BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
geerings1991 |
Geplaatst op donderdag 07 mei 2015 19:54 |
||||
seriesfeed is die website nog up to date, zover ik zag van niet. \'like\' |
||||
GoldfisH |
Geplaatst op donderdag 07 mei 2015 19:59 |
||||
Dit zijn ongeveer de sites waar Seriesfeed hun info vandaan haalde. |
||||
geerings1991 |
Geplaatst op donderdag 07 mei 2015 20:02 |
||||
thanks \'like\' |
||||
geerings1991 |
Geplaatst op donderdag 07 mei 2015 20:02 |
||||
waarom zijn zij gestopt? \'like\' |
||||
GoldfisH |
Geplaatst op donderdag 07 mei 2015 20:04 |
||||
Geen idee. Dat moet je aan GetLittUp en Mick vragen. |
||||
Mick |
Geplaatst op donderdag 07 mei 2015 20:11 |
||||
Newscrew
Vanwege de animo voor de website. Of beter gezegd: het gebrek aan. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
RainbowSword |
Geplaatst op donderdag 07 mei 2015 20:21 |
||||
Kan dat betekenen, dat jullie weer meer nieuws gaan posten hier op Bierdopje? Nieuws over series lezen? http://www.seriesfeed.com/ |
||||
gekkeboi |
Geplaatst op donderdag 07 mei 2015 20:33 |
||||
jullie hadden net zo goed bierdopje overkunnen nemen ofzo.. ik weet niet wie de eigenaar is?? |
||||
Mick |
Geplaatst op vrijdag 08 mei 2015 07:24 |
||||
Newscrew
Nope. Wat betreft Bierdopje hebben GetLittUp destijds een unaniem besluit genomen (ik weet niet of hij er nog altijd zo in staat). Het besluit hield in ieder geval in: Als de eigenaren van Bierdopje niks aan Bierdopje doen, gaan wij dat ook niet doen. |
||||
xppx |
Geplaatst op vrijdag 08 mei 2015 18:23 |
||||
Leuk. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 09 mei 2015 17:04 |
||||
Newscrew
Ik zou best voor een site willen schrijven. Het probleem met Seriesfeed was dat wij steeds minder bezoekers trokken (het begon namelijk best lekker!) en het probleem met Bierdopje is, hoewel ik het een fijne site vind, hem nog steeds gebruik en een groot deel van de community best fijn over series kan praten, er gewoon niets aan de site gedaan wordt. Het format waarin nieuws hier gepresenteerd wordt (niet inhoudelijk dus, alle respect voor het nieuwsteam) is gewoon niet iets wat je zou verwachten van de grootste serie fansite van Nederland (je kan geen berichten wijzigen, tabellen zijn een html-hel, plaatjes kan je niet op een eigen server uploaden, geen thumbnails en banners op de frontpage, etc). Mocht dit in de toekomst verbeteren, dan zal ik van de partij zijn. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Xandecs |
Geplaatst op zondag 10 mei 2015 17:28 |
||||
Beheerder
Wat moet er aan gebeuren dan? Werkt toch prima hoe het is? |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zondag 10 mei 2015 20:49 |
||||
Newscrew
Quote: Vergelijk de fp van TVLine met dit. Kan wel wat groter gebracht worden dan zo'n klein zinnetje op de fp vind ik En ja, het werkt ook zoals het nu is, klopt. Maar naar mijn idee kan het groter, uitgebreider en mooier gebracht worden, zowel visueel als achter de schermen. (Bijvoorbeeld: mensen uit het nieuwsteam kunnen geen berichten wijzigen, typefouten komen nou eenmaal voor. Is toch jammer als je een half uur bezig bent met een goed artikel en er een fout in staat die je niet kunt wijzigen). GetLittUp wijzigde dit bericht op 10-05-2015 om 20:50, totaal 1 keer bewerkt Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
dollepret |
Geplaatst op maandag 11 mei 2015 06:37 |
||||
Quote: Ben ik het wel mee eens, de site kan best een update gebruiken. Er waren ook plannen voor een nieuwe versie toch, maar toen begon dat hele ondertitel verhaal en sindsdien ligt het stil volgens mij (hoor er in ieder geval niets meer over). Wel jammer, want volgens mij zijn er best veel mensen die mee willen helpen om de site nog groter en beter te maken. Ik zou best een steentje bij willen dragen. Ik ben wel blij dat mensen nog gewoon komen, discussiëren op het forum, dat er nieuws wordt geplaatst en dat series worden toegevoegd en bijgewerkt |
