BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
superopa |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 09:34 |
|||||
Ik heb totaal geen plannen meer om vaste vertaler van Falling Skies te worden. |
|||||
MugenJin |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 09:47 |
|||||
Beheerder
Bierdopje bemoeit zich totaal niet met wie wel of niet een WIP aanmaakt. Dat er de laatste tijd een dag van te voren rond half 11 een WIP aangemaakt kan worden, zal dan waarschijnlijk ook een bug zijn. |
|||||
B311y |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 09:52 |
|||||
Quote: Damn! Hahahahaha!!! Zal waarschijnlijk een bug zijn, ja. |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
MugenJin |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 09:55 |
|||||
Beheerder
Ik ben zelf ook voor een systeem om de WIP pas te kunnen openen, NADAT de desbetreffende episode gereleased is. Dat valt vast wel op een bepaalde manier na te gaan. |
|||||
superopa |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 10:14 |
|||||
Quote: Zeg bijdehandje, heb jij nooit geleerd met twee woorden te spreken. En een bug, heel toevallig alleen bij die. Joh, laat me niet lachen. |
|||||
chillywitch |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 10:15 |
|||||
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook verrast was met het aanmaken van de WIP van rookie blue de afgelopen keer want ik kon hem al oppakken via het maandoverzicht ,... terwijl de de aflevering nog niet op de frontpage stond.... We are all angels with only one wing, we need to embrace one another to fly... |
|||||
Leegaert |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 11:31 |
|||||
Quote: De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. |
|||||
pinkGaai |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 12:13 |
|||||
Quote: Als je hiermee mij bedoeld ben je wel overdreven bezig, het is bovendien al lang geleden en heb ik me altijd aan de geldende regels gehouden. Bovendien doe je zelf nu hetzelfde bij meerdere series.Dat de WIP van falling skies voor middernacht aangemaakt kan worden begrijp ik niet, maar daar heb ik ook niets mee te maken. Je moet eens ophouden met modder te gooien en anderen te beschuldigen. Je gaat altijd van het negatieve uit. |
|||||
superopa |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 12:23 |
|||||
Quote: O, kom op zeg ga nu niet de vermoordde onschuld spelen. Je hebt je aan één regel niet gehouden, en de waarheid komt wel 's hard aan. Maar daarom mag hij wel gezegd worden. superopa wijzigde dit bericht op 01-08-2011 om 12:24, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
pinkGaai |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 12:27 |
|||||
En welke regel mag dat dan wel zijn? |
|||||
superopa |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 14:16 |
|||||
Nou, dat weet je wel. |
|||||
pinkGaai |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 14:30 |
|||||
Dat weet ik dus niet. |
|||||
minimaL |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 14:36 |
|||||
Quote: Even fixed minimaL wijzigde dit bericht op 01-08-2011 om 14:39, totaal 2 keer bewerkt |
|||||
Giovannie |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 14:54 |
|||||
Bedankt voor je inzet tot zover voor deze serie, superopa! |
|||||
CharmedBoy |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 14:58 |
|||||
Omg is het weer zover. Je hebt ook altijd wat te klagen. Nu begin je zelfs al tegen de beheerders. Ik geef toe, je vertalingen zijn super en snel online. Maar dat geeft je niet het recht om iedere keer zo te zeuren. |
|||||
superopa |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 15:12 |
|||||
Quote: Als je niets zinnig hebt te zeggen, zwijg dan gewoon. En ik val niemand aan, ik constateer iets, en dan is het een optelsommetje. superopa wijzigde dit bericht op 01-08-2011 om 15:13, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 15:21 |
|||||
hmm.. moet dit nou weer echt.. Superopa.. zoals reeds gezegd.. je vertalingen zijn goed en snel maar moet dit nou iedere keer. Heb je enig idee hoeveel topics jij al hebt aangemaakt om iets of iemand te beschuldigen of op zijn minst de vinger te wijzen op iets. Toen ik hier op bierdopje terecht kwam heb ik onmiddellijk iets fout gedaan. Ik had een halve sub geupload. Mij van geen fout bewust kreeg ik plots tal van DM's met je gelooft het niet wat er allemaal in stond. Leren relativeren is hier misschien wel ultieme oplossing. Leer af en toe iets van je afzetten en niet onmiddellijk op alles te reageren. En hier in dit geval probeer niet in alles een complot theorie te gaan zien. Just my two cents.. Seba28 wijzigde dit bericht op 01-08-2011 om 15:21, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
