BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
opaben |
Geplaatst op zondag 19 januari 2014 15:28 |
||||
beste mede forumleden, iedereen praat over hoeveel ik drink, maar niemand praat over mijn dorst |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Grandkaptan |
Geplaatst op zondag 19 januari 2014 17:21 |
||||
Heeft dit misschien iets met het gebrek aan java te maken? Bedrijfsnetwerken worden beter beveiligd dan je computer thuis.... Of moet je thuis eerst uitloggen? |
||||
Tom |
Geplaatst op zondag 19 januari 2014 17:51 |
||||
Welke browser gebruik je op je werk en welke gebruik je thuis? Tom wijzigde dit bericht op 19-01-2014 om 17:52, totaal 1 keer bewerkt Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
opaben |
Geplaatst op maandag 20 januari 2014 16:34 |
||||
bedankt voor jullie reacties, op het werk gebruiken we IE met win7 en thuis FF met winXP, op het werk is alles afgeknepen en weinig sites te bezoeken, maar bierdopje toevallig wel, maar ik kan dus niets in het forum plaatsen of bijvoorbeeld een beoordeling over een aflevering geven. er wordt dus wel veel geblokkeerd daar en de kans is groot dat Java daar is uitgeschakeld aangezien dat bekend staat als een gevoelig tooltje om het zo maar te zeggen. iedereen praat over hoeveel ik drink, maar niemand praat over mijn dorst |
||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 21 januari 2014 18:02 |
||||
Management
Dat klinkt inderdaad alsof je Javascript niet goed werkt. De werking van de site is sowieso niet 100% te garanderen met IE, wel goed met browsers als Firefox/Chrome. |
||||
|