BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Desiree |
Geplaatst op maandag 09 februari 2015 22:50 |
||||
Hahahaaaa THC, vind je het geen lekker ding? |
||||
Ladybird |
Geplaatst op dinsdag 10 februari 2015 07:17 |
||||
Wat een draak van een aflevering. Ik heb echt te vaak het gevoel gehad om het gewoon uit te zetten en dat is me nog nooit eerder gebeurd met deze serie. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 10 februari 2015 11:51 |
||||
Newscrew
Ik vond dit een aflevering waar weer van twee kanten. Het Tyreese gedeelte vond ik langzaam en niet al te boeiend. Het andere deel, het zoeken naar een nieuw doel, de mogelijkheid iets nieuws op te bouwen etc. Dat is net wat ik wil zien. Ik wil juist zien dat ze proberen een nieuwe samenleving op te starten. Dat dat niet lukt en tot chaos leidt, oke. Maar probeer iets. Probeer iemand te redden die gebeten is, of probeer een zombie terug te halen zoiets. Het gevangenis gedeelte, waar een ziek varken uiteindelijk roet in het eten gooide, dat is ook ontzettend boeiend in een dergelijke post-apocalyptische wereld. |
||||
canton75 |
Geplaatst op dinsdag 10 februari 2015 16:20 |
||||
Quote: niemand houd je tegen ik blijf het volgen tot dat ik zelf denk het is en het word niks |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 10 februari 2015 16:22 |
||||
Newscrew
Blij dat deze serie zich hervonden heeft. Wederom een topper van een aflevering. Prachtige cinematografie. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
rosales |
Geplaatst op dinsdag 10 februari 2015 18:15 |
||||
gewoon weer een top aflevering |
||||
Joeri93 |
Geplaatst op dinsdag 10 februari 2015 19:49 |
||||
Quote: Wat is dan de precieze functie van de spoilerknop in de werkbalk? Ik kwam in dit forum kijken omdat ik benieuwd was hoe anderen de nieuwe aflevering vonden, waarschijnlijk ben ik niet de enige die dit doet. Het is in dat geval gewoon jammer dat je meteen zo spoiler voorgeschoteld krijgt. |
||||
steelo |
Geplaatst op maandag 16 februari 2015 22:06 |
||||
jezus, wat een einde van episode 10.....dikke cliffhanger.... |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 17 februari 2015 07:01 |
||||
Newscrew
Maar als je de trailer ziet gaat de groep van Rick er weer met het gestrekte been in. Nu hebben ze ook alle redenen om alle mensen die ze tegen komen te wantrouwen, gezien wat ze hebben meegemaakt met Terminus, het ziekenhuis in Atlanta en natuurlijk The Govenor. Laten we echter ook niet vergeten dat de groep van Hershel in seizoen twee wel goed voor hen was. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Ladybird |
Geplaatst op dinsdag 17 februari 2015 07:59 |
||||
Quote: Bij deze serie vermoed ik dat het een uitzondering is geweest. Het is voor mij zonder meer 1 van de beste series van de afgelopen jaren. |
||||
Donovanray |
Geplaatst op dinsdag 17 februari 2015 10:45 |
||||
Wat weer een ongelooflijk saaie aflevering. Ik had het gevoel dat de aflevering 2 uur duurde. Spoiler!En ook die tornado die alle zombies weg blaasde, maar dat gammele houten schuurtje helemaal overeind liet staan. Yeah sure... Ik had net zo goed alleen de laatste minuut kunnen gaan kijken, die was nog het spannendst. Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
Inartie |
Geplaatst op dinsdag 17 februari 2015 10:53 |
||||
Ik vond het wel een sterke aflevering. Het liet goed zien hoe de moedeloosheid bij sommige in de groep sluipt. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 17 februari 2015 12:15 |
||||
Newscrew
Wat @Inartie zegt! Super. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Haico5 |
Geplaatst op dinsdag 17 februari 2015 13:25 |
||||
Heerlijke episode. Ik bespeur wel problemen met onze nieuwe jongen. |
||||
lyublyukyiv |
Geplaatst op dinsdag 17 februari 2015 13:38 |
||||
Ik vond het een prima aflevering.... Spoiler!
