BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
sarahhime |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 19:30 |
||||
Quote:Oh nu snap ik dat. Ik vond haar borsten o.a al veel groter dan ze normaal waren eigenlijk :') |
||||
Gabby |
Geplaatst op dinsdag 16 juni 2015 21:41 |
||||
Quote: Zelfmoord plegen is een ''makkelijk dood'' in mijn ogen voor GOT. De rest zie ik niet als makkelijk..meer als brutale moord. Of hoe je het ook zeg. Gabby wijzigde dit bericht op 16-06-2015 om 21:43, totaal 2 keer bewerkt |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 17 juni 2015 06:41 |
||||
Newscrew
Spoiler!Sansa en Theon springen sowieso niet hun dood tegemoet! Ze springen duidelijk over de muur een bak met sneeuw in, of althans dat willen ze.
Over Jon Snow, slecht nieuw. Op het altijd betrouwbare internet is te lezen dat Jon Snow z'n contract niet verlengd heeft, dus waarschijnlijk niet in sz6 zal zijn! Wellicht daarna in Sz7 weer, maar dus wss niet komend seizoen. Ik vond het al met al ook een traag en bij vlagen een wat saai seizoen. Ik dacht dat dat wellicht kwam omdat ik de vorige 4 in 1x achter elkaar heb gekeken (vorige zomer). Daarom ben ik bij aflevering 7 gestopt en heb gister 6, 8, 9 en 10 achter elkaar gekeken. Dat beviel een stuk beter. Nu lees ik hier dat eigenlijk iedereen hetzelfde erover denkt, dus het komt wss niet door het uitgesteld kijken |
||||
sarahhime |
Geplaatst op woensdag 17 juni 2015 11:41 |
||||
Quote: Ja mee eens hoor, zou het iets te gemakkelijk vinden als Spoiler!Sansa en Theon echt dood zijn.
|
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
KoenH |
Geplaatst op woensdag 17 juni 2015 12:43 |
||||
Spoiler!Stannis, Sansa en Reek/Theon zijn sowieso niet dood. Voor zover ik weet is er tot nu toe in GoT geen enkel main character off-screen vermoord. Sansa en Reek worden waarschijnlijk door Brienne opgepikt (die is er nu in de buurt). Geen idee hoe ze Stannis spinnen. Ik meen ergens te hebben gelezen dat de schrijvers uren discussies hebben gehad of ze bij frame 7, 8 of 9 moesten 'cutten' als het zwaard in Neds nek verdwijnt zodat er geen twijfel kan bestaan dat hij echt dood is. Met dat in mn achterhoofd lijkt me sterk dat ze nu 3 main characters off-screen vermoorden. Spoiler!Jon zal waarschijnlijk wel weer aangezwengeld worden door Melisandre. Vooral in de boeken is er te veel opbouw en zijn er te veel hints dat hij nog een grotere rol moet spelen om het nu zo tot een einde te laten komen. Ook zegt hij 'Ghost' vlak voor hij sterft in het boek en we weten dat hij (ook al weet hij het zelf nog niet) een krachtige 'warg' is. Mijn vermoeden is dat hij in zijn direwolf wargt en zijn geest het daar overleeft tot Melisandre zijn lichaam weer opwekt.
Bijkomend voordeel is dat hij dan ook technisch gezien is gestorven en daardoor vrij is van zijn nightswatch eed. Hierdoor kan hij eindelijk weg bij de muur en kan hij Winterfell kan terugveroveren met hulp van het wildlingleger(Melisandre zag in haar visioen dat de banieren van de Boltons verslagen werden, met Stannis' leger kapot is Jon de meest logische optie). Het kan natuurlijk ook dat hij echt dood is. Nooit 100% zeker in GoT maar dan zou ik het persoonlijk wel erg onbevredigend vinden dat we nooit erachter komen wie zijn moeder is bijvoorbeeld. KoenH wijzigde dit bericht op 17-06-2015 om 12:59, totaal 6 keer bewerkt |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op woensdag 17 juni 2015 14:47 |
||||
Quote: Spoiler!De kans is groot dat Kit Harington moet zeggen dat ie niet terugkomt om zo te voorkomen dat mensen weten dat ie nog leeft/terugkomt oid. Is vaker gebeurd.
DerekShepherd wijzigde dit bericht op 17-06-2015 om 14:48, totaal 1 keer bewerkt It's a beautiful day to save lives |
||||
KoenH |
Geplaatst op woensdag 17 juni 2015 16:17 |
||||
Spoiler!Lijkt me logisch dat je inderdaad niet iemand dood laat gaan als laatste scene van een seizoensfinale en dat de acteur dan de volgende dag al zegt: 'Ik ben niet echt dood hoor, volgend seizoen ben ik er gewoon weer bij!'. Makers zijn natuurlijk alleen maar mee gebaat als er veel aandacht is voor het speculeren of iemand wel/niet/wel/niet dood is.
