BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Orphyus |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 13:06 |
||||
Ik heb de afgelopen tijd twee recensies geschreven als voorproefje. |
||||
Storyteller |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 13:09 |
||||
Ik vind het wel leuk, zo'n opiniestukje als afwisseling van de neutralere nieuwsjes. Natuurlijk volg ik niet al dezelfde series, maar vind het best wel leuk om over de series die ik wel volg eens een uitgebreide mening te lezen. Mocht ik de tijd hebben zou ik het zelf ook wel eens doen HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
NNACCER |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 13:14 |
||||
Quote: Hierbij sluit ik me aan. De series waarvan er een recensie is geplaatst, The Vampire Diaries en The Mentalist, volg ik beide niet. Maar het principe is zeker leuk en ook ik zou wellicht in de toekomst wel stukjes willen schrijven als ik er de tijd voor heb. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 13:23 |
||||
Als je hiermee begint, plaats je dan recensies van alle afleveringen van bepaalde series of af en toe eentje? Op de website van IGN staan dagelijks uitgebreide recensies van mensen die hier veel meer ervaring mee hebben. Volgers kunnen trouwens ook hun mening geven in de honderden topics die hierover geopend zijn. Ik vind het persoonlijk dus op dit moment weinig waarde toevoegen. Vincit omnia veritas! |
||||
TomPSV |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 13:40 |
||||
Recensies zijn altijd leuk om te lezen, dus vooral mee doorgaan als je het leuk vindt om te doen |
||||
Storyteller |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 13:45 |
||||
Quote: Het verschil is natuurlijk dat het hier in het Nederlands is in plaats van het Engels HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
Evermind |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 13:56 |
||||
Ik vind het persoonlijk over één aflevering een beetje weinig toevoegen. the Evermind that knows no season and withers not |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 14:04 |
||||
Newscrew
Quote: Er zijn vrij uitgebreide recaps te vinden over losse afleveringetjes. Als er hiermee doorgegaan wordt, zou ik dat best leuk vinden. Ik volg The Mentalist en TVD niet, maar ik heb ze wel even doorgelezen en het zag er goed uit. Keep it up. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 14:17 |
||||
Newscrew
Recensies over seizoensstarts of seizoensfinales kunnen wel leuk zijn, net als met leuke gueststars. Seizoensrecensies zijn ook wel leuk. |
||||
Skip |
Geplaatst op donderdag 18 oktober 2012 19:34 |
||||
Newscrew
Zoals meerdere hierboven, volg ik ook TVD of The Mentalist niet. |
||||
|