Die storm was idd vreemd... ik dacht eerst dat het een droom was geweest van Maggie, totdat ze allemaal toch buiten lagen geveld door de bomen. Misschien hebben de smeekbeden van de priester geholpen? En die nieuwe jongen, zo fris gewassen en zelfs zijn overhemd was gestreken... ben benieuwd! lyublyukyiv wijzigde dit bericht op 17-02-2015 om 13:39, totaal 1 keer bewerkt |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 17 februari 2015 14:30 |
||||
Newscrew
Een sterke aflevering in de zin dat als je de afleveringen achter elkaar kijkt dit brillant is om te zien. Een zwakke aflevering als je bedenkt dat je hier een week op hebt moeten wachten en je vervolgens were een week moet wachten op de volgende. Er gebeurde helemaal niets. Inderdaad, alleen de laatste minuut is 'spannend'. Spoiler!het feit dat de storm wel bijzonder is. Ik vroeg mij al af hoe ze zich gingen redden tegen al die zombies die tegen de deur bonkten. op zich wel grappig om een soort spiritualiteit erin te verwerken. Ogenschijnlijk gammele huisjes die blijven staan in een storm, het is eerder gebeurd en ze hebben immers een dienaar van God bij zich...
|
||||
haare02 |
Geplaatst op woensdag 18 februari 2015 23:57 |
||||
aaaargghh vaaaggg net dat ik begin af te haken word het weer spannend |
||||
2116 |
Geplaatst op donderdag 19 februari 2015 08:42 |
||||
Er gebeurt wéér eens helemaal niets. En nu komen ze wéér een andere groep tegen waarbij het liedje wel weet van voor af aan zal beginnen. Als die groep 'verslagen' is zullen ze wel weer 3 afleveringen moedeloos gaan zitten huilen en zullen er wel weer 2 castleden sterven voordat ze de volgende groep tegen komen... Begin genoeg te krijgen van deze serie. |
||||
Hilbomb |
Geplaatst op donderdag 19 februari 2015 17:42 |
||||
Nja de laatste aflevering gebeurd er niet veel ! afhaken doe ik zeker niet want volg het vanaf het begin en wil gewoon het einde zien van rick zijn bende Spoiler!vond het wel cool als rick zegt dat we 'the walking dead' zijn
|
||||
jrjansen |
Geplaatst op donderdag 19 februari 2015 18:20 |
||||
Zou die andere groep niet per ongeluk de groep kunnen zijn van de spin-off? |
||||
GoldfisH |
Geplaatst op donderdag 19 februari 2015 18:48 |
||||
Quote: Één persoon uit die groep van Aaron zit in de spin-off volgens de berichten. Van dat personage weet je dus al dat hij niet dood gaat in 'Fear the Walking Dead'. |
||||
hennie1349 |
Geplaatst op maandag 23 februari 2015 18:31 |
||||
Het wordt toch wel een beetje sneu. De zombies rotten bijna weg,een mes doorboord makkelijk een schedel. Toch grappig dat de tanden allemaal nog stevig vast zitten. Normaal vallen die gewoon uit na een maand ofzo. Tuurlijk is het niet rrealistisch maar ik irriteer me steeds meer aan de zogenaamde echte drama met een combinatie van totale onzin. |
||||
THC |
Geplaatst op dinsdag 24 februari 2015 09:50 |
||||
Quote: 10 maanden wachten en dan kan hij zo de kerst special in van the walking dead met een kleurspoeling |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 24 februari 2015 14:18 |
||||
Quote:Helemaal mee eens.. mooi rond verhaal en de geesten werden goed gebruikt. Ieder was eigenlijk een gedeelte van Tyreese zelf die hem wat te vertellen hadden.. Cool om de Governor weer even terug te zien, ook al was het op deze manier! Tyreese was altijd al een softie dus ga hem niet echt missen Vincit omnia veritas! |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 24 februari 2015 14:57 |
||||
Quote:Helemaal mee eens.. echte overlevingsaflevering! Die moedeloosheid was meer dan logisch na de dooien en teleurstellingen van afgelopen afleveringen.. vond het meer dan gepast dat we Maggie zo terneergeslagen zagen want in aflevering 9 was daar maar weinig ruimte voor. Ook cool om te zien dat ondanks alles wat ze samen meegemaakt hebben, ze door teamwork de walkers buiten wisten te houden in de storm! Plus cool vreemd einde vd aflevering haha Ik deel de mening wel van masterbreel, wanneer hij zegt dat als je deze show niet binge-watched sommige afleveringen vrij saai kunnen lijken. Vorig jaar wilde ik ook meerdere keren bijna stoppen maar nu ik er meerdere heb opgespaard lijkt de show wel veel beter tot zijn recht te komen.. Vincit omnia veritas! |
||||
|