BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Yehdi |
Geplaatst op zaterdag 29 september 2012 20:29 |
||||
De laatste paar keer dat ik een ondertiteling heb gedownload, krijg ik rare verschijnselen op het mediaspeler deel van mijn Oppo BluRayspeler. De ondertitelingen lijken niet meer 'goed te werken', springen na een 1/2 seconde al weg, ik zie smalle "ghost images" aan de linkerkant ergens in beeld. Ik zie alleen een witte streep... Vandaag had ik het met Alpha's, 02e08, IMMERSE, maar ook een andere gedownloade ondertitel van dezelfde aflevering vertoonde dat rare gedrag. Ik meende dat het mogelijk aan mijn speler lag, maar als ik dan oudere afleveringen terugkijk, is alles perfect! Mijn vraag dus: Wordt er nieuwe/andere software gebruikt om de ondertitels te maken en zo ja de melding: die geeft problemen op mediaspelers! Ik weet niet of het met andere mediaspelers voorkomt, ik weet wel, dat mijn speler gevoelig is voor juiste instellingen. Verander ik bijvoorbeeld begin/eindtijden tijden met een stukje software op mijn Mac, werkt de hele srt niet meer! Yehdi! |
||||
THC |
Geplaatst op zaterdag 29 september 2012 20:37 |
||||
De encode manier zijn ze steeds aan het veranderen zo ook de codecs.. je zou ze eens door MKVmerge kunnen halen en Header compressie uitzetten.. dat wil ook wel eens helpen. |
||||
JustMike |
Geplaatst op zaterdag 29 september 2012 20:41 |
||||
Damn, verkeerd topic JustMike wijzigde dit bericht op 29-09-2012 om 20:41, totaal 1 keer bewerkt It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
xppx |
Geplaatst op zondag 30 september 2012 12:27 |
||||
Sommige ondertitels worden als UTF-8 opgeladen en extern gebruikt in combinatie met MKV werkt dit niet altijd. Dit hangt af wat de default encode was waarmee ze de MKV in elkaar hebben gestoken. xppx wijzigde dit bericht op 30-09-2012 om 12:29, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|