BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||||
Auteur | Bericht | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
styxxy |
Geplaatst op zondag 08 februari 2009 02:06 |
|||||||
Hoi, |
|||||||
Sypher |
Geplaatst op zondag 08 februari 2009 09:12 |
|||||||
Management
styxxy: Het is niet voor niets een beta. Het forum heeft op dit moment niet de hoogste prioriteit, al neemt het niet weg dat er nog het een en ander aan gedaan moet worden styxxy: Je hebt geen avatar geupload maar je hebt wél een avatar ingesteld door middel van een link naar een andere site (ekonomika.be). Die site doet het hier nu niet, maar je hebt wel een avatar ingesteld staan. Het is inderdaad wel zo dat lege avatars als een lege img-tag worden weergegeven. Hmm, ik zou zweren dat we daar al wat voor hadden gedaan In ieder geval; aangepast in de dev build. styxxy: Fixed in dev build. styxxy: Laten we dat maar in dat topic laten, of dat topic samenvoegen met deze? styxxy: Over interesses: Dit was een klein foutje, fixed in dev. Dat van die spaties zie ik zo 123 niet. styxxy: Thanks voor je commentaar. Ik denk dat we je hulp zeker kunnen gebruiken. Sommige pagina's zijn niet helemaal super en compatibiliteit met andere browsers (ik noem een Internet Explorer) is niet helemaal super. |
|||||||
Advertentie | ||||||||
|
||||||||
FastPinguin |
Geplaatst op zondag 08 februari 2009 13:04 |
|||||||
In Firefox gaat het wel goed met die avaters. Het blijft gewoon wit. |
|||||||
|