BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Evermind |
Geplaatst op vrijdag 02 augustus 2013 13:59 |
||||
Ik las dat regisseur Guillermo del Toro (van Pacific Rim (draait nu), Hellboy (2004) en Pan's Labyrinth (2006)) een serie produceert en daar ook de pilot van gaat opnemen komende september in Canada: The Strain. Spoiler!So begins a battle of mammoth proportions as the vampiric virus that has infected New York begins to spill out into the streets. Eph, who is joined by Setrakian and a motley crew of fighters, must now find a way to stop the contagion and save his city - a city that includes his wife and son - before it is too late. Cast: - hoofdrol voor Corey Stoll, die ook al een leading rol speelde in House of Cards met Kevin Spacey - John Hurt (te veel films om op te noemen) - en nog een naam die ik kende: Sean Astin van The Lord of The Rings Meer info (= meer spoilers) - ‘The Strain’ Trilogy Into a TV Series - FX’s ‘The Strain’ Adds More Cast Members IMDb zegt 2014. Wat vinden jullie?? Evermind wijzigde dit bericht op 02-08-2013 om 14:01, totaal 1 keer bewerkt the Evermind that knows no season and withers not |
||||
sammie1983 |
Geplaatst op woensdag 22 oktober 2014 14:39 |
||||
ik heb deze eerste seizoen gezien. Erg goed gemaakt. Het verhaal verveeld ook niet en de acteurs (ook bekenden) zijn ook erg goed. Ik wacht op seizoen 2. Ben benieuwd! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|