Forum > Algemene TV-Talk > [Soortgelijke Series] - Suggesties voor favoriete series.
|
|
Pagina 40 van de 56
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Quote:
sjonnie433 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:54:
Quote:
Ingrid7 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:42:
Quote:
Gouwe ouwe (aantal seizoenen niet meer lopend):
24
alias
prison break
Momenteel lopend:
strike back
x111 (2011)
Wat minder harde actie of te wel drama's met wat actie:
revolution (syfi)
person of intrest
homeland
white collar
Succes ermee! |
Quote:
Ik heb Alias niet gezien. En 24 niet. Miss maar is wat van Alias gaan kijken.
Vond Homeland niet zo leuk en white collar leek me teveel op veel series die ik al kijk haha.
En The Shield heb ik al helemaal gekeken super vet was dat. |
La Femme Nikita
Nikita
Burn Notice
Human Target
Covert Affairs
|
|
|
Quote:
supervos13 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:26:
Hallo!
Misfits
Lost
Kyle XY
Last Resort
Under the Dome
Dit is een deel van de series die ik volledig heb gezien en dit is dan ook het genre wat me aanspreekt. Het valt me op dat op Kyle XY na, het echt gevestigd is op een groep of community, soort van afgesloten van de buitenwereld met mysterieuze elementen. Iets nog in die trant?
(Edit: Prison Break staat op reserve, het liefst een enigszins onbekende serie) |
Als ik je serie lijstje zie denk ik aan bovennatuurlijk :-D
Probeer deze eens een paar afleveringen:
Fringe (aantal seizoenen is gestopt)
Dollhouse (gecancelled, dacht 2 seizoenen maar wel iets wat in je straatje ligt!)
Revolution (nog lopend)
Continuum (nog lopend)
Jericho (2006) (aanrader! helaas na 2 seizoenen gestopt)
Haven (nog lopend)
Lost Girl (nog lopend)
Wie weet zit er wat tussen! Succes ermee...
|
|
|
Bedankt!!
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
heeft iemand nog suggesties voor soortgelijke series?
ik keek tot nu toe:
• Against the Wall
• Baby Daddy
• Banshee
• Betrayal
• Blue Bloods
• Body of Proof
• Bones
• Brooklyn Nine-Nine
• Burn Notice
• Chicago Fire
• Chicago PD
• Common Law (2012)
• Covert Affairs
• Cracked (2013)
• Criminal Minds
• Crossing Lines
• CSI: Crime Scene Investigation
• Dallas (2012)
• Dark Blue
• Debbie Macomber's Cedar Cove
• Deception
• Desperate Housewives
• Devious Maids
• Downton Abbey
• Elementary
• Fairly Legal
• Flashpoint
• Frankie
• Franklin & Bash
• Golden Boy (2013)
• Graceland
• Grey's Anatomy
• Guys With Kids
• Hannibal
• Harry's Law
• Hart of Dixie
• Hawthorne
• Homeland
• Jesse Stone
• King & Maxwell
• King (2011)
• Law & Order: Special Victims Unit
• Leverage
• Life of Crime
• Longmire
• Low Winter Sun
• Luther
• Major Crimes
• Mistresses (US)
• NCIS
• NCIS: Los Angeles
• Necessary Roughness
• NYC 22
• Orange Is The New Black
• Perception
• Person of interest
• Ray Donovan
• Rectify
• Red Widow
• Revenge
• Rizzoli & Isles
• Rogue
• Rookie Blue
• Scandal (2012)
• Silk
• The Bridge (US)
• The Chicago Code
• The Client List
• The Closer
• The Fall
• The Finder
• The Following
• The Fosters (2013)
• The Good Wife
• The Goodwin Games
• The Guilty (2013)
• The Listener
• The Mentalist
• The Mob Doctor
• The Newsroom (2012)
• Trophy Wife
• Unforgettable
• White Collar
het is een lange lijst maar ben toch weer toe aan iets nieuws
groeten Alex
|
|
|
Ik mis iig 3 toppers in je lijst: Vikings, Game of Thrones en Boardwalk Empire.
Aan je grote interesse te zien wellicht bewust, maar als je open staat voor iets nieuws..
|
|
Newscrew
|
sowieso nog sherlock!!
|
|
|
The tomorrow people is leuk!
I'm Sassy!
|
|
Newscrew
|
Iemand nog een tip voor me? Het liefst geen nieuwe series, maar een met een aantal seizoenen.
http://www.bierdopje.com/users/Jesse/shows
Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed.
|
|
|
Quote:
Shameless eens proberen. Nog meer gekkigheid dan Californication. Seizoen 4 begint weer in januari, dus dat is al binnenkort.
GoldfisH wijzigde dit bericht op 13-10-2013 om 19:06, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Hallo
ik zoek nog naar een crime serie die losse afleveringen heeft.
Mijn smaak is(homeland,sons of anarchy,orange is ....,ray donovan,breaking bad,dexter)
hoeft geen nieuwe te zijn(castle en rizzoli vind ik redelijk
|
|
|
White Collar? Con-man die samen gaat werken met de FBI, om criminelen op te pakken. Genoeg case of the week afleveringen mét een rode draad.
|
|
|
Ik zou richting de Engelse series gaan zoals Midsomer Murders, Morse, Sherlock etc.
Yo Bitch
|
|
|
Iemand suggesties voor een goede thriller/horror/fantasie serie?
|
|
Newscrew
|
Sleepy Hollow, Game of Thrones en Da Vinci's Demons?
|
|
|
Wat kunnen jullie me aanraden?
