BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
floydian |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 07:42 |
||||
Waarom is bierdopje gekoppeld aan TheTVDB voor de afleveringen. Iemand heeft nu weer de afleveringen van Hawaii Five-0 vast laten zetten, waardoor er geen aanpassingen meer gedaan kunnen worden. Vorig jaar was dit hetzelfde met The Pillars of the Earth, hierbij klopte de uitzenddagen van de laatste afleveringen totaal niet meer en is ook nooit meer veranderd. |
||||
Orphyus |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 07:54 |
||||
Kan mischien wel, maar dat kost zoveel moeite of veel tijd wat niet nodig is. |
||||
floydian |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 08:12 |
||||
Quote: Hoezo veel moeite en tijd? En ik denk dat het wel nodig is, zie boven |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 08:29 |
||||
Quote: Het is vreselijk veel werk (ook van de leden) om die database zelf bij te gaan houden. Tevens kost het heel veel extra data verkeer en opslag ruimte. Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
floydian |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 09:36 |
||||
Quote: Ik neem aan dat de leden nu ook deels de database op TheTVDB bij houden. Dat zou dus niet zoveel extra werk opleveren. Veel meer opslagruimte kost het ook niet, ik neem aan dat de database van bierdopje nu gekoppeld is aan TheTVDB, deze zou alleen dynamisch gemaakt moeten worden. Is het nu dan goed dat er op een andere site een conflict is, waardoor er op deze site nu dus geen afleveringen van b.v. Hawaii Five-0 bij komen. Er kunnen dus ook geen vertalingen meer aangeleverd worden voor de nog komende afleveringen. |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 10:58 |
||||
Quote: De TVDB wordt internationaal bijgehouden Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
floydian |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 11:51 |
||||
Quote: Daar gaat de discussie toch niet over. Hier worden de subs geleverd voor de afleveringen, dit wordt iedere dag keurig bijgehouden. Dan moet het bijhouden van de afleveringen toch ook niet zo'n probleem zijn. Punt is dat er nu dus geen afleveringen meer bij komen van Hawaii Five-0 omdat men die op TheTVDB vast gezet heeft. Dit is ook het geval bij The Pillars in 2010, deze is nog steeds bevroren. Hoe gaan we series op bierdopje dan bijhouden waarbij ze op TheTVDB vast gezet worden? Koppel bierdopje dan aan TV.com, ook internationaal en seizoenen worden daar niet vast gezet. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
FastPinguin |
Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 12:19 |
||||
Ik ken de functionaliteit niet van TheTVDB, maar is er geen mogelijkheid om een aanvraag te sturen om de serie weer "los" te krijgen ofzo. Lijkt me raar dat er nu niets meer toegevoegd kan worden. Waarom worden series gelocked eigenlijk? |
||||
rolandino |
Geplaatst op woensdag 02 maart 2011 17:18 |
||||
De meest bekeken series bijhouden met een kleine groep is wel te doen. Maar de kleine series waar maar een enkeling naar kijkt komen nooit in een eigen DB. Het enige wat ik me voor kan stellen is dat Bierdopje een override functie inbouwt om enkele gevallen te kunnen corrigeren waar TVDB niet klopt. |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 02 maart 2011 17:33 |
||||
Quote:Ik denk niet dat dit helpt.. alleen misschien tijdelijk want als er weer een update wordt doorgevoerd pakt hij weer alles van TVDB dus zit je weer met hetzelfde probleem.. al vraag ik me wel af of elke update wel helemaal goed werkt.. maar dat is weer een ander verhaal Vincit omnia veritas! |
||||
|