BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
cobra |
Geplaatst op woensdag 08 februari 2017 08:46 |
||||
De EU heeft een maatregel goedgekeurd dat het aanbod van online streamingdiensten binnen de EU niet langer gebonden is aan de landsgrenzen. Dat betekent dat je vanaf 2018 in elk Europees land naar de series zal kunnen kijken die in je eigen land beschikbaar zijn. |
||||
MamaMaantje |
Geplaatst op woensdag 08 februari 2017 11:40 |
||||
Aan de ene kant goed nieuws maar nog niet goed genoeg! Ik heb nu netflix maar moet helaas nog veel downloaden omdat ze hier zo achterlopen! |
||||
vaantje1 |
Geplaatst op woensdag 08 februari 2017 12:59 |
||||
Quote: Als je blijft downloaden dan blijf Netflix ook achterlopen omdat zij nooit de laatste afleveringen van andere licentiehouders meteen op hun platform kunnen plaatsen. Als de film/serie-industrie zo versnippert blijft zal het downloaden nooit stoppen, je neemt immers geen 10 verschillende abonnementen bij evenzovele aanbieders. Als begin is Netflix leuk maar je mist hier van verschillende aanbieders te veel om tevreden te zijn. Omdat de makers van content geldwolven zijn zal dit ook nooit veranderen. Ik zat bij de eersten die een abonnement bij Netflix had, maar ik heb het vorig jaar al weer opgezegd omdat je toch teveel leuks blijft missen. Als ik de helft moet downloaden dan kan ik de rest net zo goed downloaden. Ik had het graag anders gezien, maar jah... |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Inartie |
Geplaatst op woensdag 08 februari 2017 13:15 |
||||
Quote: Jullie hoeven niks te downloaden, het is je eigen keus. Ga nou niet doen alsof iemand je dwingt. |
||||
arjope |
Geplaatst op woensdag 08 februari 2017 14:34 |
||||
netflix zou ook kunnen kiezen voor oudere series. |
||||
vaantje1 |
Geplaatst op woensdag 08 februari 2017 15:01 |
||||
Quote: Natuurlijk wordt niemand gedwongen om te downloaden, Maar wil je de series zien die nu interessant zijn dan kun je die niet op een andere manier zien. Geduld is een schone zaak maar een serie over een paar jaar bekijken is totaal anders, soms op het lachwekkende af. (denk aan mobiele telefoons van een paar jaar geleden of de communicators van startrek TOS) Het tijdsbeeld verandert op het moment zo snel dat zelfs een paar jaar een wereld van verschil kan maken. |
||||
|