Kan natuurlijk dat hij echt permanent dood is, maar ook als hij dat niet is zullen ze dat de komende paar maanden zo veel mogelijk onder de pet proberen te houden. KoenH wijzigde dit bericht op 17-06-2015 om 16:18, totaal 1 keer bewerkt |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 18 juni 2015 15:48 |
||||
Newscrew
Spoiler!Trouwens, heeft Khaleesi uberhaupt nog Unsullied over? Want ze bakken er dit seizoen en er zijn er fiks veel dood gegaan ook...
|
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 19 juni 2015 09:45 |
||||
Ik had er totaal geen probleem mee dat ze een body double gebruikte voor de 'Walk of Atonement' van Cersei. Ten eerste had ik het nog geen eens door eigenlijk De redenen van Lena Headey zijn duidelijk en dat respecteer ik. Verder vind ik actrice Rebecca Van Cleave wel ballen hebben dat ze dit gewoon gedaan heeft! Vincit omnia veritas! |
||||
dollepret |
Geplaatst op vrijdag 19 juni 2015 12:51 |
||||
Quote: Helemaal mee eens! En ik had het ook helemaal niet door, pas later op het internet las ik erover. Toen ik het terug keek zag je het inderdaad wel. Ik zat denk zo in het verhaal dat ik dat niet zag. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op vrijdag 19 juni 2015 20:57 |
||||
Quote: Spoiler!Ik hoop dat je gelijk hebt dat Jon nog leeft want er zit veel te veel opbouw in (net als bij Stannis), maar het is wel typisch iets voor GoT dat een "good guy" zijn doel niet bereikt en sommige dingen nooit te weten komt. Zou heel onbevredigend zijn, maar ergens kan ik dat ook wel bewonderen omdat bijna geen enkele andere serie dat durft te doen
|
||||
cobra |
Geplaatst op zaterdag 11 juli 2015 14:32 |
||||
HBO heeft gisteren een geweldige auditiecompilatie losgelaten op het publiek tijdens het 'Game of Thrones'-panel op Comic-Con in het Californische San Diego. Zo passeren onder anderen Gwendoline Christie (Brienne of Tarth), Pedro Pascal (Oberyn Martell) en Natalie Dormer (Margaery Tyrell) de revue in het filmpje. |
||||
CorMac |
Geplaatst op zaterdag 11 juli 2015 17:45 |
||||
Filmpje blijft maar laden, straks nog eens checken |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op woensdag 15 juli 2015 23:57 |
||||
Newscrew
Quote: Daenerys is haar naam, Khaleesi is een titel. Willem-Alexander heet ook niet Koning. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
cobra |
Geplaatst op vrijdag 17 juli 2015 06:27 |
||||
Game of Thrones’ kaapt 24 Emmy-nominaties weg |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 18 juli 2015 19:17 |
||||
Newscrew
De Emmy's zijn een grap en iedereen weet het. Populaire series en acteurs winnen altijd. HOE wordt Emilia Clarke (Daenerys) genomineerd over Maisie Williams (Arya), Sophie Turner (Sansa) en Natalie Dormer (Margaery)? Omdat ze populairder is dan de rest in popcultuur. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Willem1977 |
Geplaatst op zaterdag 18 juli 2015 22:35 |
||||
Haha duidelijk en helemaal met je eens. Snap ook nog steeds niet waarom Modern Family elk jaar maar weer een renewal krijgt. Misschien hierom wel. |
||||
cobra |
Geplaatst op zaterdag 18 juli 2015 22:37 |
||||
@jesse aka GetLittUp cobra wijzigde dit bericht op 18-07-2015 om 22:39, totaal 3 keer bewerkt |
||||
Jelmeer |
Geplaatst op zondag 19 juli 2015 10:17 |
||||
En niet te vergeten Justified is niet genomineerd |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zondag 19 juli 2015 21:17 |
||||
Newscrew
Quote: Wou ik er ook nog bij zetten. Schande indedaad, Olyphant of Goggins verdient ook een award. @Cobra Hah :^) Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
GoldfisH |
Geplaatst op zondag 19 juli 2015 21:49 |
||||
Emmy Rossum verdiende ook wel een Emmy in seizoen 4. |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 30 oktober 2015 09:33 |
||||
On topic: Seizoen 6 komt waarschijnlijk een paar weken later op TV dan normaal. Dit omdat de serie Vinyl pas in première gaat op 14 februari en in het timeslot van GoT. Vincit omnia veritas! |
||||
|