BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||||
Auteur | Bericht | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Astimo |
Geplaatst op woensdag 15 juli 2009 12:20 |
||||||
Aangezien ik niet meer kan reageren, maar even in een nieuw topic. |
||||||
Sypher |
Geplaatst op woensdag 15 juli 2009 16:38 |
||||||
Management
Allereerst: Wij kunnen niet ruiken dat anderen namens jou subs uploaden. We hebben geen glazen bol of resident jomanda hier die dat kenbaar maakt. |
||||||
Astimo |
Geplaatst op woensdag 15 juli 2009 21:27 |
||||||
Vanaf het begin van de nieuwe lay-out heb ik aangegeven dat ik er problemen mee had, ook naderhand is regelmatig aangegeven dat het niet lukte om subs te uploaden. Dat is volgens mij echt wel terug te vinden in het forum. (http://bierdopje.com/forum/bugs/topic/552-true-blood-NL-vlaggetjes/last, http://bierdopje.com/forum/bugs/topic/1071-sub-uploaden/last, http://bierdopje.com/shows/true-blood/forum/topic/483-True-Blood-subs-toevoegen/1#3002) Niet alleen in het forum van True Blood, maar ook in het gedeelte waar je bugs kunt aangeven. |
||||||
Sypher |
Geplaatst op donderdag 16 juli 2009 08:32 |
||||||
Management
Astimo: Vertaler worden? Lees dit eerst!. Dit staat in het "Work In Progress" forum. Zo te zien maak je daar nog geen gebruik van, dus zal dat dan ook verklaren waarom je er geen weet van hebt. Overigens: Van vaste vertalers verwacht we dat ze per vertaling van hun vaste serie een Work in Progress (WiP). Met deze WiP kan men zien dat je er aan bezig bent, en hebben ze een indicatie hoever je bent. Dit is voor nu in het WIP forum, maar straks in een geïntegreerd systeem waardoor het stukken eenvoudiger zal worden. Astimo: Zo had ik het ook kunnen doen maar ik heb gewoon beschreven waar je aan moet voldoen, en zoals het er naar uitzag voldeed je er niet aan. Dat is reden 1 voor sluiting. Reden 2 is het feit dat iedereen zich er tegenaan bemoeid waar dat forum niet voor bedoeld is. In versie 2.3 komt daar gelukkig verandering in. Astimo: Als ik weer op een fatsoenlijke PC zit zal ik het even instellen voor je. Astimo: Dat is het probleem ook. We hebben er met de bouw van 2.0 (dit zat er vanaf het begin al in) een meer eenduidige structuur aangehouden met bestandsnamen. Als je dit niet doet, krijg je binnen no-time een puinhoop vanjewelste. We hebben in de loop van tijd dat - op basis van opgedane kennis - die regel nog iets strikter moeten maken. Als ik me niet vergis geeft hij een naam terug van Eureka zodat je weet wat de structuur moet zijn. Kan me vergissen, maar aangezien ik nooit wat upload... Astimo: Goed, zoals ik al aangaf. Zodra ik achter een fatsoenlijke PC zit zal ik het even regelen. En toch gooi ik hier weer een slotje op. Mocht je nog wat te zeggen hebben kan je een PM sturen of aan een mod/admin vragen voor heropening van het topic. |
||||||
Sypher |
Geplaatst op donderdag 16 juli 2009 10:50 |
||||||
Management
Fatsoenlijke PC: Done. Welkom en veel plezier. |
||||||
Advertentie | |||||||
|
|||||||
|