BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
blade1600 |
Geplaatst op zaterdag 29 augustus 2015 14:52 |
||||
Geweldige finale! Ik kan er mee leven als dit echt het einde is en er geen tv film ofzo meer komt. Ik zou ook niet weten welke kant je nog op zou kunnen gaan zonder die laatste aflevering te verpesten. Spoiler!Ik zag dat einde met Will en Hannibal samen in de afgrond wel meer symbolisch, hoeft niet "echt" gebeurd te zijn. Will geeft zich eindeijk na al die jaren over aan Hannibal en valt dus figuurlijk en vrijwillig in de afgrond/duisternis. Maar... het kan ook echt zijn en dus beide dood. (Can't live with him, can't live without him) Hetzelfde kan je denken over het einde met Bedelia. Heeft ze dat zelf dat met haar been gedaan, of heeft ze Hannibal/Will op bezoek? Dat maakt het einde ook zo goed, er zijn meerdere interpretaties mogelijk In principe zouden ze nog wel wat verschillende kanten opkunnen mocht het toch een vervolg krijgen in een of andere vorm, maar ik weet niet of dat een goed idee is. Spoiler!Will/Hannibal samen moordend en op de vlucht? Of Hannibal die Will dumpt/afmaakt en dus weer een jacht op Hannibal? Of Will die de val overleeft en denkt dat Hannibal dood is, maar komt er Later achter dat hij er toch ook nog is? Denk dat ze dan in ieder geval Clarice zouden moeten introduceren omdat het verhaal van Will eigenlijk is afgesloten. Meh, I don't know, dit einde is voor mij ook zeker goed genoeg
blade1600 wijzigde dit bericht op 29-08-2015 om 14:54, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Supernatural |
Geplaatst op zondag 30 augustus 2015 19:47 |
||||
Damn, wat een finale! De laatste shot na de aftiteling met Bedelia belooft veel goeds |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
skeluh |
Geplaatst op maandag 31 augustus 2015 22:44 |
||||
Waardige afsluiting. Tis mooi zo, geen vervolg please |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 03 september 2015 14:18 |
||||
Zeer goeie finale.. onverwachts, hard en bloederig! Vincit omnia veritas! |
||||
sarahhime |
Geplaatst op donderdag 03 september 2015 16:13 |
||||
Quote:Dit, ja. Een nieuw seizoen zou het alleen maar verpesten. Het einde was echt een meesterwerk Spoiler!met die moord die ze samen uitvoerden vooral.
|
||||
Mreij |
Geplaatst op zaterdag 05 september 2015 10:53 |
||||
Pff, net de finale gezien. Man, wat mooi. Goed einde zo, al blijft het jammer dat het niet verder gaat. Eén van mijn all-time favorieten! |
||||
kim-e |
Geplaatst op vrijdag 25 september 2015 17:14 |
||||
Wát een finale! 'I'm like king Midas in reverse. Everything I touch turns to shit.' |
||||
|