BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
muter |
Geplaatst op dinsdag 11 november 2008 19:32 |
||||
Als je nou op de Home pagina komt, zie je in het midden een lijstje van de shows die afgelopen nacht zijn geweest. Is het misschien mogelijk om als daar een (nieuwe) subtitle bij wordt gevoegd, een notificatie te krijgen gekoppeld aan Mijn Shows. Op die manier krijgen mensen die een specifieke show volgen daar de subs wat directer van. Soms wordt er een sub pas een dag(en) later toegevoegd en dan is ie alweer verdwenen van je homepage. Het is maar een ideetje... |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
usbtje |
Geplaatst op woensdag 12 november 2008 07:33 |
||||
Dat lijkt mij ook handiger of onder favorieten op de homepage de betreffende subs uit 'mijn shows' in plaats van (gisteren uitgezonden). |
||||
heula |
Geplaatst op woensdag 12 november 2008 10:06 |
||||
Goed idee. |
||||
pirre |
Geplaatst op donderdag 13 november 2008 12:44 |
||||
Dat lijstje met series uitgezonden afgelopen nacht, is wél gekoppeld aan je favorieten, zodra je ingelogd bent natuurlijk. |
||||
MichaelScofield |
Geplaatst op donderdag 13 november 2008 16:55 |
||||
Ik geloof dat er een nog te downloaden subs of nzb pagina komt misschien kun je voor die pagina email notificatie doen. Telkens wanneer er iet nieuws is op deze pagina krijg je een email. |
||||
Kiev |
Geplaatst op donderdag 13 november 2008 21:10 |
||||
MichaelScofield: Dit zorgt, afaik, voor een enorme load. Lijkt me niet echt heel tof. Lijkt me 'beter' om gewoon zelf in te loggen iedere dag. Dan kan je zelf op een aparte pagina kijken waar dan een overzicht voor je is met daarin nieuwe subs voor series in je favo's en de laatste uitzending van de serie in je favorieten. Zoiets mss? |
||||
|