BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Laurrence |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 12:11 |
||||
Hallo! Ik ben nieuw op deze forum en vroeg mij af of er mensen zijn die ooit plekken hebben bezocht die in series voorkomen. Ik ga binnenkort naar Washington en dacht daar het huis van de Underwoods aan te treffen, maar het schijnt in Baltimore, Maryland te zijn. Dromen jullie er soms van (zoals ik) om naar die plekken te gaan waar bepaalde series opgenomen zijn? Laurrence wijzigde dit bericht op 25-05-2016 om 12:36, totaal 1 keer bewerkt |
||||
asthi |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 13:42 |
||||
Ja inderdaad, altijd nieuwsgierig om te zien of het in het echt ook zo is. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 13:49 |
||||
Vorige week terugkomen van een vakantie in Amerika.. De eerste aantal dagen zaten we in New York. Sommige series worden daar opgenomen waaronder Blindspot, waar ik graag naar kijk. Vooral nu ik de laatste aantal afleveringen aan het kijken ben lopen de acteurs letterlijk op plekken waar ik ook ben geweest. Dat is zeker wel tof! In New York zelf eigenlijk weinig op gelet aangezien bijna alles wat je zie op TV, interior sets zijn. Vincit omnia veritas! |
||||
Laurrence |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 14:59 |
||||
Bedankt voor je tip over 'hooked on houses', Asthi. Ik zal er zeker naar kijken! Heb je ook één van die huizen ooit bezocht? |
||||
Laurrence |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 14:59 |
||||
Bedankt voor je tip over 'hooked on houses', Asthi. Ik zal er zeker naar kijken! Heb je ook één van die huizen ooit bezocht? |
||||
dollepret |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 16:23 |
||||
Ik heb in Londen wat plekken bezocht waar Sherlock was opgenomen, zoals uiteraard Baker Street (de straat die ze in elk geval gebruiken als Baker Street), het Barts Hospital en meer. |
||||
Laurrence |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 19:39 |
||||
Ja, dollepret, van Sherlock weet ik inderdaad dat er diverse sites zijn waar je het één en ander aan informatie kunt vinden over de draailocaties. Ik kan mij voorstellen dat het leuk is om ze in het echt te zien. Welke heeft het meeste indruk op jou gemaakt? |
||||
dollepret |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 20:14 |
||||
Het ziekenhuis, omdat de scene met Sherlock op het dak daar zo spannend was. Zo zag je in het echt hoe hoog dat wel niet was en waar John dan ongeveer zou hebben gestaan. Leuk om te zien |
||||
DarkForce |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2016 23:05 |
||||
Ik ben een paar jaar geleden met vrienden naar de V.S. geweest en ook een aantal plaatsen bezocht waar een paar van mijn favoriete series zich afspelen. Sommigen herkende je heel goed (bijv. Hawaii Five-0) en andere zie je meteen dat het ergens anders is opgenomen (bijv. Santa Barbara/Psych). Nog steeds is het heel erg cool om op dat soort plekken rond te lopen vind ik "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Laurrence |
Geplaatst op donderdag 26 mei 2016 09:01 |
||||
Jaaaaa, het ziekenhuis, dollepret. Ik neem aan dat je toch niet aan de rand van het dak bent gaan staan |
||||
DarkForce |
Geplaatst op donderdag 26 mei 2016 22:05 |
||||
O'ahu; Omdat veel van de serie daar ook opgenomen wordt kom je waar je ook komt bekende plekken tegen "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
|