BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 15:54 |
||||
Management
Je merkte het al: de series zijn begonnen. Dat ging gepaard met een trage site. We waren al een tijdje bezig met een verbeterde versie, en zetten deze dan maar online.
Sypher wijzigde dit bericht op 13-01-2010 om 00:52, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 16:02 |
||||
Management
Mocht je een fout vinden (die ontstaan is nadat deze update online is gezet), meld dit dan. Dit kan je kwijt in het Bugs Forum. Sypher wijzigde dit bericht op 12-01-2010 om 16:02, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 17:21 |
||||
Management
Goed, we gaan het iets anders aanpakken. |
||||
Wesley |
Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 08:09 |
||||
Management
Heb je problemen met inloggen? |
||||
Sypher |
Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 13:12 |
||||
Management
Twitter Integratie
Omdat we de pagina nog niet helemaal cosmetisch hebben voltooid, hier even een korte uitleg van alle variabelen die je kunt gebruiken in je tekst: Globaal Deze opties zijn voor zowel "seen" als "upload" te gebruiken.
Uploads Deze opties zijn voor enkel voor de "upload" te gebruiken. (Maar je kunt dus ook de globale-variabelen gebruiken)
Met behulp van deze variabelen kan je een eigen tekstje schrijven. Standaard hebben we de volgende ingesteld: Ik heb zojuist %show_name% - %episode_name% (%episode_code%) gekeken. Link: %episode_link% Ik heb zojuist een %sub_language% ondertitel voor %show_name% - %episode_code% (%sub_quality%) gupload. Een resultaat van een automatische Tweet: Ik heb zojuist The Simpsons - Once Upon A Time In Springfield (S21E10) gekeken. Link:http://is.gd/6bHHC Wil je deze functie niet langer gebruiken? Dan kan je eenvoudig je Twitter koppeling stopzetten via je instellingen. Let op: We bieden geen garantie van een correcte werking. Deze functie is afhankelijk van een tweetal diensten van derden (is.gd en Twitter) en wordt "as-is" aangeboden. |
||||
Sypher |
Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 22:03 |
||||
Management
Wegens een niet 123 te fixen bug heb ik besloten 2.5 even terug te zetten. Zodra die bug gefixed is, komt 2.6 weer gewoon terug. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|