BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Acemath |
Geplaatst op dinsdag 09 december 2014 09:45 |
||||
Het is nu zeggen en schrijven 1 jaar geleden dat Bierdopje out of the blue liet weten per direct te zullen stoppen met het aanbieden van subs. Er werd moord en brand geschreeuwd, er werden petities, donations en rechtszaken opgestart. We zijn nu een jaar verder, en op dat gebied is het net zo een cartoon scene: Weidse dode vlaktes, met een tumbleweed die voorbij komt gerold. Ondertussen wordt er her en der lustig verder vertaald, op andere sites en door de meesten onder een andere nickname. Kan iemand nu eens eindelijk laten weten hoe ver men in deze situatie staat?? Bestaat er een kans dat er subs gaan terugkomen? Of is het net zoals in den beginne: Geen enkele reacties van admins? Acemath wijzigde dit bericht op 09-12-2014 om 09:46, totaal 1 keer bewerkt |
||||
ChiefMokum |
Geplaatst op dinsdag 09 december 2014 16:09 |
||||
Ja hoe zit het met die donaties? |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
4d4m0 |
Geplaatst op dinsdag 09 december 2014 16:37 |
||||
Quote: Slecht geslapen vannacht? Aangezien sinds april van dit jaar downloaden echt als verboden beschouwd moet worden volgens het Europese Hof lijkt mij dat het toestaan van publiceren van ondertitels bij illegaal gedownloade bestanden een illusie. Dus: nee, ze komen niet terug. Overigens, de admins hebben bij mijn weten nog nooit op het forum gereageerd op petities, donaties e.d., dus ze zullen dat nu ook niet doen. |
||||
Acemath |
Geplaatst op dinsdag 09 december 2014 19:12 |
||||
Quote: Geloof me, je wilt me niet meemaken als ik slecht geslapen heb... Ilegaal... Net alsof het verbod ook maar enig "piraat" heeft tegengehouden, sinterklaas bestaat niet hoor. |
||||
Willem52 |
Geplaatst op woensdag 10 december 2014 10:03 |
||||
Quote: Dan stop je snel je internet verbinding... zonder 'downloaden' krijg je niets van internet binnen. Dus ook in dit onderwerp, graag nuanceren. Willem52 wijzigde dit bericht op 10-12-2014 om 10:03, totaal 1 keer bewerkt |
||||
grozav |
Geplaatst op woensdag 10 december 2014 11:16 |
||||
Wat is er gebeurd met de donaties ? |
||||
4d4m0 |
Geplaatst op woensdag 10 december 2014 15:25 |
||||
Quote: Zullen we dan zeggen: "downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal uit illegale bron"? Om hiermee een beetje te helpen zijn sinds gisteren twee belangrijke "bronnen" (voorlopig?) opgedroogd door een actie van de Zweedse politie: TPB en EZTV. |
||||
|