BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Bertje |
Geplaatst op dinsdag 17 mei 2011 17:55 |
||||
Spoiler!Het was een redelijk voorspelbare aflevering met dat kotsen al hebben ze er wel een heel leuk einde aan gemaakt! Ben benieuwd of Robin of Nora de aanstaande is.. Al denk ik niet dat ze daar meteen op verder gaan in seizoen 7? Hoe denken jullie erover en wat vonden jullie van afgelopen seizoen? |
||||
steffenbaris |
Geplaatst op dinsdag 17 mei 2011 18:01 |
||||
Ik vond het echt en te gek seizoen! Zeker een leuk einde. Spoiler!Ik denk niet dat het Nora wordt, aangezien Barney pas trouwt aan het einde van seizoen 8 (denk ik dan) en ze kunnen Barney niet twee seizoenen in een relatie houden, Barney hoort vrijgezel te zijn. Maar we zullen zien hoe het loopt. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op donderdag 19 mei 2011 18:47 |
||||
Newscrew
Ik denk dat hij terug gaat naar Robin, in een interview met Craig Thomas, staan allerlei interessane weetjes over Season 07 --SPOILER ALERT-- GetLittUp wijzigde dit bericht op 19-05-2011 om 18:47, totaal 1 keer bewerkt Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 19 mei 2011 19:01 |
||||
Newscrew
Echt een geweldige aflevering, een leuke twist! Barney aan het altaar, brillant! |
||||
Asteria |
Geplaatst op donderdag 19 mei 2011 19:11 |
||||
Spoiler!Ik dacht dat de trouw iets te maken had met Rachel Bilson (personage even kwijt) en haar vriendin... Eerste aflevering van het seizoen... Merci voor de "spoilers" Jesse 95, ik kijk uit naar september ... Of course women don't work as hard as men... We get it right the first time! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|