BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Mijnheer |
Geplaatst op vrijdag 25 juli 2014 09:38 |
||||
Hoi! |
||||
ikbenwouterw |
Geplaatst op vrijdag 25 juli 2014 10:40 |
||||
Beauty and the Beast heeft een nieuwe seizoen gekregen omdat de serie een groep hardcore fans hadden die heel actief waren op Twitter. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op vrijdag 25 juli 2014 13:56 |
||||
Ik denk dat wij in NL erg weinig invloed hebben. Desondanks probeer ik wel alle series die ik leuk vind te kopen en zo mijn steentje bij te dragen. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 25 juli 2014 16:19 |
||||
Newscrew
Geen invloed. Serie wordt gecancelled omdat de zenders in Amerika te weinig kijkers hebben. Als het mogelijk was om een serie te financieren met dvd verkopen, of door de verkoop van de rechten in lokale markten zoals NL zou het wel gedaan zijn. Wij hebben simpelweg geen invloed op de kijkcijfers in Amerika. Totdat dat verdienmodel veranderd, bijv dmv Netflix, hebben wij geen invloed |
||||
DarkForce |
Geplaatst op vrijdag 25 juli 2014 16:28 |
||||
Quote: Er is echter minimaal 1 uitzondering geweest voor zover ik weet: Heroes. Deze heeft op een gegeven moment extra seizoenen gekregen omdat de serie buiten de VS veel geld binnen haalde. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Dream |
Geplaatst op vrijdag 25 juli 2014 16:37 |
||||
Quote: Vergeet Baywatch niet. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 25 juli 2014 17:26 |
||||
Newscrew
Quote: Ja en Crossing Lines en Continuum. Deze laatste zijn iig door buitenlandse producenten gemaakt en min of meer als extra inkomsten ook verkocht aan de US. Doorgaans zijn het echter US series, die zonder US verkoop niet kunnen bestaan |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|