Forum > Developers > JBierSubDownloader V4.0
|
|
Pagina 36 van de 44
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Nou heb ik hem werkend dat hij alle subs download; daarvoor mijn dank!
Probeerde ik het programma te integreren op mijn download PC krijg ik de volgende error in mijn CMD "java word niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand". Ik heb uiteraard al de laatste versie van java geinstalleerd.
Hoe kan ik dit euvel verhelpen?
wouterverd wijzigde dit bericht op 06-01-2014 om 19:01, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
java aan je path toevoegen en ff je comp rebooten
Minix U9h - CoreElec with plexconnect
|
|
|
Top zeg! Had de tool al verwijderd nadat de ondertitels van Bierdopje waren verdwenen.
Top tool, top werk, toppertje!!
|
|
|
@wouterverd
Die fout kan je ook krijgen als je de verkeerde java versie hebt.
Voor een 32bit OS neem je de 586 (32bit) versie en voor 64bit OS
dien je de x64 (64bit) versie te installeren.
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Quote:
lodder schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:10:
Er zit een probleem in je settings! Wat je kan doen is kijken waar je settings staan bvb bij windows is dat in je register of bij linux is het .java/.prefs en als je geen andere java app gebruikt bij linux mag je de map .prefs weg doen.
Quote:
Petervb schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:25:
Ik ben een zeer tevreden gebruiker van dit geweldige tool.
Echter de laatste tijd wil hij niet meer draaien op mijn QNAP NAS (Linux based).
Ik krijg de volgende melding:
Exception in thread "main" java.lang.ExceptionInInitializerError
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Class.java:270)
at org.eclipse.jdt.internal.jarinjarloader.JarRsrcLoader.main(JarRsrcLoader.java:56)
Caused by: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 2
at settings.SettingsControl.loadMappingBierdopjeScene(SettingsControl.java:461)
at settings.SettingsControl.load(SettingsControl.java:352)
at settings.SettingsControl.<init>SettingsControl.java:30)
at App.<clinit>App.java:11)
... 3 more
Ik heb inmiddels de cache leeg gegooid.
Ik heb de JAVA bijgewerkt naar de laatste versie.
Maar geen succes
Heeft iemand een idee wat de oorzaak is?
En nog beter hoe ik hem weer kan laten werken? |
|
Thanks lodder.
Dat was de oorzaak ik heb het weer helemaal up and running.
|
|
|
Correcte java werkt inderdaad!
Is het zo dat als ik "negeer bestaande ondertitels" aanvink dat hij dan alle subtitles DUBBEL download of de aflevering opnieuw gaat scannen op subs en missende toevoegd zonder dubbele?
|
|
|
Quote:
wouterverd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:51:
Correcte java werkt inderdaad!
Is het zo dat als ik "negeer bestaande ondertitels" aanvink dat hij dan alle subtitles DUBBEL download of de aflevering opnieuw gaat scannen op subs en missende toevoegd zonder dubbele? |
Dan download hij alle ondertitels opnieuw!
|
|
|
Quote:
dus dit zal resulteren in dubbele?
|
|
|
nee worden overschreven (dacht ik) dus gewoon niet aanvinken
|
|
|
Je bedoelt dan wel aanvinken en er komen dus geen dubbele?
|
|
|
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Treating As Episode: \\RASPBMC\devices\usb\Downloads\done\Banshee.S02E01.HDTV.x264-KILLERS.[VTV].mp4
Error: ------- java.net.UnknownHostException: www.tvsubtitles.net at java.net.AbstractPlainSocketImpl.connect(Unknown Source) at java.net.PlainSocketImpl.connect(Unknown Source) at java.net.SocksSocketImpl.connect(Unknown Source) at java.net.Socket.connect(Unknown Source) at java.net.Socket.connect(Unknown Source) at sun.net.NetworkClient.doConnect(Unknown Source) at sun.net.www.http.HttpClient.openServer(Unknown Source) at sun.net.www.http.HttpClient.openServer(Unknown Source) at sun.net.www.http.HttpClient.<init>(Unknown Source) at sun.net.www.http.HttpClient.New(Unknown Source) at sun.net.www.http.HttpClient.New(Unknown Source) at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getNewHttpClient(Unknown Source) at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.plainConnect(Unknown Source) at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.connect(Unknown Source) at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getOutputStream(Unknown Source) at util.http.HttpClient.doPost(HttpClient.java:120) at lib.api.tvsubtitles.JTVSubtitlesApi.searchSubtitles(JTVSubtitlesApi.java:32) at lib.JTVsubtitlesAdapter.searchSubtitles(JTVsubtitlesAdapter.java:51) at lib.control.SubtitleControl.getSubtitles(SubtitleControl.java:62) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:77) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1) at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:30) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1) at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source) at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source) at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) -------
|
|
|
|
HELD HELD HELD HELD!!!!!!!
|
|
|
Quote:
Nogmaals dank voor je werk !
Misschien kan je beter deze link in je eerste post zetten , dan vinden mensen hem makkelijker terug.
(wou hem installeren op een andere pc en ik wist dat hij ergens in een post stond maar anders is hij wat moeilijker terug te vinden )
|
|
|
Volgende melding :
Error: API OPENSUBTITLES searchSubtitles using title: redstone.xmlrpc.XmlRpcFault: 401 Unauthorized
Wat wil deze zeggen ?
