BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ughhgu |
Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 16:01 |
|||||
Ik vind het zonde hoe mensen hier behandeld worden als ze een sub posten en ze geen vaste vertaler zijn. Ik heb het dan over de thread die hiernet werd gesloten. ughhgu wijzigde dit bericht op 10-02-2010 om 16:03, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
Thyone |
Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 16:11 |
|||||
Quote:...die vaste vertalers... nu ben je wel ontzettend aan het generaliseren, leg dan ook even uit waarom je denkt dat ze zich aanstellen. Quote:Kom op zeg, het is toch ontzettend fijn om te weten dat je werk gewaardeerd wordt? Doe jij altijd alles zonder dat het je interesseert of iemand dat waardeert? Quote:Daar geef ik je wel gelijk in, natuurlijk zijn vaste vertalers nog steeds mensen en maken deze dus fouten. Maar dat neemt niet weg dat zij vaste vertaler zijn en dus het eerste recht hebben op het posten van de subs. Quote:Die discussie is al vaak genoeg geweest, en die gaan we hier niet meer aan. Vaste vertalers hebben nou eenmaal het recht om de sub als eerste te uploaden, en daar blijft het bij. Van mij mag je hier nog even op reageren en dan sluit ik dit topic. Thyone wijzigde dit bericht op 10-02-2010 om 16:16, totaal 2 keer bewerkt |
|||||
MugenJin |
Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 16:26 |
|||||
Beheerder
Oké, hier moet ik natuurlijk even op reageren |
|||||
Regeer |
Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 16:35 |
|||||
MugenJin had het niet beter kunnen zeggen! |
|||||
BlackPhoenix1337 |
Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 16:42 |
|||||
Met het oog op dit topic gaat het waarschijnlijk om het topic dat ik net aangemaakt had. Ja het gaat me er echt niet om om iemand de loef af te steken met ondertitels maken. Ik had de vorige voor de 'uitdaging' gemaakt, en ik kwam erachter dat het nogal wat tijd vergt. Ook respect voor de mensen die dit dagelijks doen. Ik ben er een paar uurtjes mee druk geweest. |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
Rickth64 |
Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 16:58 |
|||||
Gebruiker
Heb je daar nou serieus je eerste post aan besteed? Man man.. Dat wij nu eenmaal het recht hebben om als eerste de sub te posten van een serie is toch prima? Van vaste vertalers is het bekend dat de subs over het algemeen goed zijn, anders waren het geen vaste vertalers.. En als niet-vaste vertaler kun je zeker ook opgroeien, zo zijn we allemaal begonnen.. Je hebt het ook over "Wees gewoon blij dat mensen je subs bekijken en laat het daarbij. Daar hoeft echt geen onnodig proctectionisme aan te pas komen.". Ga toch weg man.. Ik ben allang blij als ik bedankjes krijg voor mijn werk.. Ik heb ook al meegemaakt dat iemand mijn subs doodleuk ergens onder plakt, mijn naam uit de credits verwijdert en vervolgens met de eer gaat strijken.. Je moest eens weten hoe dat voelt, als je zo lang gewerkt hebt aan een sub van goede kwaliteit.. En ga me nu niet vertellen dat het maar vrijwillig is en dat ik dus niet moet zeuren.. Zoals gezegd, iedereen heeft het recht om een sub te plaatsen en op te groeien hier.. Rickth64 wijzigde dit bericht op 10-02-2010 om 16:58, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
Jelpot |
Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 18:57 |
|||||
Wat ik vooral belangrijk vind aan de (vaste) vertalers bescherming, is dat je dus je WIP aanmaakt, daaraan kan je zien dat er iemand mee bezig is. |
|||||
Thyone |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 09:19 |
|||||
Ok, dit gaat weer richting de discussie die al veel te vaak is gevoerd. Ik had @ughhgu de kans gegeven nog 1 keer te reageren, en dan is het niet de bedoeling dat anderen zich hierin mengen. |
|||||
|