BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Andre453 |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 11:45 |
||||
Hallo, sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen op de site met de Firefox browser. Met Internet Explorer is dat geen probleem. Ik heb inmiddels Firefox opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft, mijn inlognaam komt niet in beeld na inloggen en ook mijn favoriete shows worden dus niet getoond. |
||||
gjnt |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 11:54 |
||||
Geen problemen met firefox hier. Probeer eens het volgende: |
||||
Truus42 |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 12:20 |
||||
Heeft wellicht met Javascript te maken, die schijnt nogal lek te zijn. Volgens mij wordt Javascript automatisch geblokkeerd door Firefox. Je moet iedere keer toestemming geven per website. |
||||
chamassa |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 12:29 |
||||
Quote: Firefox blokkeerd alleen javascript als het vast loopt of dingen doet die niet kunnen. Tevens zou dat voor iedereen het geval moeten zijn (die firefox gebruiken). Het is inderdaad meer voor de hand liggend dat er iets mis is met je cookie. Verwijder de cookies voor bierdopje en het zou moeten werken: (Mijn firefox is in het engels, maar het zou niet zo lastig moeten zijn) - klik alt, menu wordt zichtbaar - Tools -> Options - Tab: Privacy - Remove individual cookies - Zoek: bierdopje.com - Shift Klik 1ste en laatste, remove cookie Op die manier houd je alle andere website gegevens wel |
||||
Andre453 |
Geplaatst op woensdag 23 januari 2013 11:25 |
||||
Controle op mijn laptop levert op dat ik daar wel via Firefox kan inloggen. Het is dus een pc gerelateerd probleem. Andre453 wijzigde dit bericht op 24-01-2013 om 14:34, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|