BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
JesperBrink |
Geplaatst op donderdag 13 juni 2013 22:03 |
||||
Ik ben vorige week begonnen met het vertalen van de serie Scrubs. De laatste regel, die wordt toegevoegd door bierdopje, komt steeds achter mijn laatste regel tekst. Hoe zorg ik ervoor, dat deze regel pas daarna wordt getoond en niet vastgeplakt zit aan de laatste regel tekst? |
||||
Sypher |
Geplaatst op vrijdag 14 juni 2013 07:07 |
||||
Management
Een extra enter/witregel zou moeten helpen óf gewoon zelf de regel toevoegen |
||||
Tom |
Geplaatst op vrijdag 14 juni 2013 07:21 |
||||
Quote: Door 'm te bewerken met kladblok en dit neer te zetten. Let op dat je de regelnummer aanpast zodat ie aansluit op je laatste regel. Ik dacht namelijk dat als je een extra lege regel toevoegt in SE, dat ie die dan niet mee opslaat. Als je de hele melding weg wilt halen moet je dit gebruiken: Quote: Je kunt dan handmatig (op een andere regel) in je eigen stijl de link naar Bierdopje leggen. Tom wijzigde dit bericht op 14-06-2013 om 07:22, totaal 2 keer bewerkt Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
Diecke |
Geplaatst op vrijdag 14 juni 2013 07:26 |
||||
Quote: Als je handmatig op een andere regel de link naar bierdopje legt, wordt de regel er niet automatisch achter gezet. |
||||
Tom |
Geplaatst op vrijdag 14 juni 2013 07:27 |
||||
Is dat zo? Vandaar dat ik 'm de laatste tijd niet meer tegen kwam in mijn subs toen ik handmatig de link al had gelegd. Handig! Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
JesperBrink |
Geplaatst op vrijdag 14 juni 2013 07:32 |
||||
Bedankt voor al jullie tips! Gaat helemaal goed komen nu. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|