BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||||
Auteur | Bericht | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tom |
Geplaatst op dinsdag 23 oktober 2012 17:03 |
||||||
Quote: Wilde ik toch nét nog iets posten, krijg ik het bericht dat ie gesloten is :p De zoekfunctie in het forum werkt niet zo lekker. Soms krijg je op random woorden een 500 server fout. Zoals het woord helpen kan niet, maar helpe3 weer wel. Ik wilde namelijk zoeken naar sam, of er enige aanwijzingen zijn waarom hij gebanned is, maar dat kon dus ook niet. Waarom is hij eigenlijk gebanned? Of kun je daar geen antwoord op geven? Hij was destijds wel ineens agressief op het forum bezig. Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 |
||||||
Management
Quote: Autumn cleaning he Quote: Die werkt gewoon hier, en geeft ook resultaten. Vreemd. Quote: Maar die geeft - hier iig - weer geen resultaten... Quote: Dat staat sowieso niet op het forum vermeld, dus dat is verspilde moeite Geloof dat de search een minimale lengte vereist, maar dat weet ik niet 100% zeker met de nieuwe opzet. Quote: In een bug topic sowieso niet Enfin, de forum search moeten we nog even wat slims op verzinnen. Die is nog niet helemaal optimaal, komt wel goed |
||||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 23 oktober 2012 17:25 |
||||||
Management
Dit topic is zo te zien een duplicaat van deze: |
||||||
Advertentie | |||||||
|
|||||||
|