Forum > Developers > Another autosub downloader (incl GUI en handmatige download)
|
|
Pagina 3 van de 4
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Klein probleempje:
Als de downloader aktief is houdt-ie het sabnzbd.ini file vast, denk ik. Als je probeert iets in de SABNZBD configuratie te veranderen geeft SABNZBD de volgende melding:
2011-10-07 16:10:08,717 ERROR: Cannot create temp file for C:\Documents and Settings\Koos\Local Settings\Application Data\sabnzbd\sabnzbd.ini.tmp
|
|
|
Bij mij werkt de email funktie niet. Betreft een up-to-date XP systeem. Misschien een probleem in mijn configuratie?
Foutmeldingen:
Couldnt find an internet connection, please try again by makig sure youre connected and clicking
fetch
javax.mail.MessagingException: IOException while sending message;
nested exception is:
javax.activation.UnsupportedDataTypeException: no object DCH for MIME type text/plain
at com.sun.mail.smtp.SMTPTransport.sendMessage(SMTPTransport.java:1141)
at javax.mail.Transport.send0(Transport.java:195)
at javax.mail.Transport.send(Transport.java:124)
at Downloader.Email.postMail(Email.java:132)
at Downloader.Email.send(Email.java:60)
at Downloader.Downloader.getMySubtitles(Downloader.java3)
at Downloader.Watcher.download(Watcher.java:53)
at GUI.GUI.fetchActionPerformed(GUI.java:1116)
at GUI.GUI.access$100(GUI.java:53)
at GUI.GUI$2.actionPerformed(GUI.java:219)
at javax.swing.AbstractButton.fireActionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.AbstractButton$Handler.actionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.DefaultButtonModel.fireActionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.DefaultButtonModel.setPressed(Unknown Source)
at javax.swing.plaf.basic.BasicButtonListener.mouseReleased(Unknown Source)
at java.awt.Component.processMouseEvent(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processMouseEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.processEvent(Unknown Source)
at java.awt.Container.processEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.LightweightDispatcher.retargetMouseEvent(Unknown Source)
at java.awt.LightweightDispatcher.processMouseEvent(Unknown Source)
at java.awt.LightweightDispatcher.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Window.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)
Caused by: javax.activation.UnsupportedDataTypeException: no object DCH for MIME type text/plain
at javax.activation.ObjectDataContentHandler.writeTo(Unknown Source)
at javax.activation.DataHandler.writeTo(Unknown Source)
at javax.mail.internet.MimeBodyPart.writeTo(MimeBodyPart.java:1476)
at javax.mail.internet.MimeMessage.writeTo(MimeMessage.java:1772)
at com.sun.mail.smtp.SMTPTransport.sendMessage(SMTPTransport.java:1099)
... 34 more
fammolen wijzigde dit bericht op 07-10-2011 om 14:43, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Er was hier een user waarbij het prima werkt op de mac dus lijkt me wel
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
@Fammolen: De email fout zou kunnen liggen aan je java versie, heb je de laatste JRE gedownload?
De Sabnzbd.ini fout komt me niet bekend voor, die fout zie je staan bij het tabje "latest warnings?"?
|
|
|
Dubbel
giejay wijzigde dit bericht op 07-10-2011 om 16:55, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Draaide op Java 6 update 3, upgraded naar Java 6 update 27. Beide problemen zijn opgelost. Heel goed!!
|
|
|
Quote:
giejay schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:43:
Ik zag het inderdaad ook gisteren. Er was blijkbaar een subtitle gepost die niet lekker parste. Als het vaker voorkomt zal ik dit afvangen.
Edit: Het wordt al afgevangen, maar dan zal ik deze error niet wegschrijven naar de log, lijkt me overbodig en nu lijkt het net of de hele tool niet meer werkt.
@legster: Dat is vreemd: ik heb op 3-10-2011 om 16:22 een mailtje binnen gekregen: Downloaded english subtitle: Breaking Bad - S04E12 - 720p hdtv x264-immerse
Ik heb ook niet het idee dat ik er ooit een sub is geweest die autosub niet heeft gedownload terwijl dat wel zou moeten.
