BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
DarkForce |
Geplaatst op maandag 22 februari 2010 10:09 |
||||
Het lijkt mij wel een idee om elkaar op de hoogte te houden van mooie aanbiedingen op het gebied van series DarkForce wijzigde dit bericht op 22-02-2010 om 10:11, totaal 2 keer bewerkt "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op maandag 22 februari 2010 11:29 |
||||
Quote: Vele die je opnoemt zijn rond die prijs ook te verkrijgen op amazon.co.uk die een stuk sneller levert dan 2,5 weken. Verder vind ik het inderdaad een goed idee aanbiedingen te noteren. Op blu-ray.com kan je trouwens alle blu-ray films/tvseries die je zou willen een prijs kunnen opgeven voor hoeveel je hem zou willen kopen. Zodra hij op amazon.co.uk dan die prijs heeft of lager dan krijg je hier een mailtje over! Erg handig! |
||||
DarkForce |
Geplaatst op maandag 22 februari 2010 13:04 |
||||
Quote: Was ook uiterlijk dat Meestal rond een week, wat ik niet echt gek vind aangezien het uit het buitenland moet komen Ik zal eens op blu-ray.com kijken..lijkt me een handige site! "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 11:58 |
||||
Op dvd.co.uk zijn nu buffy en angel in originele "dvdboek" verpakking te koop. Per seizoen voor 11,50. zie: hier |
||||
DarkForce |
Geplaatst op vrijdag 19 maart 2010 15:20 |
||||
Momenteel wel een aardig aanbieding bij de mediamarkt (vandaag en morgen geloof ik). "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
DarkForce |
Geplaatst op zondag 18 april 2010 11:32 |
||||
http://www.dailymania.nl/ "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|