BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
benbri |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 06:13 |
||||
oke, oke... denk niet dat het heeeeel erg thuis hoort in dit stukje (maar misschien ook wel) maar kan iemand mij helpen met deze vraag? |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 06:46 |
||||
Newscrew
LoL en Dimension zijn dezelfde mensen, dus die versies zijn doorgaans gelijk en sync. Lol is een HDTV rip, terwijl Dimension 720p.HDTV rip is. Het verschil is dat HDTV min of meer dvd waardige rips, de 720p versie is van wat hogere kwaliteit. De 1080p rip is min of meer van blu ray kwaliteit. Verder is er geen verschil tussen LOL en Dimension. |
||||
aegis |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 08:35 |
||||
Dat je de laatste seconden mist,van een afl vind ik wel wat vreemd. Vertalingen: 259 |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 08:47 |
||||
Newscrew
Nee, hij heeft soms het gevoeldat hij wat mist. Best begrijpelijk, want de LOL versies stoppen exact na de laatste seconde en tonen geen aftiteling. Ik raad je aan om over te stappen op WEB-DL, aangezien die veel mooier zijn en een aftiteling hebben, zodat je weet dat je niks mist. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Blondie72 |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 09:14 |
||||
Quote: Ik heb daar bij de LOL versies die ik over het algemeen kijk geen last van. De serie die ik vertaal loopt zelfs helemaal tot het einde en vaak genoeg zie ik een voorstukje van de volgende aflevering. Lol, Dimension, Fum, AFG lopen volgens mij wel synchroon. De WEB-DL zijn wel andere versie maar wel vaak mooier beeld. Het is net wat je belangrijker vind. Blondie72 wijzigde dit bericht op 13-10-2013 om 09:15, totaal 2 keer bewerkt |
||||
benbrijenna |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 10:31 |
||||
Quote: |
||||
benbrijenna |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 10:37 |
||||
ah, dan is het mij allemaal wat duidelijker wij kijken inderdaad vanaf een usb stick en hij doet het ook niet altijd hoor, maar toevallig met de aflevering van Glee, stopt hij precies op het moment dat mr schuester in huilen uitbarst op de bank en dan stopt het gewoon... en misschien hoort het zo hoor, maar nu heb ik echt het idee dat ik net een paar seconden mis (maar ik denk dat dat dus niet zo het geval is, alleen doordat het zo "bruut" word gestopt ipv aftiteling dat ik het IDEE heb dat ik wat mis. normaal kijk ik altijd de lol versie, maar denk dat ik dus beter naar web-dl kan overstappen of een 720p versie (dat zijn de meeste versies qua ondertiteling toch? |
||||
Acemath |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 10:37 |
||||
Waarom loopt een web dl dan niet synchroon? Ik heb al verschillende malen meegemaakt dat er van sommige series enkel een WEB DL vertaling te vinden is, en als ik ze dan hernoem naar de versie die ik heb, de ondertitel helemaal out of sync zijn... Zie aflevering 9 van twisted bijvoorbeeld. Acemath wijzigde dit bericht op 13-10-2013 om 10:38, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Inartie |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 10:41 |
||||
Omdat een web-dl anders is dan Dimension of de LOL versie. In de HDTV heb je de zwarte vlakken van de reclameblokken die in de web-dl niet zitten en vaak heeft een web-dl ook geen terugblik op vorige afleveringen aan het begin. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Blondie72 |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 11:01 |
||||
Quote: Door het een andere naam te geven gaat die heus niet synchroon lopen, was dat maar zo makkelijk. Een WEB-DL is gewoon heel anders dan de LOL en Dimension versies maar volgens mij zijn er nu bij de betreffende serie goeie versies geupload. Twisted Elvolve en AFG kan je gewoon gebruiken met LOL/Dimension. |
||||
monaster |
Geplaatst op zondag 13 oktober 2013 15:54 |
||||
Weer wat geleerd..... |
||||
|