BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Deleted_ |
Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 10:40 |
||||
Volgens mij is dit toch niet helemaal de bedoeling : To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 11:01 |
||||
Helemaal mee-eens, sommige vertalers van hier posten volgens mij wel hele seizoenen op andere sites maar zolang de credits er staan vind ik het prima.. zo niet... aanklagen die handel Vincit omnia veritas! |
||||
Storyteller |
Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 11:03 |
||||
Het is een oud zeer. HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 11:11 |
||||
Klopt, helaas zijn er mensen met minder respect.. Maar zoals Storyteller zegt.. zolang ze de credits onaangepast laten dan heb ik er persoonlijk ook geen moeite mee. Als ze deze effectief verwijderen of erger nog vervangen dan is het vrij laag bij de grond maar kunnen we helaas er niet zo veel aan doen. |
||||
jrjansen |
Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 11:26 |
||||
Quote: Nu moet je hier toch wel enige nuances aanbrengen. Ik heb er geen probleem mee dat subs (van mij zijn er ook al een paar op andere sites terechtgekomen dan diegene waar ik ze origineel op gepost heb, oa eentje naar Bierdopje) op een andere site gepost worden, als de naam van de vertaler er maar blijft opstaan. De verwijzing naar de site kan me eerlijk gezegt niet zo veel schelen. Sommige sites hebben dat ook als voorwaarde om een sub te kunnen posten. Dat de naam van hun site erbij vermeld wordt. Als je dan niet die sub zou aanpassen, krijgen we een hele waslijst met sitenamen aan het eind. Voor alle duidelijkheid, ik heb hier niets mee te maken. Ik maak af en toe eens een sub en zet die op één site. Ik hou me niet bezig met het plaatsen van iemand anders sub. |
||||
wqtwruv_v2 |
Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 12:41 |
||||
Ondertitels van de ene site naar de andere site kopiëren zorgt ervoor dat de compleetheid per site toeneemt. wqtwruv_v2 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 om 12:41, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|