Ik persoonlijk vind Sons of Anarchy, Breaking Bad en (wat ouder maar het was wel goed) Prison Break super mooie series. Ook Desperate housewives staat wel in mijn top 5!
Series waar van alles in gebeurt, en wat je wil blijven kijken! Ik ben op zoek naar een nieuwe serie waar ik weer verslaafd aan kan raken haha. Een serie met drama, actie, realistisch dus geen vampieren of gekkigheid. En geen serie wat iedere aflevering een ander verhaal heeft. Een serie dat ik om 2 uur snachts tegen mezelf moet zeggen, ik moet echt naar bed, maar ik ga toch de volgende aflevering kijken haha! Wel een serie van nu zeg maar, geen middeleeuwen of in de toekomst.
Ik heb 2 afleveringen van The Wire gekeken maar ik kom er niet echt in, misschien omdat het al een oude serie is en dat niet zo fijn weg kijkt? Dexter is ook niet helemaal mijn ding.
Ik heb vandaag ook 4 afleveringen van Suits gekeken maar mijn god er wordt heel veel in gepraat en zo weinig actie. Misschien teveel van verwacht..
Ik ben me echt gek aan het zoeken want er staan zoveel series op, ik heb eigenlijk geen idee waar ik mee moet beginnen. Dus, kan iemand me helpen?
|
|
|
Probeer Scandal eens uit.
|
|
|
Quote:
Doctor Who
|
|
Newscrew
|
Quote:
melissavd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:41:
Ik persoonlijk vind Sons of Anarchy, Breaking Bad en (wat ouder maar het was wel goed) Prison Break super mooie series. Ook Desperate housewives staat wel in mijn top 5!
Series waar van alles in gebeurt, en wat je wil blijven kijken! Ik ben op zoek naar een nieuwe serie waar ik weer verslaafd aan kan raken haha. Een serie met drama, actie, realistisch dus geen vampieren of gekkigheid. En geen serie wat iedere aflevering een ander verhaal heeft. Een serie dat ik om 2 uur snachts tegen mezelf moet zeggen, ik moet echt naar bed, maar ik ga toch de volgende aflevering kijken haha! Wel een serie van nu zeg maar, geen middeleeuwen of in de toekomst.
Ik heb 2 afleveringen van The Wire gekeken maar ik kom er niet echt in, misschien omdat het al een oude serie is en dat niet zo fijn weg kijkt? Dexter is ook niet helemaal mijn ding.
Ik heb vandaag ook 4 afleveringen van Suits gekeken maar mijn god er wordt heel veel in gepraat en zo weinig actie. Misschien teveel van verwacht..
Ik ben me echt gek aan het zoeken want er staan zoveel series op, ik heb eigenlijk geen idee waar ik mee moet beginnen. Dus, kan iemand me helpen? |
Ik zou dan de trailers van Banshee en Strike Back eens kijken, en eventueel Sherlock
knoester wijzigde dit bericht op 27-10-2013 om 23:19, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
@melissavd
Naast knoesters tips: OZ, Boardwalk Empire, Game of Thrones, Arrow, Sopranos, Six feat under. Genoeg te kijken!
Banshee is geweldig!
|
|
|
Heeft iemand nog tips voor series
Ik heb alle actie series wel in me lijstje staan maar wil ook nog even heerlijk wat vrouwen series.
Buiten The O.C., Gossip Girl, 90210, Grey´s anatomy om. Het liefst al met met meerdere seizoen zodat ik niet na twee weken alweer klaar ben
|
|
|
Quote:
lisets schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:41:
Ik heb alle actie series wel in me lijstje staan maar wil ook nog even heerlijk wat vrouwen series.
Buiten The O.C., Gossip Girl, 90210, Grey´s anatomy om. Het liefst al met met meerdere seizoen zodat ik niet na twee weken alweer klaar ben |
De beste vrouwenserie vind ik Desperate Housewives! 8 seizoenen dus daar kun je zeker mee vooruit. Ook Pretty Little Liars is erg leuk, 4 seizoenen en Orange is the new black, deze heeft alleen pas 1 seizoen.
|
|
|
Buiten The O.C., Gossip Girl, 90210, Grey´s anatomy om. Het liefst al met met meerdere seizoen zodat ik niet na twee weken alweer klaar ben
|
|
|
Quote:
melissavd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:51:
Quote:
lisets schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:41:
Buiten The O.C., Gossip Girl, 90210, Grey´s anatomy om. Het liefst al met met meerdere seizoen zodat ik niet na twee weken alweer klaar ben |
De beste vrouwenserie vind ik Desperate Housewives! 8 seizoenen dus daar kun je zeker mee vooruit. Ook Pretty Little Liars is erg leuk, 4 seizoenen en Orange is the new black, deze heeft alleen pas 1 seizoen. |
|
|
|
Quote:
knoester schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:18:
Quote:
melissavd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:41:
Ik ben me echt gek aan het zoeken want er staan zoveel series op, ik heb eigenlijk geen idee waar ik mee moet beginnen. Dus, kan iemand me helpen? |
Ik zou dan de trailers van Banshee en Strike Back eens kijken, en eventueel Sherlock |
Ik ga de trailers eens bekijken, thanks!
|
|
|
Quote:
Banshee hoorde ik al eerder ja, ik ga de trailer/pilot eens bekijken, dankjewel!
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|