BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
capablo |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 19:39 |
||||
yoo |
||||
Gibbs |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 19:42 |
||||
Als je dat allemaal niet meer weet, heeft het dan nog zin daar achter te komen? I am not much for words. Most things are better left unsaid - Gibbs |
||||
Razor88 |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 20:47 |
||||
Heb het ook een keer gehad. Had gereageerd in een forum van een serie die ik ook graag wilde gaan kijken. Toen vergeten hoe die show heette (en grotendeels waar die over ging..). Ontzettend lang zitten zoeken naar 'mijn laatste posts' oid, helaas niks kunnen vinden. Weet nog steeds niet hoe die serie heet 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
elixer |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 16:27 |
||||
het zou wel fijn zijn dat als je ergens heb gereageerd dat je ook kan zien waar dit is en verder kan lezen als anderen erop reageren altijd leuk meestal vind ik ze wel terug maar soms is dat inderdaad erg lastig. |
||||
Tom |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 16:33 |
||||
http://www.bierdopje.com/user/Tom/topics Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
capablo |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 21:07 |
||||
Ik had ergens een post gezet waarbij ik vroeg naar series die gelijkaardig waren aan series die ik al had gezien, met een lijstje van mijn beste series. Ik dacht ik kijk binnen een maand nog eens terug, maar natuurlijk wist ik totaal niet meer waar ik dit had geschreven |
||||
capablo |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 21:10 |
||||
Ja idd tom, dit werkt inderdaad niet als ik dit probeer. Blijkbaar is het onmogelijk om dit terug te vinden zeker? |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 21:22 |
||||
Newscrew
Wellicht hier, en als je hem niet kan vinden overnieuw posten? Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Tom |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 21:32 |
||||
Dit is 'm: Quote: Ik ben het met je eens dat dit echt een missende functie is. Zo te zien is er wel een pagina waarop je je geplaatste topics kunt zien, maar die is nog niet functioneel. Er zou ook een functie moeten zijn waarmee je je geplaatste berichten kunt zien (ook al is het geen topic). Wellicht dat dat in v3 komt. Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
Robertus |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 11:00 |
||||
Dat zou idd. wel makkelijk zijn zoals op het helpmij.nl/forum waar je kunt zien welke onderwerpen je zelf bent gestart en welke berichten je hebt geplaatst. |
||||
|