BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
GiuseppeMelone |
Geplaatst op dinsdag 23 april 2013 14:06 |
||||
Aangezien ik een fan ben van Mads Mikkelsen wilde ik deze serie wel uitproberen, hoewel ik geen liefhebber ben van het genre. Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken en ik was er zeer van onder de indruk. De serie is werkelijk schitterend gefilmd, met een prachtig bruin filter en shots die even luguber als wonderschoon zijn (de paddenstoelenscene in aflevering drie bijvoorbeeld). Mads Mikkelsen doet het geweldig als dokter Hannibal Lector en ook de andere karakters zijn boeiend. De psychologie (of moet ik zeggen psychiatrie) van de hoofdrolspelers is mooi uitgewerkt hoewel je vraagtekens kunt zetten bij de geloofwaardigheid van sommige scenes (maar een kniesoor die daarom zeurt). Hopelijk kunnen de makers ze dit hoge niveau vasthouden. |
||||
RenHojk |
Geplaatst op woensdag 24 april 2013 11:00 |
||||
Helemaal mee eens! Een TOP-serie! |
||||
vin100 |
Geplaatst op vrijdag 21 juni 2013 19:03 |
||||
geen idee of je de overige films gezien hebt, maar ik vind het prachtig hoe er steeds subtiel naar de 'geschiedenis' van hannibal wordt verwezen in de serie. |
||||
aegis |
Geplaatst op vrijdag 21 juni 2013 19:58 |
||||
qua beeldvorming is het absolute top, maar na 5 afl heb ik het opgegeven omdat het veel te traag was, en de verhaallijnen gewoon waardeloos waren. Vertalingen: 259 |
||||
sjonnie433 |
Geplaatst op zaterdag 22 juni 2013 04:54 |
||||
Ik ben destijds gestopt bij afl 3. Vond het wel aardig maar niet leuk genoeg. |
||||
mlisje89 |
Geplaatst op zaterdag 22 juni 2013 06:59 |
||||
leuk tussendoortje als ik niks tekijken heb |
||||
Seba28 |
Geplaatst op zaterdag 22 juni 2013 09:18 |
||||
Ik vond het gewoon niet interessant genoeg.. Het continu 'geflashback' vind ik persoonlijk zeer irritant. Als je durft 2 keer je ogen te sluiten weet je niet of je in realiteit of terug een flashback zit.. |
||||
Bolot |
Geplaatst op zaterdag 22 juni 2013 09:35 |
||||
Nu dat de laatste aflevering bijna vertaald is (waarvoor nogmaals mijn oprechte dank) ga ik er deze week aan beginnen. This signature is legen- wait for it... dary |
||||
NathalieM |
Geplaatst op zaterdag 22 juni 2013 09:43 |
||||
Ik heb het seizoen uitgekeken maar ik heb me er wel een beetje moeten doorworstelen. Op papier is dit een serie die zeer goed werkt, met Will Graham en Hannibal Lecter als beiden zeer complexe en fascinerende personages, maar de pacing van de serie gaat zo ongelooflijk traag dat mijn interesse soms snel weg is. En dat betekent niet dat die per se slecht is (verre van), maar voor mij werkt dit soort pacing niet. (Ik heb soms wel een paar uitzonderingen, maar dan enkel als ik al grote fan ben van de personages zelf en hun onderlinge relaties, en hier spreekt mij dat niet echt aan) |
||||
dfoc |
Geplaatst op zondag 23 juni 2013 22:44 |
||||
Waanzinnig gelukkig ben ik, dat ik de serie ben blijven volgen. Ja, soms is het moeilijk om volgen met al die moorden - wie is nu wie en wie is nu verantwoordelijk voor wat - maar naarmate de reeks vordert, valt het op hoezeer alle puzzelstukken van in het begin, toch in elkaar lijken te vallen. De acteerprestaties zijn verbluffend en aflevering 7 en 13 zijn een puur genot om naar te kijken. |
||||
sjonnie433 |
Geplaatst op zaterdag 29 juni 2013 10:18 |
||||
Ik heb het toch maar afgekeken, het einde was echt wel vet. Hannibal vs Will, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken . |
||||
sjonnie433 |
Geplaatst op zaterdag 29 juni 2013 13:31 |
||||
Ik heb het toch maar afgekeken, het einde was echt wel vet. Hannibal vs Will, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken . |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|