BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
5deadmau5 |
Geplaatst op zaterdag 21 februari 2015 21:22 |
||||
Zijn die advertenties noodzakelijk? Gelukkig met ad blocker is het minder storend. Is er geen alternatief verdien model te bedenken? Ik wil best af en toe is wat geld doneren. ik ben al jaren een tevreden bierdopje gebruiker en vind het geen probleem om af en toe een kleine bijdrage te doen. Ik snap dat een website online houden en onderhouden wat kost. |
||||
minouhse |
Geplaatst op zaterdag 21 februari 2015 22:05 |
||||
Die advertenties vallen toch best mee, zeker in vergelijking met andere sites? Bierdopje wilde geen donaties vroeger -als ik het goed begrepen heb- toen er nog ondertitels te vinden waren vanwege een mogelijk commercieel aspect om die aan te bieden. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op zondag 22 februari 2015 00:25 |
||||
Als je echt storende advertenties heb lijkt het me eerder het geval dat je een virus (/malware) heb die buiten bierdopje om advertenties laten zien.. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Willebeest |
Geplaatst op zondag 22 februari 2015 12:24 |
||||
Ik zelf ondervind geen hinder van de advertenties. Sterker nog, na het lezen van dit topic ben ik opzoek gegaan naar de advertenties en kan alleen een kleine balk vinden op het startscherm die totaal niet storend is. |
||||
jessy |
Geplaatst op zondag 22 februari 2015 12:53 |
||||
Ik heb Ad blocker uitgezet voor bierdopje; dat is deze site wel waard. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|