BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
sathack |
Geplaatst op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 |
||||
Ik ben wat namen tegen gekomen die in aanmerking komen om JJ op te volgen. Card-sharing--CCcam server. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op woensdag 13 oktober 2010 07:34 |
||||
Is het wel handig om een topic met zo'n titel te openen? Mensen die de laatste afleveringen nog niet gezien hebben (waaronder ik) weten nu al wat er komen gaat ;-) |
||||
Cavalera |
Geplaatst op woensdag 13 oktober 2010 08:20 |
||||
Global Moderator
dacht gelezen te hebben dat er geen opvolger komt |
||||
Storyteller |
Geplaatst op woensdag 13 oktober 2010 08:39 |
||||
Quote: Lijkt me logisch. Ze hebben AJ officieel ontslagen omwille van besparingen, dus een vervanger inhuren is een beetje contradictorisch dan. Tenzij je natuurlijk een absoluut onbekende knappe actrice gaat opvissen die je voor een paar dollar per aflevering op het scherm kan krijgen, want AJ zal natuurlijk na 6 seizoenen succes niet meer zo goedkoop geweest zijn. All in all hoop ik wel op een knappe vrouw erbij, want zo is het toch maar niks, vind ik HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
sathack |
Geplaatst op woensdag 13 oktober 2010 18:58 |
||||
Quote: Sorry daarvoor, maar in een ander topic is ook al gesproken over het feit dat JJ de serie zal gaan verlaten, dus zag geen reden deze topic niet te starten. Card-sharing--CCcam server. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
lauraf01 |
Geplaatst op donderdag 14 oktober 2010 20:28 |
||||
wie de aflevering van vandaag kijkt weet het antwoord..... |
||||
sopperke |
Geplaatst op zaterdag 16 oktober 2010 07:40 |
||||
Quote: Ja en nee. We krijgen een mogelijkheid gepresenteerd, maar ik blijf er toch op hopen dat ze ergens een nieuwe PowerGirl gaan introduceren, want nu was het toch wel een heel mannelijke aflevering. Alle agenten ook mannelijk deze keer (en niet eens knap, bah), en enkel Emily als enige vrouw er tussen. En sorry, maar een flirtende Emily vind ik eerder lachwekkend dan realistisch. Heeft even veel verleidingskracht als een blok beton precies. Laat er alsjeblief snel een nieuwe knappe vrouw in opdagen die haar mannetje staat, want ik mis dat zo erg in de laatste afleveringen. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 16:09 |
||||
Quote: Geen probleem hoor. Heb de afleveringen meteen gekeken om te zien hoe de vork in de steel zat. Wel zonde dat ze er uit is. Enige voordeel is dat ze er op deze manier wel weer heel gemakkelijk in te schrijven is. |
||||
Boaserpent |
Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 18:10 |
||||
ik hoop gewoon dat die cijfers kelderen, en dat ze dan terug is tegen het volgend seizoen. |
||||
|