BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
ernie12121 |
Geplaatst op donderdag 31 december 2015 10:28 |
||||
Beste Bierdoppers, |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 31 december 2015 12:55 |
||||
Newscrew
Ik heb er zelf geen, maar de verhalen die ik heb gehoord zijn niet onverdeeld positief. Chromebook gaat er vanuit dat alles in de cloud zit, waardoor je opslag mogelijkheden beperkt zijn en het apparaat ook niet heel krachtig (omdat de bewerkingen in de cloud worden uitgevoerd). |
||||
TunefulDJMike |
Geplaatst op donderdag 31 december 2015 15:34 |
||||
Downloaden gaat hem niet worden met een Chromebook, een chromebook werkt voor 90% online met google services. Veel opslag heeft deze dan ook niet. Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie |
||||
bamibal |
Geplaatst op vrijdag 01 januari 2016 17:05 |
||||
De PIXEL C is niet echt een Chromebook maar een Androidbook. Als je iets van Google zoekt is dat misschien meer iets voor je |
||||
Seba28 |
Geplaatst op vrijdag 01 januari 2016 17:54 |
||||
Als je niet veel wenst uit t egeven schaf je een goedkope laptop aan met een SSD apart. Kopieer de interne HD naar ssd en monteer deze. |
||||
rustige |
Geplaatst op zondag 03 januari 2016 06:25 |
||||
Seba28, heeft gelijk. Als je een ander laptop of computer koopt. Is de meerwaarde van een SSD schijf, het belangrijkste. SSD schijven zijn echt veel sneller dan een gewone harde schijven. Ik gebruik die al jaren, ze zijn wel duurder, maar het plezier voor de snelheid van opstarten, programma's gebruiken zijn ze zeker waard! In een paar seconden kun je werken met je laptop of pc. Heb er zelf zo drie in mijn PC zitten en extern een gewone harde schijf. Één waar Windows en alle programma's op staat, tweede voor converteren derde voor opslag. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|