BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
jrjansen |
Geplaatst op donderdag 03 augustus 2017 17:15 |
||||
Meer hier |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 03 augustus 2017 17:51 |
||||
Interessant nieuws.. Ik vond het zelf een zeer matige film-reeks en had er destijds meer van verwacht. Ik had zo'n vervolg serie meer iets gevonden voor TheCW of ABC Family (Freeform). Vincit omnia veritas! |
||||
jrjansen |
Geplaatst op donderdag 03 augustus 2017 20:51 |
||||
Quote: Weet je, ik ben het 100% met je eens. De eerste film viel wel nog mee, maar de volgende twee waren toch wat minder. Als dit doorgaat hoop ik eigenlijk dat het meer een soort miniserie wordt die na 1 of 2 seizoenen ophoudt ipv een serie van +5 seizoenen. |
||||
BadHorsie |
Geplaatst op vrijdag 04 augustus 2017 18:34 |
||||
Quote: Een slecht topic zo, alleen een subject en een link. Quote: Slechte beslissing ook, hoe moeten de miljoenen bioscoopbezoekers, die geen Starz kunnen krijgen, dat laatste deel zien. Fail. Achteraf hadden ze dat deel (boek) beter niet in 2-en kunnen opsplitsen. (maar misschien komt het nog op BluRay). Ik verwacht er op deze manier nog minder van. Eén kort seizoen zou genoeg kunnen zijn om er een slot aan te maken. En hier het oorspronkelijke bericht, dat de serie in ontwikkeling is. Er zijn nog geen details bekend gemaakt. In juli 2016, toen de laatste film geschrapt werd, was het plan om het verhaal af te sluiten in een serie en dan verder te gaan als "spin-off" in hetzelfde universum. BadHorsie wijzigde dit bericht op 06-08-2017 om 10:34, totaal 3 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|