze willen soms nog weleens een draai eraan geven dat het anders kan zijn, maar in dit geval dus niet. Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
thunner |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 21:08 |
||||
Spoiler!EINDELIJK.!! na 8 seizoenen hebben we eindelijke the Mother kunnen zien.!! Ik Kan niet wachten op seizoen 9. |
||||
nuqio |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 21:40 |
||||
Ik vind haar net zo schattig als lili, maar het "uiterlijk" van robin met het haar. Ben benieuwd als ze echt naast Ted staat of ze er echt bij past! |
||||
AlexP84 |
Geplaatst op zaterdag 18 mei 2013 15:56 |
||||
Quote: Niet het weekend na de bruiloft, maar van de bruiloft. Spoiler!Aangezien Ted in de laatste aflevering zegt dat hij zondagavond terug moet naar NYC om naar Chicago te vliegen op maandagochtend. Daarnaast hebben we kunnen zien dat op het feest Ted de mother al ziet als ze in de band speelt.Ben benieuwd of seizoen 9 ook echt 24 afleveringen zal worden dan. 24 afleveringen om 2 misschien 3 dagen te vertellen? Lijkt me wat overkill. Het past toch wel een beetje bij de titel van de serie dat ze het zo doen, uiteindelijk ontmoet iedereen de moeder, en Ted als laatst, The End! Maar het geeft toch een beetje het gevoel dat de serie eigenlijk 8 seizoenen had moeten zijn, en dat de boel is opgerekt voor de inkomsten. Zakelijk gezien natuurlijk logisch, artistiek gezien misschien wat minder. We kunnen niks anders doen dan wachten tot september, en misschien wordt het wel legen-wait for it-dary! Het zal toch wel een beetje jammer zijn nu de serie stopt, je hebt 9 jaar meegekeken met deze personages. Friends was na 10 seizoenen ook wel klaar, maar toch had ik een gevoel van jammer toen ze stopten. |
||||
DragonChief |
Geplaatst op woensdag 22 mei 2013 20:08 |
||||
Quote: Quote je nou jezelf? Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op woensdag 22 mei 2013 21:06 |
||||
Newscrew
Quote: En nou alweer twee keer. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Tom |
Geplaatst op vrijdag 24 mei 2013 18:57 |
||||
Hahaha, geniaal, omdat je ook gewoon serieus op je eigen reactie antwoordde Tom wijzigde dit bericht op 24-05-2013 om 19:00, totaal 1 keer bewerkt Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op vrijdag 24 mei 2013 19:04 |
||||
Newscrew
Quote: Nou, eigenlijk wou ik aantonen dat ik dat al op de vorige pagina gezegd had xD Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|