Heb hem een paar keer gehad wanneer ik een seizoen van een serie aan het zoeken was , dit was dan voor 1 of 2 afleveringen , die hij dan ook niet vond , de andere afleveringen werden wel gevonden. (dus het format lijkt me niet het probleem)
Over dat format , ik had het volgende ook voor :
origineel format : elementary.212.HDTV-LOL
aangepast format (manueel aangepast) : Elementary.S02E12.HDTV.x264-LOL
Bij het origneel werd er geen aflevering gevonden , na de aanpassing wel.
Kan men dit ergens instellen ofzo ?
Alvast bedankt !
Deuces wijzigde dit bericht op 14-01-2014 om 15:29, totaal 3 keer bewerkt
|
|
|
Iets mis met de API key?
Error: API OPENSUBTITLES searchSubtitles using title: redstone.xmlrpc.XmlRpcFault: 401 Unauthorized
|
|
|
Mooie applicatie !
Enkel één vraag: Is het mogelijk de bestandsnamen ongewijzigd te laten en enkel de taal toe te voegen ? Waardoor je zou eindigen met "%file_name_video%.NL.srt"
|
|
|
Quote:
Ja dat is mogelijk! het rename veld volledig leeg maken dan werkt het zoals je wenst!
|
|
|
API is in orde wss een hickup!
elementary.212.HDTV-LOL is geen scene standaard dus ik kan dat niet parsen!
|
|
|
Nieuwe versie (met rate limiet op addicted zodat we niet gebanned worden)
link is HIER
dit naar aanleiding van dit:
Quote:
Attention, people that use scripts / bots etc (forbidden, by the way). Some of you are hitting the website A LOT (every second or so). Before we start banning you, please try setting them once a minute or so. This is a bad practice and you should feel bad.
If you have no idea what all this means, you're a good addic7 and just ignore the message above.
Either way, thanks for your understanding. |
Wally73 wijzigde dit bericht op 17-01-2014 om 13:35, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Deze website heeft vanwege het scrapen veel gebruikers vanavond een ban gegeven.
Een alternatief is hier: KLIK , welke inlogt op je gebruikersnaam op deze website.
Bericht van deze website:
Ok, since some people have started talking without asking first (you know who you are), lets set facts straight.
Some people will see a 403 error when visiting addic7ed (mostly Indians apparently).
While doing optimizations lately we noticed a lot of visitors / users that had an abnormal behavior.
For example, let's take visitor of the month, that made exactly "7247203" visits this year (18 days). Or (a less skilled one - he gets the silver award) this guy with "5258732" visits in 18 days.
They're using bots / scripts / programs to crawl addic7ed each second and check for subtitle uploads / edits etc. And they're not the only ones...
So we decided to ban them. While I don't agree scraping websites, you really can't stop the phenomenon (and I won't check the logs 24/7 to ban everyone). Smart people get away with it (and I don't plan on banning them either). Why would you check a webpage EACH SECOND for an update? Set the frequency to 1 minute or 5 and we're all happy.
Having 200-500 people that do this every second, each day of the week puts a bit of a pressure on the server. Sharing is caring and everyone should get their subtitles on time.
Be fair.
minouhse wijzigde dit bericht op 18-01-2014 om 23:23, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Een rate limiet van 1 per 15sec lijkt mij nog altijd wat laag, is het niet beter om bvb max 30 per min in te stellen. Zo beperk je idd dat mensen geband worden doordat ze echt te veel scrapen maar te gelijkertijd duurt het ook geen 5 min als je van een heel seizoen subs wilt vinden.
Edit:
Of een andere mogelijke oplossing zou zijn dat het al wel mogelijk is de subs te downloaden van de afleveringen die hij al gevonden heeft, zodat je bvb al van de eerste aflevering de onderteling hebt terwijl hij bezig is met de rest binnen te halen.
sw3ex wijzigde dit bericht op 20-01-2014 om 14:34, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Bij de laatste versie werkt de knop "selecteer gevonden" niet. Hij selecteert dan alles.
Versie 4.5.13
|
|
|
Quote:
Kan er iemand anders dit ook bevestigigen?
|
|
|
Quote:
sw3ex schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:09:
Een rate limiet van 1 per 15sec lijkt mij nog altijd wat laag, is het niet beter om bvb max 30 per min in te stellen. Zo beperk je idd dat mensen geband worden doordat ze echt te veel scrapen maar te gelijkertijd duurt het ook geen 5 min als je van een heel seizoen subs wilt vinden.
Edit:
Of een andere mogelijke oplossing zou zijn dat het al wel mogelijk is de subs te downloaden van de afleveringen die hij al gevonden heeft, zodat je bvb al van de eerste aflevering de onderteling hebt terwijl hij bezig is met de rest binnen te halen. |
Kan ik bekijken maar zit momenteel met tijd gebrek! En de tweede oplossing is volledige ommezwaai van het programma...
|
|
|
Of eventueel een opt-out op eigen risico, ik neem aan dat blokkades gebeuren op IP-adres en niet op API sleutel. Dus dat je het op eigen risico kan uitzetten en dan maar jammer als je geblokkeerd wordt. Het zit namelijk zo dat ik meestel per seizoen ondertitels download en dan is het best wel vervelend op 5 min te moeten wachten voor je alles kan downloaden.
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|