||||
thefonzzz |
Geplaatst op maandag 11 mei 2015 13:01 |
||||
Quote: Ik snap niet wat er mis met de lay-out is. Ik zie nu in één keer alles wat ik wil weten. Afbeeldingen en uitgebreide omschrijving zoals op TVLine maken het overzicht juist héél erg rommelig en ik moet zoeken als ik wat wil vinden. Buiten dat wordt ik geconfronteerd met informatie die ik helemaal niet wil weten en dat is makkelijker te negeren als dat in één zinnetje wordt vermeld dan dat er een heel verhaal staat hetgeen het grote nadeel is van WordPress. Dat er geen berichten gewijzigd zouden kunnen worden is inderdaad iets waar de beheerder iets aan zou kunnen doen, maar slechts een marginaal probleem is. Als degene die een artikel schrijft dit even door een preview funtie bekijkt of door een extern spellingsprogramma is dat probleem opgelost. Gewoon mijn mening als gebruiker. |
||||
dollepret |
Geplaatst op maandag 11 mei 2015 13:06 |
||||
Quote: Dat is dan wel weer zo. Als ik op grotere sites kijk zie ik vaak al nieuws dat ik nog helemaal niet wil weten als ik nog niet bij ben. Daarom vermijd ik dat soort sites ook eigenlijk wel. |
||||
MrCastle |
Geplaatst op zaterdag 21 november 2015 02:09 |
||||
Newscrew
Quote: Nou, nou... Ik weet dat dit een oud topic is, maar heb eens een name-change aangevraagd wat serieus weken duurde. Een plaatje hier en daar toevoegen betekent niet het onderhouden van een website. De site is/bloedt dood en de manier om dat tegen te gaan is om een nieuwe weg in te gaan, een heel nieuwsteam dat zich continu wil bezig houden met nieuws vinden en posten, misschien wat veranderingen aan de website zelf en in generaal meer richten op serie informatie. Bierdopje was vooral subs gericht en daar staat het nog op, al is dat al lang niet meer te vinden hier. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zaterdag 21 november 2015 06:43 |
||||
Newscrew
bierdopje is bijvoorbeeld ook niet mobiel toegankelijk. Dat heeft niets te maken met het goede werk van Xandecs, maar met de developpers die er begrijpelijkerwijs geen zijn meer in hebben. |
||||
Stevo |
Geplaatst op zaterdag 21 november 2015 07:12 |
||||
Op mijn mobiel via Chrome werkt de website perfect hoor! Enkel geefft ie geen video's weer maar dat legt aan Chrome zelf. Vincit omnia veritas! |
||||
Mister13 |
Geplaatst op zaterdag 21 november 2015 09:06 |
||||
Op iPhone en iPad werkt ie ook prima. |
||||
Nemrah |
Geplaatst op dinsdag 24 november 2015 21:25 |
||||
Ik vind bierdopje een pre 2010 uitstraling hebben. Er zou best wat meer functies bij mogen komen voor het vinden van nieuwe series. Vrijwle het enige wat er nu is , is een A-Z lijst met duizenden series. Geen enkele opties tot filteren etc. KAn nog wel even doorgaan |
||||
MrCastle |
Geplaatst op woensdag 25 november 2015 09:40 |
||||
Newscrew
Quote: Op mobiel werkt het ja, maar het is verre van ideaal. Bekijk moderne websites maar als voorbeeld. Bierdopje is in zijn geheel passend gemaakt op mobiel, maar dat betekent dat alles zó klein is. Hier zijn betere manieren voor, bijvoorbeeld elk onderdeel/menu onder elkaar hebben, wat er voor zorgt dat alles stuk groter is en je gewoon naar beneden scrollt voor alle content, zoals dat op vele responsive websites is gemaakt. |
||||
Mick |
Geplaatst op woensdag 25 november 2015 10:59 |
||||
Newscrew
Quote:Hee! Toevallig dat dat op http://www.seriesfeed.com/ gewoon allemaal kan Mick wijzigde dit bericht op 25-11-2015 om 11:00, totaal 2 keer bewerkt |
||||
MrCastle |
Geplaatst op woensdag 25 november 2015 11:08 |
||||
Newscrew
Quote: Zag het ja. Bootstrap? |
||||
BadHorsie |
Geplaatst op maandag 21 maart 2016 14:56 |
||||
Ter informatie: seriesfeed.com heeft de draad toch weer opgepakt. De site is zeker moderner, maar ik blijf voorlopig op Bierdopje.com. Daar heb ik toch al een aardige historie opgebouwd en ik zie niet direct voordelen om daar vanaf te stappen (voor mij persoonlijk). |
||||
|