Mijn filter ziet er zo uit: breaking bad*720p*
Hoe ziet de jouwe eruit? |
Breaking.bad*720p*HDTV
legster wijzigde dit bericht op 08-10-2011 om 12:23, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Prima programma giejay, maar natuurlijk nog niet helemaal foutvrij (denk ik)
De door mij gewenste subs werden niet gedownload. Ik gebruik als filter bv: warehouse*720p*x264
Daar komt niets door, wat wel werkt is warehouse*720p of warehouse*720p.hdtv.x264
De sub Warehouse.13.S03E11-E12.720p.HDTV.x264-IMMERSE wordt echter in het geheel niet verwerkt.
fammolen wijzigde dit bericht op 08-10-2011 om 15:23, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
ja wildcard wordt niet goed herkent lijkt het.
als je alleen showname*720p* doet komen er veel meer door (maar niet allemaal).
dit is alleen tricky als je ook via rss feeds download, want dan krijg je dus meer bagger binnen.
|
|
|
Quote:
fammolen schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:38:
Klein probleempje:
Als de downloader aktief is houdt-ie het sabnzbd.ini file vast, denk ik. Als je probeert iets in de SABNZBD configuratie te veranderen geeft SABNZBD de volgende melding:
2011-10-07 16:10:08,717 ERROR: Cannot create temp file for C:\Documents and Settings\Koos\Local Settings\Application Data\sabnzbd\sabnzbd.ini.tmp |
Dit is bij mij ook het geval
|
|
|
Quote:
legster schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:46:
ja wildcard wordt niet goed herkent lijkt het.
als je alleen showname*720p* doet komen er veel meer door (maar niet allemaal).
dit is alleen tricky als je ook via rss feeds download, want dan krijg je dus meer bagger binnen. |
Dit heb ik opgelost door de R te gebruiken, dus:
filter1 = tv, 3, None, R, *CORE2HD*, ""
filter2 = tv, 3, None, R, *GERMAN*, ""
filter3 = tv, 3, None, R, *BluRay*, ""
Misschien dat ik hier nog een betere oplossing voor ga zoeken als ik wat meer vrije tijd heb.
|
|
|
prima hoor. heb de namen aangepast en rss uitgezet.
download nu de shows via Sickbeard welke ze naar sab stuurt.
ondanks dat de rss uitstaat in sabnzbd leest jou programma ze prima uit en download ze ook naar behoren. tot nog toe worden alle shows gevonden nu.
|
|
|
Quote:
legster schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:38:
prima hoor. heb de namen aangepast en rss uitgezet.
download nu de shows via Sickbeard welke ze naar sab stuurt.
ondanks dat de rss uitstaat in sabnzbd leest jou programma ze prima uit en download ze ook naar behoren. tot nog toe worden alle shows gevonden nu.
|
Ah.. Jammer dat ik niet een paar dagen eerder was of jij een paar dagen later
1.7 staat erop en heeft betere ondersteuning voor filters, checkt niet alleen maar meer op *720p (bijv) maar kan ook *720p*blaat*hdtv aan.
Verder nog wat andere bugfixes die in de OP beschreven staan.
|
|
|
Ik heb de subdownloader nu ongeveer 14 dagen draaien op de whs.
Het valt mij op dat er geen lijn zit op welk tijdstip het downloaden van de subs wordt uigevoerd. (Interval staat op 20 min).
Als op de Fetch button druk, komen de subs van een hele dag direct binnen!
Enig idee wat hier het probleem kan zijn?
Overigens zijn er geen errors.
Dick
|
|
|
jdklf
thecompany wijzigde dit bericht op 30-10-2011 om 08:50, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Ik zou zo niet weten wat de fout zou kunnen zijn, ik heb wel een versie 1.8b geupload waar het "sleepen" en het downloaden wordt afgedrukt in het error veld. Zo kun je precies zien wat er mogelijk fout zou gaan. Ik heb de mijne op 30 minuten staan en subs worden precies om de 30 min opgehaald:
|
|
|
Quote:
Het valt mij op dat er geen lijn zit op welk tijdstip het downloaden van de subs wordt uigevoerd. (Interval staat op 20 min).
Overigens zijn er geen errors. |
Ik gebruik inmiddels versie 1.8b. Dit gaat top. De subs komen nu met regelmaat binnen!
Dank voor het vele werk!
Dick
dickey wijzigde dit bericht op 01-11-2011 om 11:39, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
dickey schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:38:
Quote:
Overigens zijn er geen errors. |
Ik gebruik inmiddels versie 1.8b. Dit gaat top. De subs komen nu met regelmaat binnen!
Dank voor het vele werk!
Dick |
Was inderdaad nog vergeten te vertellen dat ik de refresh time settings (wegschrijven) ook verbeterd heb, mooi dat het nu werkt Zal het wegschrijven naar de error log eruit halen want nu zouden fouten kunnen worden onderdrukt.
|
|
|
Ik ga het ook even proberen. Alvast bedankt!