superopa |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 15:33 |
|||||
Quote: Ben jij van iedereen de topics aan het bijhouden, want in dat geval zul je je niet snel vervelen. En complot theorie? Ach jongen schei toch uit. Kijk nog even in de post boven je. |
|||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 15:39 |
|||||
Neen ik hou niet van iedereen de topics bij maar je kan toch ook niet ontkennen dat er ontzettend veel van u bij zitten en meestal negatief. |
|||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 15:45 |
|||||
Quote: Staat gewoon in het profiel. Het zijn er 33. Maakt me ook niet uit, weer wat te lezen. Je maakt een hoop mensen blij Superopa met je vertalingen, vergeet dat niet. Deleted_22122012 wijzigde dit bericht op 01-08-2011 om 15:45, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
Giovannie |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 15:48 |
|||||
||||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 15:58 |
|||||
Quote: En dat klopt ook wel maar helaas weet SuperOpa dat ook maar al te goed.. en hoe langer hoe meer begin ik te denken dat hij denkt dat dit hem een soort van ere status geeft dat hij mag zeggen en neer tikken wat hij wenst en dat een ander maar moet slikken enkel omdat hij meer vertaald dan een ander. Ik respecteer SuperOpa zeker als vertaler maar als iedereen zo aanvallend zijn topics zou starten vrees ik dat er van 'love' niet veel in huis zal komen en 'war' onvermijdelijk is. Overigens iedere keer dreigen dat hij die of die vertaling niet meer zal doen om die en die reden.. pff.. hou er mee op. Of je wilt vertalen en dan doe je het.. of men doet het niet en dan stopt het en zal een andere brave ziel het wel overnemen. Zijn het een 'ancien' of zij het een nieuw vertaler. |
|||||
minimaL |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 16:10 |
|||||
Quote: Net zo min als jij constant op F5 zit te rammen om te refreshen, wachtend op dat heilzame moment dat de wip verschijnt. Kijk, je zit voortdurend een ander te bekritiseren met argumenten die soms ook simpelweg tegen jou gebruikt kunnen worden (ik herinner me bvb ook eens dat je alles bij elkaar riep toen iemand een wip van je kwam stelen en dat dan maar zelf ook bij hen ging doen, dat is (lees) minstens even erg. Zo jaag je zelf de personen tegen jezelf op. Als je op dat moment eens gewoon de mods had gecontacteerd en je probleem aan hen voorschotelde. Niettegenstaande maak je meteen een topic om mensen openlijk te beschuldigen en van je oren te maken.) Niemand is perfect en lopen klagen maakt je nog minder perfect. |
|||||
Smiley |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 16:17 |
|||||
Het komt er eigenlijk op neer dat Superopa té veel vertaald. Naar mijn mening gaat je kwaliteit enorm achteruit en dan heb ik het over de series Sons of Anarchy en Haven. Voor de snelheid zijn ze idd 'matig', maar verre van goed of geweldig. Hoe je het ook draait of keert, er staan veel fouten in die je er met spellcheck zo uithaalt zoals bvb gezelDschap. Daarnaast komen er veel dt-fouten in voor zoals 'ik wordt'. Ik wil niet beweren dat ik de perfectie ben of wat dan ook, maar ik neem wel iets meer tijd om mijn sub met tenminste spellcheck 'na te kijken'. En van mij part neem jij op deze serie de vaste vertaler status, want daar draait het bij jou duidelijk om. Bij mij ABSOLUUT niet, geloof dat maar. Ik wil enkel een zo goed mogelijk sub aanbieden en niet mijn vaste vertaler statussen aanlengen tot xxx series. Het blijkt nogmaals dat je er gewoonweg niet tegen kan als jou hetzelfde overkomt als je met bvb Dutchwolf hebt geflikt. Je ontkent Caprica, maar over Camelot zwijg je wel, hé? Maar ik beloof je, neem gewoon de vaste vertaler van falling skies en dan kan iedereen je weer de hemel inschieten Amusement ermee |
|||||
CharmedBoy |
Geplaatst op maandag 01 augustus 2011 16:22 |
|||||
Quote: Noem jij dit een normale reactie? Quote: Ik niks zinnigs te zeggen? Volgens mij is deze hele topic zinloos. En ik ben niet degene die hem heeft aangemaakt. De enige reden dat je deze topic aangemaakt hebt, is omdat je dit onder de aandacht wil brengen. Nu reageer ik hierop(volgens mij ben ik daar vrij in) en alleen omdat ik niet aan jou kant sta, mag ik niet reageren volgens jou? Dan had je deze topic niet aan moeten maken. Je wil aandacht, ik geef je aandacht. (ook al zou ik dat niet moeten doen) Denk de volgende keer na voordat je iets wil zeggen. |
|||||
|