BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
JoyFaith |
Geplaatst op maandag 13 september 2010 21:17 |
|||||
The CBS procedural is getting a spinoff series and has inspired a videogame, but all is not well with the 'Criminal Minds' piggy bank. |
|||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 13 september 2010 22:55 |
|||||
Heb dit nieuws een tijdje terug ook al gelezen... heel spijtig gewoon, ik kijk CM al vanaf het begin en het is gewoon een mega show... Zonder A.J. Cook AKA JJ zal het anders zijn.. Ze gaf altijd een hele verfrissende en moederlijke blik op de zaken die er speelde Ik kan zonder twijfel zeggen dat ik haar ga missen. Vincit omnia veritas! |
|||||
Storyteller |
Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 06:06 |
|||||
Toch een beetje een dubbel gevoel bij. Als het om financiele redenen is ben ik pissig, want dan is het einde nabij (tenzij AJ natuurlijk heel veel geld vroeg voor de rol en dat wat buitensporig werd). Ik hou er niet van als er op goede acteurs bezuinigd wordt, en vond AJ echt een meerwaarde voor CM. HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
|||||
Boaserpent |
Geplaatst op zaterdag 02 oktober 2010 14:40 |
|||||
Quote: aj verdient helemaal niet zo veel ivg met joe mantegna, die het meest verdient. ($250.000/episode) |
|||||
Lauwien |
Geplaatst op zaterdag 02 oktober 2010 15:39 |
|||||
Quote: Zoveel?!? Man man.. Anyways jammer dat JJ uit de serie is geschreven .. JJ voegde veel toe aan de serie Leuk, Spontaan, Enthousiast, Hilarisch, Vrolijk, Aardig, Lekker, Temperamentvol, Assertief, Ongeduldig, Zorgzaam, Dominant, Gezellig, Onweerstaanbaar, Intelligent en Etc Etc... |
|||||
Boaserpent |
Geplaatst op zaterdag 02 oktober 2010 17:21 |
|||||
Quote: ja ongeloofelijk hé. ik word er echt kwaad van jj en emily zijn mijn favoriete characters, en het is nu beiden hun laatste seizoen, jj heeft slecht 2 eps gekregen. |
|||||
DarkForce |
Geplaatst op zaterdag 02 oktober 2010 18:08 |
|||||
Quote: Ach veel...250k valt nog wel mee. Redelijk wat sterren in de TV wereld krijgen zulke salarissen (of een veelvoud daarvan!). Verder is het jammer dat ze eruit geschreven is, maar wie weet komt er een nieuw teamlid wat het verlies (meer dan?) goedmaakt. Zoals STEVO dacht ik ook dat Criminal Minds een grote fout maakte toen ze Jason Gideon uit de serie schreven, maar dat hebben ze ook onwijs goed opgevangen. Dus ik wacht nog even voordat ik mijn conclusies trek. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
|||||
Boaserpent |
Geplaatst op zaterdag 02 oktober 2010 18:15 |
|||||
Quote: ik had het over de cast van criminal minds. joe verdien zelfs meer dan thomas gibson. het verschil hier is dat de speler van gideon zelf uit de serie stapte (net zoals bij elle), deze twee worden nu geforceerd uit de serie. |
|||||
Lauwien |
Geplaatst op zaterdag 02 oktober 2010 19:20 |
|||||
Heh, gaat emily ook uit de serie ? Ik loop een beetje achter geloof ik.. Leuk, Spontaan, Enthousiast, Hilarisch, Vrolijk, Aardig, Lekker, Temperamentvol, Assertief, Ongeduldig, Zorgzaam, Dominant, Gezellig, Onweerstaanbaar, Intelligent en Etc Etc... |
|||||
Boaserpent |
Geplaatst op zaterdag 02 oktober 2010 19:27 |
|||||
ja. dit is paget brewster's laatste seizoen. |
|||||
sopperke |
Geplaatst op zondag 03 oktober 2010 07:25 |
|||||
Ik kijk het toch ook allemaal een beetje met lede ogen aan hoor. Teveel karakters tegelijk laten verdwijnen zorgt meestal voor een verzwakking. Ook het scenario van de voorbije 2 afleveringen vond ik qua niveau toch al lager dan wat we gewend zijn van C.M. - ik krijg de vrees dat ze ook op de scenario's besparingen aan het doorvoeren zijn, en dat is vreselijk. |
|||||
DenErello |
Geplaatst op zondag 03 oktober 2010 14:06 |
|||||
Dit is voor mij een reden om te stoppen met criminal minds. Ik kijk het seizoen wel af maar vind dit soort keuzes echt onbegrijpelijk. Ik denk dat door deze wijziging ze het een hoop kijkers gaat kosten. Live Now |
|||||
Boaserpent |
Geplaatst op zondag 03 oktober 2010 14:17 |
|||||
Quote: beetje raar om te zeggen, maar ik hoop dat ze kijkers gaan verliezen hierdoor. alhoewel, veel series doen het nog steeds goed nadat er hoofdrolspelers uitgeschreven werden. |
|||||
DenErello |
Geplaatst op zondag 03 oktober 2010 14:26 |
|||||
Dat is waar, moet ook eerlijk toegeven dat ik zelden een serie niet meer kijk omdat er een speler uit verdwijnt of vervangen wordt. Maar onder andere met deze serie denk ik toch dat het mij niet meer gaat boeien. Live Now |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
Bogey |
Geplaatst op woensdag 06 oktober 2010 21:02 |
|||||
Wat een waardeloze "afscheids"aflevering... |
|||||
sopperke |
Geplaatst op donderdag 07 oktober 2010 10:13 |
|||||
Men probeerde AJ (JJ in de serie) een mooi en waardig afscheid te geven, maar ik vond het daardoor een zeer zwakke aflevering. Bovendien was het afscheid te geforceerd, wat de vlotheid ook niet ten goede kwam. Ik mag hopen voor AJ dat het feestje op de set wel gemeend was, en aangenamer dan het geacteerde stuk. |
|||||
lovehappens |
Geplaatst op donderdag 07 oktober 2010 12:42 |
|||||
JJ en Emily maakten mede de serie. Beide mooie vrouwen en goede actrices. |
|||||
shirow |
Geplaatst op donderdag 07 oktober 2010 14:53 |
|||||
tja het is jammer, maar voor gideon hebben ze ook een goede vervanger gevonden toch? |
|||||
|