Edit:
Helaas krijg ik het allemaal niet werkend. Ik heb java 6 (laatste versie van de site) geinstalleerd en het lijkt er op dat de sabnzbd.ini niet wordt geladen.
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 |
java.lang.NullPointerException at Main.GUIController.getFeedGroupNames(GUIController.java:148) at Main.GUIController.setMonitoredFeeds(GUIController.java:47) at Main.GUI.browseSabNzbDiniActionPerformed(GUI.java:999) at Main.GUI.access$300(GUI.java:31) at Main.GUI$4.actionPerformed(GUI.java:273) at javax.swing.AbstractButton.fireActionPerformed(Unknown Source) at javax.swing.AbstractButton$Handler.actionPerformed(Unknown Source) at javax.swing.DefaultButtonModel.fireActionPerformed(Unknown Source) at javax.swing.DefaultButtonModel.setPressed(Unknown Source) at javax.swing.plaf.basic.BasicButtonListener.mouseReleased(Unknown Source) at java.awt.Component.processMouseEvent(Unknown Source) at javax.swing.JComponent.processMouseEvent(Unknown Source) at java.awt.Component.processEvent(Unknown Source) at java.awt.Container.processEvent(Unknown Source) at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.LightweightDispatcher.retargetMouseEvent(Unknown Source) at java.awt.LightweightDispatcher.processMouseEvent(Unknown Source) at java.awt.LightweightDispatcher.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Window.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.EventQueue.access$000(Unknown Source) at java.awt.EventQueue$3.run(Unknown Source) at java.awt.EventQueue$3.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.security.ProtectionDomain$1.doIntersectionPrivilege(Unknown Source) at java.security.ProtectionDomain$1.doIntersectionPrivilege(Unknown Source) at java.awt.EventQueue$4.run(Unknown Source) at java.awt.EventQueue$4.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.security.ProtectionDomain$1.doIntersectionPrivilege(Unknown Source) at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source) Message: GUI: Couldnt get the SabNzbd.ini
|
Wat doe ik verkeerd?
supernielz wijzigde dit bericht op 29-11-2011 om 13:17, totaal 3 keer bewerkt
|
|
|
Ik begrijp er geen snars van.. Dit zou echt DE tool zijn die ik al die tijd zoek.. Maar er gaat toch wat mis:
Ik kan het programma starten, ik kan mijn sabnzbd.ini bestand inlezen, daar haalt ie netjes de feeds uit, gaat ook goed..
Vervolgens word er niks gefetched en niks gelogd in het error tabje...
ook als ik zelf op de fetch knop klik gebeurt er gewoon niks..
Ter info mijn autosub.ini bestand:
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Download torrents: false PostFix: false Use personal feed: false Start in tray: true Personal key: Refresh time: 1 SabNzbD.ini: D:\Downloads\autosub\sabnzbd.ini SabNzbD version: 19 Tv sort: d:\videos\tv shows\%sn/%sn - Season %0s/%sn - S%0sE%0e.%ext Feed: [[nzbs.org - searches]] Complete dir: d:\Downloads\usenet\complete
|
localjoost wijzigde dit bericht op 29-11-2011 om 18:32, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
@Localjoost
Volgens mij zie ik het probleem, het opslaan van bestanden gebeurt namelijk door de complet dir + \ + tvsort als bestandsnaam. In jouw geval zou dit dus: d:\Downloads\usenet\complete\d:\videos\tv shows\%sn/%sn - Season %0s/%sn - S%0sE%0e.%ext worden. Zou je is kunnen proberen of het wel werkt als je tv sort: %sn/%sn - Season %0s/%sn - S%0sE%0e.%ext maakt?
Edit: Gereageerd vanaf mijn oude account trouwens
thecompany wijzigde dit bericht op 03-12-2011 om 11:51, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
supernielz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:41:
Ik ga het ook even proberen. Alvast bedankt!
Edit:
Helaas krijg ik het allemaal niet werkend. Ik heb java 6 (laatste versie van de site) geinstalleerd en het lijkt er op dat de sabnzbd.ini niet wordt geladen.
Wat doe ik verkeerd? |
Zou je mij de sabnzbd.ini kunnen sturen?
|
|
|
Nieuwste versie staat online met een belangrijke bugfix voor het downloaden van subs
|
|
|
zeg misschien een beetje raar maar in mijn beeld past niet het hele programma, hierdoor kan ik niet bij de download knop komen (bij handmatig downloaden) want daar kan ik niet scrollen.
|
|
|
Dan heb je waarschijnlijk een resolutie van 720 pixels hoog of lager? Bij 720 kun je proberen om de taakbalk te verbergen, dan lukt het mij namelijk wel.
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|