BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
canton75 |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 12:53 |
||||
ik vraag me toch wel eens af waarom tv zenders series kopen die geanuleerd zijn,wisten ze dat van te voren ? |
||||
JustMike |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 12:56 |
||||
Nederlandse zenders bedoel je? Het was ook zo met the event. Gingen ze elke paar dagen 2 of 3 afleveringen van uitzenden achter elkaar. Erg onhandig al zeg ik het zelf.. It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 13:00 |
||||
Ik denk dat de geannuleerde series goedkoper te verkrijgen zijn. To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 13:01 |
||||
Die zullen wel goedkoper zijn. |
||||
Bolot |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 13:48 |
||||
Kopen zenders niet dikwijls packages waar verschillende series inzitten? This signature is legen- wait for it... dary |
||||
aegis |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 13:49 |
||||
puur een kwestie van geld...is goedkoper om aan te schaffen, en als je lekker veel reclame kan maken voor bv Steven Spielbergs Terra Nova, kan je kijkcijfers gaan scoren, want de gemiddelde persoon die nog "steeds op de ouderwetse manier" tv kijkt weet waarschijnlijk toch niet dat de show gecancelled is. Vertalingen: 259 |
||||
canton75 |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 14:11 |
||||
Quote: maar dan lieg je ook wel je trouwe kijkers voor |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 14:25 |
||||
Quote: Dat nu ook weer niet, men meldt het gewoon niet. Hetzelfde als dat je een serie volgt op Net5 bijvoorbeeld, en dat je na een aflevering van seizoen 6 van Criminal Minds ineens een aflevering van seizoen 2 erna krijgt. Dat is iets waar ik me groen en geel aan erger op TV. of twee afleveringen die bij elkaar horen, en dan eerst een andere aflevering uitzenden, en dan de eerste van de dubbele aflevering, en de keer erna weer iets totaal anders uitzenden. To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
||||
Bolot |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 15:11 |
||||
Quote: Hier in België heeft VT4 daar een sport van gemaakt This signature is legen- wait for it... dary |
||||
rickvm |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 15:23 |
||||
Het totale disrespect van de TV zenders naar de kijker toe is voor mij dus de reden dat ik al jaren niet 1 serie meer op TV volg, maar alles download. |
||||
bruce666 |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 15:24 |
||||
Gelukkig stopt VT4 eind augustus. |
||||
xppx |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 15:53 |
||||
<offtopic> Quote: ahahhaha... viel van mijn stoel van het lachen toen ik dat las. Wel, je mag gerust zijn dat het een stuk erger zal worden. Wouter (de CEO die VT4 heeft aangekocht) is nu aan het uitzoeken hoe hij het aantal reclameblokken in series en films kan vergroten én verlengen, à la welcome-to-America style. Hij wil tussen de reclameblokken (jawel, nog eens ertussen!!!) grappige secondenfilmpjes uitzenden om de mensen te laten zitten. Mogelijk dat ze anders vergeten dat ze naar een film aan het zien waren </offtopic> En inderdaad de TV zenders kopen pakketten aan van de filmstudio's. Ze worden daar trouwens jaarlijks bij de studio's ter plekke voor uitgenodigd. De lage landen gaan overduidelijk voor de lage prijzen. Lekker goedkoop om hun uren zendtijd op te vullen. En dat het goedkoop was, zie je aan de manier waarop ze mee omgaan. Zoals hierboven ook al vermeld: - Met 2,3 per dag tegelijk uitzenden - De afleveringen of seizoenen regelmatig door elkaar uitzenden - Eindeloos hetzelfde herhalen (bv. Friends) - Series juist voor of na middernacht zetten (niet te geloven, maar effectief gedaan met: Battlestar Galactica, Fringe, ...) - Op topuren prioriteit geven aan packagedeals van supergoedkope reality DVD's (bv. repo-men) die ze in de kwik-E-mart bij Apu hebben gekocht - Of series als Kyle XY uitzenden in de middaguren als opvulling tijdens werkdagen Ik heb het 6 jaar geleden opgegeven dat nog te volgen... |
||||
ako |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 16:51 |
||||
ach ja, ze geven zelf zo al meer dan genoeg redenen om geen series via de reguliere tv uitzendingen meer te volgen en dat werkt uiteindelijk ook wel door richting hun advertentie-inkomsten. |
||||
Inartie |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 16:57 |
||||
Je gaat toch ook geen series (of films) kijken op tv. 1/3 deel is reclame en 80% is herhaling. |
||||
SeriesFreak |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 16:59 |
||||
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat veel series in winterstop zijn en ze toch de programmering moeten vullen. Deze series (de geanuleerde) waren het hele jaar door niet goed genoeg zeg maar voor de programmering, en nu in de zomer hebben ze weinig andere opties. |
||||
fantagezicht |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 19:16 |
||||
Ik denk hetzelfde als SeriesFreak programmering opvullen en dan schaffen ze wat goedkopere serie's aan Klasse Bal Henk ! |
||||
orentis |
Geplaatst op zondag 15 juli 2012 19:21 |
||||
Quote: Vt4 is nu van Nederlanders wist je dat niet? Somebody save me |
||||
DarkForce |
Geplaatst op maandag 16 juli 2012 13:45 |
||||
Ik ben nu een tijdje in de VS op vakantie maar daar is het echt nog veel erger dan in Nederland, naarmate de aflevering vordert wordt de periode tussen de reclames steeds korter..aan het einde zit er maar enkele minuten tussen de reclame blokken!! "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
canton75 |
Geplaatst op maandag 16 juli 2012 17:05 |
||||
Quote: hoeveel min reclame heb je in de vs tijdens een serie ? |
||||
henk005 |
Geplaatst op maandag 16 juli 2012 18:13 |
||||
had je vroeder met de x-files ook midden in seizoen stoppen en dan met een ander seizoen verder gaan op een andere dag |
||||
Topanga |
Geplaatst op donderdag 19 juli 2012 10:07 |
||||
Het is toch niet omdat een serie gestopt is, dat ie daarom niet de moeite waard is om te gaan kijken?? |
||||
Sayoki |
Geplaatst op donderdag 19 juli 2012 16:48 |
||||
ik ben the event gaan kijken nadat ie was gecanceld / afgelopen. Toch een serie die de moeite waard is boven sommige series met meerdere seizoenen. -- Sayoki |
||||
Bolot |
Geplaatst op donderdag 19 juli 2012 18:22 |
||||
Quote: Ik heb dat ook gedaan met FlashForward en alhoewel het einde niet echt bevredigend was is het toch een serie die het waard was om gezien te worden. This signature is legen- wait for it... dary |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|