BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Leegaert |
Geplaatst op zaterdag 12 februari 2011 07:56 |
||||
Zo, ik zal hier het eerste zoekertje plaatsen. Ik heb dit toestel eind mei 2010 aangekocht via de officiële site van LaCie. Ik had deze vooral gekocht om een ftp-server op te zetten maar dat liep niet zo vlot. Als netwerkschijf om documenten te delen of als centrale backupschijf (of als netwerkschijf om series te delen/bekijken ) werkt het toestel perfect. Nu heb ik toch besloten om het toestel te verkopen om te upgraden naar een iets duurder, geavanceerder systeem, zodat ik zelf wat meer kan instellen en de ftp server kan draaiende krijgen. Waarschijnlijk wordt dit een Synology DS211. De LaCie werkt volledig naar behoren maar het is duidelijk een toestel voor beginnende gebruikers. 2. Het toestel: LaCie Network Space 2 (1 TB )
Het toestel staat ook te koop aangeboden op 2dehands.be en op 9lives.be Beide topics op deze twee sites worden zondag gesloten en dan blijft enkel dit topic nog open. Het toestel is in perfecte staat, er is geen krasje te bespeuren, ruim 8 maand oud (zie ook foto's). Het toestel wordt geleverd met originele doos en inhoud, enkel de meegeleverde ethernet kabel is verwisseld geraakt met een D-Link ethernet kabel wat dus op zich niet veel uitmaakt. 3. Verzending & Betaling Ik verkies persoonlijk dat het toestel ter plaatse wordt afgehaald, om eventuele schade via de post te vermijden. Ik woon in Beernem (regio Brugge in België) en ik zit op kot in Gent. Verzending kan ook, kosten & risico zijn dan wel voor de koper. De kosten van Kiala (binnen België) zouden komen op 4 euro. Voor verzendingen naar Nederland via Kiala komt het op 9.99 euro. Betaling liefst via bankoverschrijving of ter plaatse in geval van afhaling. Verzending en betaling kunnen natuurlijk onderling afgesproken worden. Mochten er nog vragen zijn, stel die hier gerust. Als er een bod komt op één van de andere sites, vermeld ik dat hier ook in dit topic. Leegaert wijzigde dit bericht op 12-02-2011 om 08:01, totaal 5 keer bewerkt |
||||
Leegaert |
Geplaatst op zondag 13 februari 2011 10:42 |
||||
Ik heb een bod van 65 euro op 9lives.be, vanavond om middernacht stipt loopt dit topic dus af. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|