Allereerst even mijn complimenten over deze fantastische website. Hij werkt echt super goed en zit logisch in elkaar.
Echter mis ik nog wel 1 dingetje: hoe kan ik kijken welke series er in de afgelopen maanden gestart zijn?
Jullie hebben de zeer handige pagina "50 series die bijna starten of verder gaan" en uiteraard "Alle actieve series", maar deze zijn beiden niet helemaal goed, in mijn ogen.
Bij de 50 komende series zou ik graag een functie zien die je ook terug in de tijd kan gaan. Dat klopt natuurlijk niet met de naam, maar ik leg het uit: ik heb een lange periode die pagina eens per maand bezocht, maar wegens drukte ben ik er al een tijd niet aan toegekomen en nu heb ik meerdere maanden gemist. Hierdoor ben ik soms ook "serieloos" omdat als er meerdere grote series een seizoenspauze hebben, ik de korte series mis die dat gat opvullen.
En bij de pagina met alle series, kun je niet sorteren per kolom. Anders koos ik voor datum en kon dan gewoon terug uit gaan om te kijken welke er de afgelopen maanden gestart zijn, maar dat kan dus niet.
Zie ik nog iets over het hoofd en is mijn vraag dus wel ergens te vinden? Of heb ik gewoon pech als ik de 50 komende series pagina een paar maanden niet bij kan houden? (Of vergeet bij te houden )