BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
gsprimo |
Geplaatst op zaterdag 28 februari 2009 18:30 |
||||
Beheerder
Zender | Programma | Kijkers in miljoenen |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op zaterdag 28 februari 2009 19:28 |
||||
Ghost Whisperer gewoon goede cijfers zoals altijd. Maar Terminator en Dollhouse kijkt niemand naar helaas |
||||
cherique |
Geplaatst op zaterdag 28 februari 2009 21:50 |
||||
FOX | Terminator: The Sarah Connor Chronicles - 3.42 |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op maandag 02 maart 2009 12:54 |
||||
cherique: Nee ik vond hem wel top! Zeker omdat je nu niet wist wat er werkelijk gebeurde en wat niet. Helaas werd hij niet gewaardeerd op tv.com zag ik. Een aflevering als deze is in veel series te vinden. Zoals Buffy the Vampire Slayer, Charmed en Supernatural. Alleen deze ging iets minder in op of de werkelijkheid waarin de serie afspeelt nu echt is of niet. Deze ging meer over het zien van Skynet in alles opmerkelijks wat Sarah ziet. |
||||
cherique |
Geplaatst op maandag 02 maart 2009 17:35 |
||||
MrBlueEyes: Ik had eerst niet door dat die man in de auto die was die ze had vermoord ik dacht dat het die vent met die tattoo in z'n nek was. Want ze zei van hoe gaat het met je vrouw dana en die in de kliniek(die later in de fik ging) heette ook zo en die had een relatie het die vent met de tattoo. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
cherique |
Geplaatst op maandag 02 maart 2009 17:35 |
||||
Maar ik denk dat john nog wel leeft. |
||||
Cavalera |
Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 18:22 |
||||
Global Moderator
Well, it looks like my initial concerns regarding Fox's low ratings for the Friday night sci-fi double feature might be unfounded. It looks like the new Live+7 DVR data has given a 30% boost to Dollhouse's ratings and a 36% boost to The Sarah Connor Chronicles. The gains are considered very high, particularly for a Friday night. |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 18:30 |
||||
Cavalera: Ja zeker. Maar ik deel mijn mening niet met diegene die dat bericht plaatste. Systeem wat ze daar nu gebruiken is gewoon goed voor de kijkcijfers. Bedrijven hebben namelijk niets aan opgenomen afleveringen! Reclame word doorgespoelt. Ookal kijken er nog 25 miljoen(een getal zo hoog dat het nergens op slaat maar ff voor wat ik wil duidelijk maken) mensen naar dollhous op een dvr, reclame word niet bekeken. Of is dvr een soort kijken op aanvraag zodat je wel ook reclames ziet? Bedenk ik me nu ineens xD |
||||
|